Bedankt voor je super bijdrage! Na afloop heb ik leuke en positieve reacties ontvangen, ook van collega’s waar je het in eerste instantie niet van verwacht. Dus mijn doel is geslaagd: de medewerkers die normaal gesproken wat sceptisch of negatief zijn positief beïnvloeden!
Heb erg om je gelachen vandaag. En ik was geboeid. En dat terwijl je het laatste ‘onderdeel’ was van de dag. Top!
Genoten van de energieke, geestige en inspirerende avond met Feike Cats. M’n hoofd zit boordevol ideeën en ben op een fijne manier weer even op scherp gezet. Feike daagt je prettig uit om continue verleuk-kansen te zien! ‘Houden Van Klanten’ heeft er een ambassadeur bij!
Hartelijk dank voor jouw energieke optreden als dagvoorzitter en spreker tijdens HRM in de Zorg. Leuk om te zien dat de klik met de andere sprekers zo groot was. Dat doet altijd iets extra’s voor onze dag. Zeer bedankt en complimenten daarvoor! Wij kijken terug op een geslaagde dag! We zien elkaar weer!
Wilt u weten én ervaren wat Klantgerichtheid kan betekenen voor uw organisatie? Feike Cats is een klankbord met een schat aan informatie, verenigd in een leuke professional in zijn vakgebied. Met name de praktische adviezen en zijn heldere anekdotes maken het werken met Feike niet alleen een interessante maar minstens zo’n leuke bezigheid.
De ontmoetingen met Feike Cats zijn een prikkeling voor de geest en een lust voor de Klant. Je kan geen betere naast je hebben.
Stevig, eerlijk en direct toepasbaar. Wat lijkt het in theorie toch makkelijk om Klantgericht te werken en wat is het in de praktijk toch moeilijk. Wat is dan nog de waarde van theorie? Heerlijk om door Feike Cats aan de hand genomen te worden. Feike motiveert en stimuleert om continue scherp te zijn op kleine zaken met grote gevolgen.
Feike hebben wij uitgenodigd om op onze kick-off voor al onze managers en consultants te spreken. Hij verzekerde mij van tevoren dat hij de club enthousiast zou krijgen en dat de mensen met meer gevoel voor Klantgerichtheid de deur zouden uitgaan. Hij heeft onze verwachtingen overtroffen, het werd een feest der herkenning! 150 dames lachten om de voorbeelden en filmpjes die zo duidelijk overbrachten hoe we zo simpel als wat (nog) Klantgerichter kunnen werken. En dus, hoe wij effectief en prettig de verwachtingen van onze Klanten kunnen overtreffen en nieuwe Klanten kunnen maken. Zijn Rotterdamse humor en aanstekelijke enthousiasme zijn top!
Hartelijk bedankt voor het spreken op onze ledenavond. De reacties waren na afloop zeer positief en de leden zien ons graag nogmaals iets soortgelijks organiseren. Super om te zien wat je presentatie bij onze leden heeft bereikt! Namens het bestuur van TJW & TJO bedankt.
Op onnavolgbare wijze toont Feike Cats ons hoe leuk en eenvoudig het is dat Klanten van ons gaan houden.
Feike Cats heeft voor ons een workshop gegeven voor onze interne “Klant”. Met veel plezier en betrokkenheid wist hij alle mensen van verschillende afdelingen en opleidingsniveaus enthousiast te krijgen om nieuwe ideeën te bedenken voor verbeteringen. Het Ambassadeurschap steeds als uitgangspunt. Wij houden van Klanten!
Feike Cats leeft zich snel en efficiënt in een organisatie in. Hij raakt zijn toehoorders in hun dagelijkse realiteit. Met een afgewogen mix van humor, relativering en diepgang zorgde hij voor een pittige confrontatie met ingesleten gewoonten. Het effect van zijn presentatie was het best te beschrijven als een inspirerend gevoel van herkenning met een daverende glimlach.
Ik wil je ontzettend bedanken voor alles wat je voor de Jozefmavo gedaan hebt. Door jouw kritische blik en opmerkingen zijn we met andere ogen naar ons zelf gaan kijken en zijn we ons bewust geworden van onze zwakke en sterke punten. Ik wens je nog een fijne Klantgerichte toekomst!
Een middag met Feike Cats voor medewerkers over vitaliteit van medewerkers, geeft op zich al een vitaal gevoel. Ten opzichte van Klanten, cliënten en collega’s kan iedere medewerker het verschil maken. De keuze is aan jou! Feike laat ons inzien dat kleine gebaren grote resultaten kunnen boeken. Een open deur? Wellicht wel, maar op humoristische, respectvolle en rake wijze gebracht. Klanthousiasme moet je doen, het werk wordt er leuker van! Jij hebt toch ook recht op een leuke werkdag!
Feike, thanks for a great session in Barcelona. You were able to give us some beautiful eye-openers and reminders and you are an excellent example of ‘practice what you preach’. We will hopefully meet again soon.
Onlangs heeft ons kantoor van Feike een wel hele bijzondere voordracht gehad. Het boeide van de 1e tot de laatste minuut en het woord Klanthousiasme staat bij 130 personeelsleden in het geheugen gegrift. Wat een inspiratie heeft Feike overgebracht. Echt helemaal super.
Feike is een erg inspirerende ‘klantthousiasteling’. Hij brengt de boodschap goed over en is bovendien een aimabel echt mens die je weet te raken. Het hele bedrijf is de dag na zijn presentatie letterlijk met een lach begonnen!
De bijdrage van Feike heeft geholpen een begin te maken met ‘verleuken’. Feike vertelt een inspirerend en geestig verhaal dat aanzet tot actie – en wie wil er nou niet leuker werken?
Vermoeiend zoveel nuttige tips.
Ik ben superblij en trots dat we Verleukerkoning Feike Cats aan ons team hebben mogen binden. Hij heeft ons geholpen met onze zoektocht en ons het stuur weer in handen gegeven, zodat hij van ons zelfdrijvende team weer een zelfsturend team kon maken. Het fijne aan Feike is dat hij ons heel goed begrijpt. Onze ogen open weet te maken voor dingen die er zijn, maar wij niet zien. Maar vooral dat hij vertrouwen heeft in ons. Hij geeft ons het zelfvertrouwen door te zeggen: ‘ik weet dat jullie het kunnen. Ik geef een beetje richting en een stukje structuur. En dan weet ik zeker dat jullie het zelf kunnen doen. En dat alles vanuit zijn basisgedachte: Beter leidt bijna nooit tot leuker. En leuker bijna altijd tot beter!
Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.