Van tevreden
naar klanthousiast

De weg naar Klanthousiasme is niet zo lang, zeker niet als je weet welke afslag je moet nemen. Ik navigeer je met plezier op de juiste route naar enthousiaste medewerkers én Klanten door jou en je collega’s te inspireren en motiveren.

Energie

Enthousiasme geeft zoveel meer dan tevredenheid. Zowel bij collega’s als bij Klanten. Het verzuim neemt af, interne kosten worden lager, medewerkers en Klanten worden loyaler en er komt veel energie vrij.

  • Presentatie over klanthousiasme

    Mijn passie is om met mijn verhaal over Klanthousiasme jou en je collega’s te inspireren om de stap van tevreden naar enthousiaste Klanten en medewerkers te maken. We hebben samen plezier en krijgen energie. Na afloop van de inspiratiesessie heeft het grootse deel van de aanwezigen zin om er direct mee aan de slag te gaan.

  • Workshop over klanthousiasme

    Wil jij niet alleen geïnspireerde en gemotiveerde medewerkers, maar ook gelijk concrete actiepunten voor de organisatie en collega’s? Tijdens mijn workshop over Klanthousiasme gaan we één of meerdere dagdelen aan de slag. Jij en je collega’s stappen niet alleen geïnspireerd en enthousiast de deur uit, jullie hebben ook actiepunten om direct aan de slag te kunnen. Het doel: enthousiaste medewerkers en de juiste tools om van Klanten ambassadeurs te maken. Want enthousiaste mensen hebben een verhaal.

  • Het traject naar klanthousiasme

    Klanthousiasme is een ambitie die gepaard gaat met de passie om plezier te hebben en een ander te helpen. Elk traject naar Klanthousiasme begin ik met een Klanthousiasme-scan. Ik verdiep me in de organisatie, de collega’s en andere stakeholders met als resultaat een praktisch rapport met Klanthousiaste aanbevelingen. Dit is het startpunt van een traject waarbij het Klanthousiasme door de aderen van de medewerkers en uiteraard de leidinggevenden gaat stromen. Want hun Klanthousiasme is een onmisbare schakel.

Waar worden Klanten enthousiast van

Video afspelen

Enthousiasme geeft energie

Video afspelen

Presentaties

Over Verleuken, Klanthousiasme, Klantgerichtheid of Werkgel(e)uk

VANAF
€2950*

Prijzen zijn excl BTW

  • Minimaal 45 minuten
  • Enthousiasme- en energiegarantie
  • Inspirerende voorbeelden en prikkelende dialogen

Geschikt voor onderwerpen: interne en externe Klanten, burgers, patiënten en
cliënten.

Ik wil dit!

Workshops

Over Verleuken, Klanthousiasme, Klantgerichtheid of Werkgel(e)uk

VANAF
€3650*

Prijzen zijn excl BTW

  • Minimaal 120 minuten
  • Enthousiasme- en energiegarantie
  • Combinatie van inspiratiesessie en met het team aan de slag gaan

Jullie opbrengst: concrete actiepunten voor de organisatie, collega’s, Klanten én
voor jezelf.

Ik wil dit!

Trajecten

Over Verleuken, Klanthousiasme, Klantgerichtheid of Werkgel(e)uk

VANAF
€5000*

Prijzen zijn excl BTW

  • Inclusief nulmeting
  • Enthousiasme- en energiegarantie
  • Combinatie van inspiratiesessie(s), én het opstarten en begeleiden van een
    Klanthousiasme-team

Jij en je collega’s krijgen inspiratie en begeleiding op weg naar enthousiaste
collega’s en Klanten!

Ik wil dit!

*Alle bedragen zijn exclusief BTW.

Op onnavolgbare wijze toont Feike Cats ons hoe leuk en eenvoudig het is dat Klanten van ons gaan houden.

Arrian Slingerland, Algemeen Directeur en Eigenaar Remmerden

Het is fun om samen met Feike de open deuren in te trappen waarvan je weet dat ze bestaan maar toch soms van glas blijken te zijn. Een heerlijke verfrissende blik op Klantgerichtheid.

