Van tevreden
naar klanthousiast

De weg naar Klanthousiasme is niet zo lang, zeker niet als je weet welke afslag je moet nemen. Ik navigeer je met plezier op de juiste route naar enthousiaste medewerkers én Klanten door jou en je collega’s te inspireren en motiveren.

Energie

Enthousiasme geeft zoveel meer dan tevredenheid. Zowel bij collega’s als bij Klanten. Het verzuim neemt af, interne kosten worden lager, medewerkers en Klanten worden loyaler en er komt veel energie vrij.

  • Presentatie over klanthousiasme

    Mijn passie is om met mijn verhaal over Klanthousiasme jou en je collega’s te inspireren om de stap van tevreden naar enthousiaste Klanten en medewerkers te maken. We hebben samen plezier en krijgen energie. Na afloop van de inspiratiesessie heeft het grootse deel van de aanwezigen zin om er direct mee aan de slag te gaan.

  • Workshop over klanthousiasme

    Wil jij niet alleen geïnspireerde en gemotiveerde medewerkers, maar ook gelijk concrete actiepunten voor de organisatie en collega’s? Tijdens mijn workshop over Klanthousiasme gaan we één of meerdere dagdelen aan de slag. Jij en je collega’s stappen niet alleen geïnspireerd en enthousiast de deur uit, jullie hebben ook actiepunten om direct aan de slag te kunnen. Het doel: enthousiaste medewerkers en de juiste tools om van Klanten ambassadeurs te maken. Want enthousiaste mensen hebben een verhaal.

  • Het traject naar klanthousiasme

    Klanthousiasme is een ambitie die gepaard gaat met de passie om plezier te hebben en een ander te helpen. Elk traject naar Klanthousiasme begin ik met een Klanthousiasme-scan. Ik verdiep me in de organisatie, de collega’s en andere stakeholders met als resultaat een praktisch rapport met Klanthousiaste aanbevelingen. Dit is het startpunt van een traject waarbij het Klanthousiasme door de aderen van de medewerkers en uiteraard de leidinggevenden gaat stromen. Want hun Klanthousiasme is een onmisbare schakel.

Waar worden Klanten enthousiast van

Video afspelen

Enthousiasme geeft energie

Video afspelen

Presentaties

Over Verleuken, Klanthousiasme, Klantgerichtheid of Werkgel(e)uk

VANAF
€3150*

Prijzen zijn excl BTW

  • Minimaal 45 minuten
  • Enthousiasme- en energiegarantie
  • Inspirerende voorbeelden en prikkelende dialogen

Geschikt voor onderwerpen: interne en externe Klanten, burgers, patiënten en
cliënten.

Ik wil dit!

Workshops

Over Verleuken, Klanthousiasme, Klantgerichtheid of Werkgel(e)uk

VANAF
€3650*

Prijzen zijn excl BTW

  • Minimaal 120 minuten
  • Enthousiasme- en energiegarantie
  • Combinatie van inspiratiesessie en met het team aan de slag gaan

Jullie opbrengst: concrete actiepunten voor de organisatie, collega’s, Klanten én
voor jezelf.

Ik wil dit!

Trajecten

Over Verleuken, Klanthousiasme, Klantgerichtheid of Werkgel(e)uk

VANAF
€5000*

Prijzen zijn excl BTW

  • Inclusief nulmeting
  • Enthousiasme- en energiegarantie
  • Combinatie van inspiratiesessie(s), én het opstarten en begeleiden van een
    Klanthousiasme-team

Jij en je collega’s krijgen inspiratie en begeleiding op weg naar enthousiaste
collega’s en Klanten!

Ik wil dit!

*Alle bedragen zijn exclusief BTW.

Ons team is positief geprikkeld door de Klanthousiaste presentatie van Feike. Een prachtig keerpunt voor ons om onze burgers zich welkom te laten voelen.

Els Vilters, Teamleider Werk en Inkomen gemeente Utrecht

Het was mij een waar genoegen om je presentatie te mogen bijwonen! Je presentatie was top! Mensen die echt ‘ingekakt’ waren heb je voor jezelf weten te strikken! En ook nog 1 uur lang. Nog aardiger te melden: je had niet 100% aandacht van ons allemaal, maar 200%!!!! En nog leuker wij hadden allemaal jouw aandacht. Je had contact met alle 207 personen in de zaal. Wat kan ik nog meer zeggen en jou niet te kort doen? TOP prestatie en presentatie!

Mirjana Kostadinovic, Directeur Business Care Support

Onlangs heeft ons kantoor van Feike een wel hele bijzondere voordracht gehad. Het boeide van de 1e tot de laatste minuut en het woord Klanthousiasme staat bij 130 personeelsleden in het geheugen gegrift. Wat een inspiratie heeft Feike overgebracht. Echt helemaal super.

Bert van den Heuvel, Directeur vastgoedincasso Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders

Feike weet de groep goed mee te krijgen. Zijn enthousiasme werkt besmettelijk. De inhoud van de training was goed en de begeleiding van Feike maakte dit af. We hebben een inspirerende ochtend gehad!

Bianca Withfield - Borgelink, marketing manager ShipitSmarter

Hartelijk bedankt voor het spreken op onze ledenavond. De reacties waren na afloop zeer positief en de leden zien ons graag nogmaals iets soortgelijks organiseren. Super om te zien wat je presentatie bij onze leden heeft bereikt! Namens het bestuur van TJW & TJO bedankt.

Rémon le Feber, Bestuurslid Tuinbouw Jongeren Westland

Zelden zo’n enthousiaste spreker en persoonlijkheid gezien als Feike. Hij vertelt in feite niets nieuws wat je niet weet, echter wat je te weinig of zelfs helemaal niet toepast in de praktijk. Zulke kleine simpele dingen, maar oh zo belangrijk inzake Klantgericht denken en handelen. Een presentatie van Feike is absoluut een aanrader om super Klanthousiast te worden.

Marcel Hemmelder, voormalig Manager Bedrijfsbureau Euro Mail

Inspirerend en motiverend! Dat waren de workshops ‘Van tevreden naar enthousiast’ die Feike voor de gemeente Hulst heeft verzorgd. En niet alleen maar luisteren, ook gewoon doen! Zo zijn er al een aantal zaken direct aangepakt en gaan we van tevreden burgers naar enthousiaste burgers met een verhaal. Bedankt Feike, voor je aanstekelijke enthousiasme en de leerzame workshops.

Melanie de Koeijer - van Vliet, Privacy Officer Gemeente Hulst

Het is fun om samen met Feike de open deuren in te trappen waarvan je weet dat ze bestaan maar toch soms van glas blijken te zijn. Een heerlijke verfrissende blik op Klantgerichtheid.

Paul Daalderop, Business Unit Manager Abbott Labs

Feike hoeft je niet te overtuigen van zijn gelijk, want dat hij gelijk heeft, weet je zelf ook wel, maar hij helpt je eraan herinneren. En dan zodanig, dat hij zichzelf overbodig hoopt te maken. Een aanrader!

Maurits Janmaat, Accounthouder Charlois, Pernis en Alexander Gemeente Rotterdam

Twee groepen klachtbehandelaars van Interpolis hebben mogen genieten van Feike, zijn humor en zijn rake voorbeelden. De presentaties waren soepel en er was ruimte voor improvisatie. Alle aanwezigen waren enthousiast (klanthousiast/klachthousiast!) na Feike’s verhaal. De zaken die hij ter sprake bracht zijn nu al een paar dagen onderwerp van gesprek bij dag starts en er worden nu al veel ideeën uit geboren. Ik ben blij dat we Feike gevraagd hebben voor een presentatie op onze themadagen!

Jacqueline van Wijk, klachtenmanager Interpolis

Een mooie presentatie meegemaakt van Feike Cats, van “Houden van Klanten”.
Ik maakte de volgende aantekeningen:
• Positieve grondhouding
• Focussen
• Lol
• Houden van klanten
• Impact social media
• VERTROUWEN
• AANDACHT
• KlantHOUsiasme
Feike gaf een aantal mooie voorbeelden van Klantgericht denken. Zijn belangrijkste boodschap “VRAAG HET JE KLANT en bedenk het niet zelf…”

Koos Groenewoud, oprichter AAA

Ik ken Feike Cats als een recht door zee persoon die met gezond verstand van Klanten en Klantgerichtheid je organisatie weer even laat weten waar het om gaat: je Klant als ambassadeur.

Matthias Meijer, Sales Directeur Visionplanner

Was weer een bijzondere middag. Leuk om te zien hoe jij steeds weer mensen kunt motiveren en enthousiasmeren met Klanthousiasme! CHAPEAU… .

Dianco de Vries, Director/Managing Partner Flevum Forum Network & Flevum Executive

Jij weet altijd weer vol passie mensen op een heerlijk ontspannen manier aan het denken te zetten over Klanten. Elke organisatie (van A-Z) heeft eigenlijk gewoon elk kwartaal een ‘onderhoudsbeurt Houden van Klanten’ nodig. Succes Feike!!

Marcel Borgman, directeur Sneltoner.nl

Vandaag wederom genoten van je presentatie Feike Cats! Bedankt voor het wakker schudden! De boodschap kwam weer over, hoop dat velen je tips gaan gebruiken! Uit ervaring, ze werken zeker! Dank! Daar kunnen we weer wat mee!

Dirk-Jan van Blijderveen, Directeur-eigenaar Van Blijderveen BV

Ik ben superblij en trots dat we Verleukerkoning Feike Cats aan ons team hebben mogen binden. Hij heeft ons geholpen met onze zoektocht en ons het stuur weer in handen gegeven, zodat hij van ons zelfdrijvende team weer een zelfsturend team kon maken. Het fijne aan Feike is dat hij ons heel goed begrijpt. Onze ogen open weet te maken voor dingen die er zijn, maar wij niet zien. Maar vooral dat hij vertrouwen heeft in ons. Hij geeft ons het zelfvertrouwen door te zeggen: ‘ik weet dat jullie het kunnen. Ik geef een beetje richting en een stukje structuur. En dan weet ik zeker dat jullie het zelf kunnen doen. En dat alles vanuit zijn basisgedachte: Beter leidt bijna nooit tot leuker. En leuker bijna altijd tot beter!

Stephanie van Hoek, aandeelhouder Keytoe

Een middag met Feike Cats voor medewerkers over vitaliteit van medewerkers, geeft op zich al een vitaal gevoel. Ten opzichte van Klanten, cliënten en collega’s kan iedere medewerker het verschil maken. De keuze is aan jou! Feike laat ons inzien dat kleine gebaren grote resultaten kunnen boeken. Een open deur? Wellicht wel, maar op humoristische, respectvolle en rake wijze gebracht. Klanthousiasme moet je doen, het werk wordt er leuker van! Jij hebt toch ook recht op een leuke werkdag!

Frans Hamerslag, Adviseur P&O 's Heeren Loo

Langs deze weg wil ik je namens TIO Rotterdam hartelijk danken voor je inzet tijdens het gastcollege bij ons op locatie. Mede door jouw aanwezigheid en inzet is het voor onze studenten een bijzonder geslaagde dag geweest. De resultaten liegen er ook niet om, je hebt heel veel tienen als evaluatiecijfer gekregen! Nogmaals dank en misschien tot ziens!

Cora van Vliet, voormalig Docent TIO university of applied sciences

Hartelijk dank voor je workshop. Ik heb enorm genoten van jou nuchtere wijze waarop je het seminar vormgeeft… Chapeau! Je vroeg tijdens de workshop hoe ik mijn virtuele 5k zou besteden? Ik zou mijn gewaardeerde Klanten naar een seminar van jou toe sturen. Hierbij de hoop dat deze relaties ook een eye-opener krijgen en Klantgerichtheid extra gaan waarderen.

Bas Broers, Sales Manager Solvisoft

Feike inspireert, zet je aan het denken, en maakt je bewust van de kracht van goede relaties. Feike kan op een goede manier een verandering in beweging zetten. De samenwerking in dit proces is zeer positief.

Nico Houwaard, voormalig vestiging directeur TopTech
Klanthousiast inspireren en motiveren

Klanthousiast inspireren en motiveren

De huidige cultuur van presteren in ons land zorgt voor een hoge mate van druk. “We moeten” steeds meer. In 2022 hadden meer dan 1,3 miljoen mensen last van burn-out klachten. Dat betekent dat ongeveer 1 op 7 hier zelf mee te maken heeft of krijgt. Wat kunnen we leren van kinderen? Daar ga je in dit boek het nodige over vinden.

Enthousiasme is het simpelste medicijn, zowel preventief als reactief.

Klanthousiasme komt van binnen

Klanthousiasme komt van binnen

De coronacrisis gaf een nieuwe dimensie aan Klantgerichtheid en alles wat daar mee te maken heeft. Collega’s spelen meer dan ooit een doorslaggevende rol in tevredenheid of enthousiasme van de Klant, burger, patiënt of student. Dit vormt de basis van mijn boek dat in het najaar van 2021 verscheen: Klanthousiasme komt van binnen.

365 dagen Klanthousiasme

365 dagen Klanthousiasme

Ook ik heb de wijsheid niet in pacht, maar tips geef ik maar al te graag. Daarom bedacht ik in 2018 een soort jaarboek met daarin elke dag een prikkelende tip om ervoor te zorgen dat collega’s in de organisatie gemotiveerd blijven om Klanten enthousiast te maken.

Verleuken kan iedereen

Verleuken kan iedereen

Met het nieuwe woord Verleuken hielp ik vanaf 2017 organisaties. Met het nieuwe woord Klanthousiasme hielp ik in de volgende jaren organisaties naar enthousiaste collega’s en Klanten. Onderweg kwam ik erachter dat door dingen leuker te maken enorme verbeteringen gerealiseerd kunnen worden. Dat als dingen leuk zijn, mensen veel makkelijker hun gedrag veranderen.

Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

In 2013 kwam ik tot de ontdekking dat er een verschil is tussen tevreden en enthousiast. Er ontstond een nieuw woord en ik lanceerde mijn tweede boek ‘Het inspiratieboek voor Klanthousiasme’. Enthousiaste collega’s en Klanten, het klinkt zo logisch, maar hoe bereik je dat?

Theorie bestaat niet!

Theorie bestaat niet!

Dit was het eerste boek dat ik in 2004 schreef over Klantgerichtheid. In ‘Theorie bestaat niet!’ heb ik het nog over tevreden Klanten en collega’s, inmiddels weet ik wel beter. Het boek kan je helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor Klanten trouwe en enthousiaste Klanten worden en nieuwe Klanten zich welkom voelen bij jouw organisatie.

Blogs

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam