WAT DOE IK
ZOAL?
Ik word veel gevraagd voor het verzorgen van presentaties, workshops en inspiratiesessies. Ook ondersteun ik organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken van het enthousiasmeren van Klanten en collega’s. Daarbij maak ik gebruik van het Verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (ik noem dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen.
KLANTHOUSIASME
In 2013 bedacht ik Klanthousiasme. Een woord dat door de rest van mijn loopbaan een rode draad zou gaan vormen. Maar het is niet alleen een woord, je kunt het gerust een doel noemen. Mijn missie is organisaties te helpen collega’s, Klanten, burgers, patiënten of studenten niet alleen tevreden, maar liever nog enthousiast te maken.

VERLEUKEN
Verleuken bedacht ik ook zelf. Enthousiaste collega’s en Klanten zijn mijn doel, verleuken het middel. Verleuken heeft volgens mij niet alleen te maken met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht. Het is een perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én houden. Want waarom zijn we altijd zo gefocust op dingen beter doen? Beter leidt vrijwel nooit tot leuker. Leuker bijna altijd tot beter!
MIJN DOEL
Mijn ambitie is dat Klanten, studenten, medewerkers, patiënten of burgers zó enthousiast zijn, dat ze het leuk vinden om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? Omdat ze Klanthousiast over het product en/of de ervaring zijn. Dat ze het vanzelfsprekend vinden om als ambassadeur op te treden. Dat ze zich er prettig voelen (collega’s) en dat ze het fijn vinden om Klant te zijn bij je organisatie. Ik geloof heilig dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis, want zij stralen dit ook weer uit naar de Klanten.
MET JE NEUS IN DE BOEKEN
In een periode van 16 jaar schreef ik 5 praktijkboeken. Mijn boeken zijn bedoeld om je inzicht te geven en handvatten te bieden die je kunt gebruiken in de uitdagende, maar o zo leuke weg naar Klanthousiasme.

Klanthousiasme
komt van binnen

365 dagen
Klanthousiasme

Verleuken kan
iedereen

Het inspiratieboek voor Klanthousiasme

Theorie
bestaat niet!
Dit was het eerste boek dat ik in 2004 schreef over Klantgerichtheid. In ‘Theorie bestaat niet!’ heb ik het nog over tevreden Klanten en collega’s, inmiddels weet ik wel beter. Het boek kan je helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor Klanten trouwe en enthousiaste Klanten worden en nieuwe Klanten zich welkom voelen bij jouw organisatie.