Paul Daalderop, Business Unit Manager Abbott Labs

Met een zeer goed gevoel kijk ik terug op dinsdagavond. Volgens mij is er wat leuks in gang gezet. De collega’s zijn allemaal enthousiast over de bijeenkomst als zodanig, jouw relaxte wijze van presenteren en de mogelijkheden richting de toekomst. Super bedankt!

Maarten Kramers, Algemeen Directeur A.C. De Hoop BV

Dank voor je inspirerende avond. Ik heb ervan geleerd en genoten. Secretary Plus is blij met je en dat begrijp ik helemaal! Nogmaals dank.

Christel van der Borden, Event Manager Bausch & Lomb

Maandag was een prachtige dag met enorm veel energie en veel enthousiasme. Het bruiste ervan en dat is het mooiste wat je je als organisatie kunt wensen. Hartelijk dank voor jouw bijzonder positieve en laagdrempelige rol op deze dag! Ik hoor nu al in de wandelgangen regelmatig uitspraken van jou die worden gehanteerd, zoals de 5eprioriteit. Leuk als dat soort simpele uitspraken blijven hangen en mensen ook aan het denken zet. Dus nogmaals hartelijk dank voor je inbreng en zeker tot ziens!

Ilse van Haarlem, voormalig Bestuursadviseur Accolade

Ik vond de workshop super, mede door de ongedwongen sfeer. Netwerken op dit niveau gerelateerd aan een meer dan zinvol onderwerp ‘Klantgerichtheid’ vind ik helemaal geweldig. Een initiatief wat ik meer dan toejuich en voor jullie hoop dit op meerde locaties te kunnen uitdragen. Zinvol voor iedere ondernemer, groot of klein. De inhoud is óh zo herkenbaar, maar óh zo zinvol om weer eens bewust aan te stippen. Mijn complimenten.

Wim de Beer, algemeen directeur Tillen met Verstand

Feike Cats ken ik al jaren en hij blijft me inspireren. Wat me zo aanspreekt in zijn aanpak is ‘houd het simpel’ en ‘denk vanuit de Klant’. Uiteindelijk is het enige wat telt wat onze Klanten van ons vinden, dat ze bij ons terug blijven komen en nog belangrijker – dat ze hun enthousiasme delen met anderen – m.a.w. dat ze een ras echte Ambassadeur voor ons worden en BLIJVEN! Je hebt me geïnspireerd om hier concreet mee aan de gang te gaan. Super bedankt!

Ton Dobbe, former Vice-President Product Marketing Unit 4

Feike, gisteren heb ik genoten van jouw enthousiasme over het ambassadeurschap. Bedankt!

Ronald Widdershoven, Owner - General Manager Uniglobe Special Travel

Onlangs hebben wij tijdens onze partnership dag een inspirerende presentatie van Feike Cats gehad. Wat vooral bij is gebleven is normaal doen, lol hebben, focus op successen en geef complimenten.

Pamela Sedee, Manager beheer en facilitair UWV

Ik ben gefascineerd met hoeveel eenvoud en doelmatigheid Feike iets zo complex en belangrijks als Klantgerichtheid aan de kaak weet te stellen! Zelden zo gemotiveerd geweest om met het de opgedane kennis aan de slag te gaan!

Wouter Heutmekers, Sales Integrator Qurius

Hartelijk dank voor jouw energieke optreden als dagvoorzitter en spreker tijdens HRM in de Zorg. Leuk om te zien dat de klik met de andere sprekers zo groot was. Dat doet altijd iets extra’s voor onze dag. Zeer bedankt en complimenten daarvoor! Wij kijken terug op een geslaagde dag! We zien elkaar weer!

Joke Dielesen-Rosier, Algemeen Manager CKC Seminars

Verleuken is het nieuwe denken!
Dank voor het inzicht om op een andere manier naar klanten te kijken.

Martijn Waalboer, Directeur Asto Keukens & Leicht Amsterdam

Een mooie presentatie meegemaakt van Feike Cats, van “Houden van Klanten”.
Ik maakte de volgende aantekeningen:
• Positieve grondhouding
• Focussen
• Lol
• Houden van klanten
• Impact social media
• VERTROUWEN
• AANDACHT
• KlantHOUsiasme
Feike gaf een aantal mooie voorbeelden van Klantgericht denken. Zijn belangrijkste boodschap “VRAAG HET JE KLANT en bedenk het niet zelf…”

Koos Groenewoud, oprichter AAA

Met veel passie, plezier en Klanthousiasme heeft Feike onze organisatie weten te boeien bij het uitvoeren van een Klantgerichtheidscan. Een serieus onderwerp dat Feike op humorvolle en zeker ook op professionele wijze wist vorm te geven. Het was vooral leuk en een ieder kon op een ongedwongen, plezierige manier zijn/ haar verhaal aan hem kwijt. We waren snel aan elkaar vertrouwd. De resultaten zijn op een originele wijze gepresenteerd aan alle medewerkers. Via roadshows in theaters stond de “PoppenCats” centraal. D.m.v. filmpjes, poppenkast, sketches e.d. werden de resultaten gedeeld. Ludiek, vaak herkenbaar, verrassend en soms ook confronterend. Over 20 jaar zullen we nog weten wie Feike Cats is. Feike heeft ons goed op weg geholpen om verder aan de weg te timmeren. De weg naar onze enthousiaste Klant. Feike bedankt.

Ingrid Hitipeuw, voormalig Manager Customer Service Energiewacht

Nogmaals dank voor je inzichten vanmiddag. In de evaluatie van de dag was iedereen vol lof over jouw bijdrage! De passie en manier om met iedereen te verbinden waren heel bijzonder….en dan te bedenken dat het nog niet eens complimenten dag is! Ik ben ervan overtuigd dat door jouw bijdrage wij morgen veranderingen gaan zien in de casino’s richting onze gasten.

Herman Smit, Voormalig Directeur Business Support Services JVH Gaming & Entertainment Group

Klanthousiasme maakt zakendoen een stuk leuker. Dank Feike Cats voor jouw wijze lessen.

Hans van der Ende, Sales Professional Orange Charging

De zaal was bijna unaniem waar het jouw bijdrage betrof. Met een gemiddelde van 9,14 heb je het hoogste cijfer gekregen van de presentatoren. Wij zijn blij, dat je met je verhaal blijkbaar de juiste snaar hebt weten te raken. Nogmaals dank en wellicht tot een volgende keer!

Silvia Stalenhoef, vormalig communicatie adviseur Meetingpoint

Feike Cats nam onze Klant, een ROC, een dag lang mee in het plezier om je tevreden Klanten ‘om te zetten’ in enthousiaste Klanten. Met prikkelende voorbeelden, zelfreflectie, door zelf in de schoenen van de Klant te gaan staan en door concrete handvatten om ambassadeurs van je Klanten te maken. Zijn enthousiasme, kennis en inleving zorgde voor de gewenste impuls in het traject waar we met de ROC mee aan de slag zijn.

Stefan Herwig, Eigenaar Consonant Next

Wat een geweldige (enthousiaste!) presentatie tijdens de Kick-Off van Secretary Plus! Feike nam heel Secretary Plus mee in zijn gedachtegang en heeft (in ieder geval) mijn persoon gemotiveerd om weer ‘out of the box’ te denken. En hij laat je weer terug naar de basis gaan; waar draait het nou allemaal om? Door de manier van spreken zorgt hij ervoor dat hij dichtbij je staat; je voelt geen afstand. Zijn presentatie zet hij bij door eigen ervaringen en voorbeelden uit het zakenleven die zeer herkenbaar zijn en aanspreken. Ondanks dat zijn presentatie aan het einde van de dag was, wist hij mij van het begin tot het eind te boeien. Zeer inspirerend!

Tessa Versluys-Hogewoning, kwaliteitsmanager Secretary Plus

Feike en ik kennen elkaar nog van Content. Daar hebben we ook de betekenis van ‘Klantgerichtheid’ geleerd, wat duidelijk anders is dan ‘Klantvriendelijkheid’. Toen ik in mijn huidige functie een consultant/ spreker/trainer nodig had op dit onderwerp, was er voor mij geen twijfel mogelijk over wie ik moest bellen. Dit is wat Feike ‘ambassadeurs’ noemt en ik ben het bewijs dat het zo werkt! Feike is scherp van geest en begrip en heeft een groot inlevingsvermogen waardoor hij jouw vraagstukken snel doorheeft. Hij heeft het vermogen om met humor en zonder iemand voor het hoofd te stoten de knelpunten op het gebied van Klantgerichtheid in je organisatie haarscherp bloot te leggen. Daarbij helpt hij de medewerkers zelf na te denken over oplossingen en verbeteringen en laat hij ze ‘persoonlijk commitment’ af geven. Feike maakt Klantgerichtheid, en het verschil met ‘Klantvriendelijkheid’ zo vanzelfsprekend en duidelijk dat je niet begrijpt waarom je het niet al lang zo doet!

Anna Pehar, voormalig Business Director Executive Education Rotterdam School of Management
Klanthousiast inspireren en motiveren

Klanthousiast inspireren en motiveren

De huidige cultuur van presteren in ons land zorgt voor een hoge mate van druk. “We moeten” steeds meer. In 2022 hadden meer dan 1,3 miljoen mensen last van burn-out klachten. Dat betekent dat ongeveer 1 op 7 hier zelf mee te maken heeft of krijgt. Wat kunnen we leren van kinderen? Daar ga je in dit boek het nodige over vinden.

Enthousiasme is het simpelste medicijn, zowel preventief als reactief.

Klanthousiasme komt van binnen

Klanthousiasme komt van binnen

De coronacrisis gaf een nieuwe dimensie aan Klantgerichtheid en alles wat daar mee te maken heeft. Collega’s spelen meer dan ooit een doorslaggevende rol in tevredenheid of enthousiasme van de Klant, burger, patiënt of student. Dit vormt de basis van mijn boek dat in het najaar van 2021 verscheen: Klanthousiasme komt van binnen.

365 dagen Klanthousiasme

365 dagen Klanthousiasme

Ook ik heb de wijsheid niet in pacht, maar tips geef ik maar al te graag. Daarom bedacht ik in 2018 een soort jaarboek met daarin elke dag een prikkelende tip om ervoor te zorgen dat collega’s in de organisatie gemotiveerd blijven om Klanten enthousiast te maken.

Verleuken kan iedereen

Verleuken kan iedereen

Met het nieuwe woord Verleuken hielp ik vanaf 2017 organisaties. Met het nieuwe woord Klanthousiasme hielp ik in de volgende jaren organisaties naar enthousiaste collega’s en Klanten. Onderweg kwam ik erachter dat door dingen leuker te maken enorme verbeteringen gerealiseerd kunnen worden. Dat als dingen leuk zijn, mensen veel makkelijker hun gedrag veranderen.

Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

In 2013 kwam ik tot de ontdekking dat er een verschil is tussen tevreden en enthousiast. Er ontstond een nieuw woord en ik lanceerde mijn tweede boek ‘Het inspiratieboek voor Klanthousiasme’. Enthousiaste collega’s en Klanten, het klinkt zo logisch, maar hoe bereik je dat?

Theorie bestaat niet!

Theorie bestaat niet!

Dit was het eerste boek dat ik in 2004 schreef over Klantgerichtheid. In ‘Theorie bestaat niet!’ heb ik het nog over tevreden Klanten en collega’s, inmiddels weet ik wel beter. Het boek kan je helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor Klanten trouwe en enthousiaste Klanten worden en nieuwe Klanten zich welkom voelen bij jouw organisatie.

Blogs

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam