Verleuken,
iedereen kan het!

De sleutel tot Klanthousiasme is het verschil tussen tevreden en enthousiast. Dit verschil is ideaal te realiseren door te Verleuken. Enthousiaste collega’s en Klanten zijn het doel, Verleuken het middel. En weet je wat bijzonder is? Verleuken is eigenlijk zo simpel dat iedereen het kan! Maar dan moet je het wel doen…

Beter leidt vrijwel nooit tot leuker. Leuker bijna altijd tot beter!

Laat die uitspraak maar eens goed binnen komen. In veel organisaties gaat het over verbeteren. Als je dat aan collega’s voorlegt, zeggen ze vaak: “doe ik het nu niet goed dan?” Met Verleuken is het tof om te verbeteren. Het eindpunt is hetzelfde, alleen de weg ernaartoe is veel leuker.

  • Presentatie over Verleuken

    “Leuk” is in veel organisaties een ondergewaardeerd woord in het traject naar Klantgerichtheid. Dat vind ik vreemd. Alles en iedereen wordt er toch beter van als dingen leuk zijn? Met mijn verhaal over Verleuken laat ik jou en je collega’s zien tot wat voor ongekende resultaten “gewoon leuk” kan leiden. Ik presenteer je graag inspirerende voorbeelden en prikkelende dialogen over hoe het leuker kan. En leuk zit hem beslist niet alleen in lachen, maar zeker ook in empathie, aandacht en begrip.

  • Workshop over Verleuken

    Waar ik met mijn presentatie over Verleuken vooral inspireer en motiveer, gaan we in de workshop een stapje verder. We gaan één of meerdere dagdelen echt aan de slag met Verleuken in jouw organisatie. Tijdens de workshop worden jij en je collega’s bewust van de kansen die Verleuken biedt en krijgen jullie ook concrete verleukerpunten voor de organisatie, collega’s, Klanten én voor jezelf. Want geloof me, iedereen kan het!

  • Verleuker-traject

    Wil jij niet alleen de inspiratie en tools om met Verleuken aan de slag te gaan, maar wil je Verleuken echt structureel een plaats geven binnen je organisatie? In het verleukertraject begeleid ik jou en je collega’s met veel passie en plezier op de weg naar enthousiaste Klanten én collega’s. We zetten onder andere een of meerdere verleukerteams op, leggen de klantreis onder de loep en stellen met elke medewerker een persoonlijk verleukerplan op. Met dit traject is de basis naar de collega én Klant als ambassadeur gelegd, want Verleuken begint van binnenuit.

Leuk is ook aandacht en empathie!

Video afspelen

Verleuken brengt vrijwel altijd verbetering!

Video afspelen

Presentaties

Over Verleuken, Klanthousiasme, Klantgerichtheid of Werkgel(e)uk

VANAF
€3150*

Prijzen zijn excl BTW

  • Minimaal 45 minuten
  • Enthousiasme- en energiegarantie
  • Inspirerende voorbeelden en prikkelende dialogen

Geschikt voor onderwerpen: interne en externe Klanten, burgers, patiënten en
cliënten.

Ik wil dit!

Workshops

Over Verleuken, Klanthousiasme, Klantgerichtheid of Werkgel(e)uk

VANAF
€3650*

Prijzen zijn excl BTW

  • Minimaal 120 minuten
  • Enthousiasme- en energiegarantie
  • Combinatie van inspiratiesessie en met het team aan de slag gaan

Jullie opbrengst: concrete actiepunten voor de organisatie, collega’s, Klanten én
voor jezelf.

Ik wil dit!

Trajecten

Over Verleuken, Klanthousiasme, Klantgerichtheid of Werkgel(e)uk

VANAF
€5000*

Prijzen zijn excl BTW

  • Inclusief nulmeting
  • Enthousiasme- en energiegarantie
  • Combinatie van inspiratiesessie(s), én het opstarten en begeleiden van een
    Klanthousiasme-team

Jij en je collega’s krijgen inspiratie en begeleiding op weg naar enthousiaste
collega’s en Klanten!

Ik wil dit!

*Alle bedragen zijn exclusief BTW.

Zelfs als je denkt dat je alles al weet over Klantgerichtheid, komt Feike nog even langs met nieuwe, praktische inzichten. Met enorm veel energie en humor presenteerde hij tips & tricks om vandaag al te beginnen om plezier te hebben met Klantgerichtheid. Hij wist de kern van Klantgerichtheid op verschillende manieren te benaderen en daardoor het publiek op een interactieve wijze bij het onderwerp te betrekken. Voor ons heeft hij een zeer belangrijk onderwerp weer onder de aandacht gebracht van iedereen en tot leven gebracht op een zeer vermakelijke en vooral toepasbare wijze.

Frans Veraart, Marketing & Communications Manager EMEA Lloyd's Register Nederland BV

We kennen Feike al jaren en adopteren zijn theorie dan ook al enige tijd! Omdat we het belangrijk vinden dat ons gehele team doordrongen is van Klanthousiasme heeft Feike iedereen op scherp gezet en met treffende voorbeelden laten zien hoe simpel het zou moeten zijn! Sterke presentatie met voorbeelden die we direct toe kunnen passen.

Michiel Droog, Directeur Invitado

De bijdrage van Feike heeft geholpen een begin te maken met ‘verleuken’. Feike vertelt een inspirerend en geestig verhaal dat aanzet tot actie – en wie wil er nou niet leuker werken?

Leo Vlaskamp, Voormalig Management Development Adviseur Ziekenhuis Rijnstate

Feike Cats trad op als dagvoorzitter op het KCC (Klant Contact Centrum) Congres. Ik heb hem leren kennen als een betrokken en bevlogen dagvoorzitter, iemand die veel kennis heeft van zijn vakgebied en bovendien zijn taak als dagvoorzitter serieus neemt. Nog nooit heb ik zo gelachen op een congres! Voor een volgend event houden we hem zeker in gedachten!

Jessica Bax, Project Manager CKC Seminars

Feike, bedankt voor je tomeloze inzet, enthousiasme en vertrouwen. Wie weet komt er nog een vervolg. Ik zou dat zeker graag zien.

Rob Kieboom, voormalig Certificate Manager Digidentity

De Klant centraal stellen. Dat doen we bij Achmea Rechtsbijstand. Feike heeft bij ons op medewerker bijeenkomsten een presentatie verzorgd over dit thema. Hij gaf mooie, herkenbare voorbeelden en heeft ons echt aan het denken gezet. Feike is een bedreven spreker die op een grappige, inspirerende manier het publiek weet te boeien.

Jos Sewalt, Director Stichting Achmea Rechtsbijstand

Hartelijk dank voor je presentatie! Er is nog heel veel over nagepraat. In alle presentaties erna is het woord klanttevredenheid vervangen voor Klanthousiasme! De volgende dag zijn de kaarten ingevuld en daar zijn een hoop leuke ideeën uitgekomen. Dit gaat zeker een vervolg krijgen!

Steven Hunnego, Commercieel Manager Tuinmeubelland

Wilt u weten én ervaren wat Klantgerichtheid kan betekenen voor uw organisatie? Feike Cats is een klankbord met een schat aan informatie, verenigd in een leuke professional in zijn vakgebied. Met name de praktische adviezen en zijn heldere anekdotes maken het werken met Feike niet alleen een interessante maar minstens zo’n leuke bezigheid.

Jennifer Lem, Voormalig Managing Director More Balls Than Most

Feike geeft excellente presentaties op zo’n manier dat het je ogen opent door simpel en heel effectieve voorbeelden te tonen over wat wel en niet te doen op het gebied van service richting Klanten. Nadat je de presentatie hebt gehoord, beschik je over zoveel energie en tips dat je gelijk wilt starten met het aanpassen van de processen en procedures. Bovendien is Feike een open en prettige persoonlijkheid.

Arthur Hameete, voormalig Senior Banker ABN-AMRO

In Rotterdam bij HVMP een superleuke bijeenkomst gehad met de titel: “Meer omzet uit Klanten? Een frisse blik op je Klantreis biedt een goede kans”. De bijeenkomsten met Feike zijn altijd enthousiasmerend. De verbinding met de Klantreis was een mooie eyeopener en heeft nieuwe ideeën opgeleverd. De persoonlijke greetingscard van Michiel & Feike was zo simpel maar briljant en vooral leuk om te krijgen. Kortom, daar word ik (mede) enthousiast van.

F. van Hunnik, Groepsmanager Externe Rechtshulp DAS Rechtsbijstand

Ons team is positief geprikkeld door de Klanthousiaste presentatie van Feike. Een prachtig keerpunt voor ons om onze burgers zich welkom te laten voelen.

Els Vilters, Teamleider Werk en Inkomen gemeente Utrecht

Ik ken Feike Cats als een recht door zee persoon die met gezond verstand van Klanten en Klantgerichtheid je organisatie weer even laat weten waar het om gaat: je Klant als ambassadeur.

Matthias Meijer, Sales Directeur Visionplanner

Top presentatie ter ondersteuning van onze plannen; enthousiaste collega’s zorgen voor enthousiaste relaties.

Eduard de Bruijn, Manager - Actor Bureau voor sectoradvies

Met Feike Cats hebben we een Klantgerichtheidprogramma gemaakt voor 120 leidinggevenden van Joulz, onderdeel van Eneco. De opdracht luidde: zet Klantgerichtheid bij Joulz op de kaart. Het resultaat: een gevarieerd programma bestaande uit een inspirerende opening en vervolgens een concrete workshop aangevuld met entertainment. Kortom een geslaagd programma. Klantgerichtheid: dat moet je gewoon doen!

Gertjan Sybrandi, voormalig Klantmanager Facilitair Bedrijf

Was weer een bijzondere middag. Leuk om te zien hoe jij steeds weer mensen kunt motiveren en enthousiasmeren met Klanthousiasme! CHAPEAU… .

Dianco de Vries, Director/Managing Partner Flevum Forum Network & Flevum Executive

Vermoeiend zoveel nuttige tips.

Sander Bierens, Eigenaar Bierens Incasso Advocaten

Ik heb Feike leren kennen als een bonk positieve energie en bedoelingen. Hij heeft een ongekend gevoel van wat goed en belangrijk is in de wereld van bedrijven en klanten. Zijn concepten spreken mensen aan en slaan over. Ook wij bij Keytoe meten Klanthousiasme in plaats van klanttevredenheid en we proberen zoveel mogelijk leuker te maken voor onszelf als onze klanten. Feike staat ook voor je klaar als je ’s avonds laat nog vragen aan hem stelt en hij schroomt dan niet om nog een uur met je door te kletsen over gekke ideeën. Fijne vent en mega inspirator.

Lennard Toma, Partner Keytoe

Een mooie presentatie meegemaakt van Feike Cats, van “Houden van Klanten”.
Ik maakte de volgende aantekeningen:
• Positieve grondhouding
• Focussen
• Lol
• Houden van klanten
• Impact social media
• VERTROUWEN
• AANDACHT
• KlantHOUsiasme
Feike gaf een aantal mooie voorbeelden van Klantgericht denken. Zijn belangrijkste boodschap “VRAAG HET JE KLANT en bedenk het niet zelf…”

Koos Groenewoud, oprichter AAA

Feike inspireert, zet je aan het denken, en maakt je bewust van de kracht van goede relaties. Feike kan op een goede manier een verandering in beweging zetten. De samenwerking in dit proces is zeer positief.

Nico Houwaard, voormalig vestiging directeur TopTech

Practice what you preach en dat doet Feike. Enthousiast en verbinding zoekend met zijn gehoor wist hij onze medewerkers Klanthousiast te maken. Bedankt!

Frans van Dommele, Manager P&O Advies 's Heerenloo
Klanthousiast inspireren en motiveren

Klanthousiast inspireren en motiveren

De huidige cultuur van presteren in ons land zorgt voor een hoge mate van druk. “We moeten” steeds meer. In 2022 hadden meer dan 1,3 miljoen mensen last van burn-out klachten. Dat betekent dat ongeveer 1 op 7 hier zelf mee te maken heeft of krijgt. Wat kunnen we leren van kinderen? Daar ga je in dit boek het nodige over vinden.

Enthousiasme is het simpelste medicijn, zowel preventief als reactief.

Klanthousiasme komt van binnen

Klanthousiasme komt van binnen

De coronacrisis gaf een nieuwe dimensie aan Klantgerichtheid en alles wat daar mee te maken heeft. Collega’s spelen meer dan ooit een doorslaggevende rol in tevredenheid of enthousiasme van de Klant, burger, patiënt of student. Dit vormt de basis van mijn boek dat in het najaar van 2021 verscheen: Klanthousiasme komt van binnen.

365 dagen Klanthousiasme

365 dagen Klanthousiasme

Ook ik heb de wijsheid niet in pacht, maar tips geef ik maar al te graag. Daarom bedacht ik in 2018 een soort jaarboek met daarin elke dag een prikkelende tip om ervoor te zorgen dat collega’s in de organisatie gemotiveerd blijven om Klanten enthousiast te maken.

Verleuken kan iedereen

Verleuken kan iedereen

Met het nieuwe woord Verleuken hielp ik vanaf 2017 organisaties. Met het nieuwe woord Klanthousiasme hielp ik in de volgende jaren organisaties naar enthousiaste collega’s en Klanten. Onderweg kwam ik erachter dat door dingen leuker te maken enorme verbeteringen gerealiseerd kunnen worden. Dat als dingen leuk zijn, mensen veel makkelijker hun gedrag veranderen.

Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

In 2013 kwam ik tot de ontdekking dat er een verschil is tussen tevreden en enthousiast. Er ontstond een nieuw woord en ik lanceerde mijn tweede boek ‘Het inspiratieboek voor Klanthousiasme’. Enthousiaste collega’s en Klanten, het klinkt zo logisch, maar hoe bereik je dat?

Theorie bestaat niet!

Theorie bestaat niet!

Dit was het eerste boek dat ik in 2004 schreef over Klantgerichtheid. In ‘Theorie bestaat niet!’ heb ik het nog over tevreden Klanten en collega’s, inmiddels weet ik wel beter. Het boek kan je helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor Klanten trouwe en enthousiaste Klanten worden en nieuwe Klanten zich welkom voelen bij jouw organisatie.

Blogs

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam