Top presentatie ter ondersteuning van onze plannen

Top presentatie ter ondersteuning van onze plannen; enthousiaste collega’s zorgen voor enthousiaste relaties.
Eduard de Bruijn, Manager - Actor Bureau voor sectoradvies

Blogs

Met Feike hebben wij een start gegeven aan het in beeld krijgen van onze ambassadeurs. Waar je deze eerst niet zag, merk je, dat als je erop let je ze al hebt, en méér dan je denkt. Door hier attent op te zijn ben ik er van overtuigd dat we er meer en meer zullen krijgen. Deze ambassadeurs zullen wij gaan koesteren. Samen met Feike en onze partners gaan wij met hele simpele leuke ideeën die Feike ons heeft weten te ontlokken tijdens zijn workshops aan de gang. Ideeën die zo simpel zijn dat je denkt, tja waarom doen we dat eigenlijk niet al lang? In korte tijd heeft Feike dit bij ons, onze partners en collega’s weten te bewerkstelligen zonder gedoe over een uurtje meer of een uurtje minder. Lekker makkelijk, to the point en afspraken nakomen, zo zou ik zijn werkwijze willen benoemen.

Fred Loos, voormalig Sales- & Marketing Manager UNIT4 Software B.V

Feike heeft met zijn Klanthousiaste presentatie onze behoefte perfect ingevuld. Na een goede voorbereiding en inleving bracht hij een presentatie waarbij iedereen (zelfs op het einde van de dag) ruim een uur op het puntje van de stoel zat. Iedereen herkende zijn humor en voorbeelden. Het was midden in de roos waar ik achteraf nog veel complimenten voor heb mogen ontvangen. Een week na zijn presentatie heb ik hem direct geboekt voor een presentatie voor een andere groep managers.

Lambert Koppens, Voormalig Manager Verkoop Homefashion Group

Onlangs heeft ons kantoor van Feike een wel hele bijzondere voordracht gehad. Het boeide van de 1e tot de laatste minuut en het woord Klanthousiasme staat bij 130 personeelsleden in het geheugen gegrift. Wat een inspiratie heeft Feike overgebracht. Echt helemaal super.

Bert van den Heuvel, Directeur vastgoedincasso Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders

Twee groepen klachtbehandelaars van Interpolis hebben mogen genieten van Feike, zijn humor en zijn rake voorbeelden. De presentaties waren soepel en er was ruimte voor improvisatie. Alle aanwezigen waren enthousiast (klanthousiast/klachthousiast!) na Feike’s verhaal. De zaken die hij ter sprake bracht zijn nu al een paar dagen onderwerp van gesprek bij dag starts en er worden nu al veel ideeën uit geboren. Ik ben blij dat we Feike gevraagd hebben voor een presentatie op onze themadagen!

Jacqueline van Wijk, klachtenmanager Interpolis

Hartelijk bedankt voor het spreken op onze ledenavond. De reacties waren na afloop zeer positief en de leden zien ons graag nogmaals iets soortgelijks organiseren. Super om te zien wat je presentatie bij onze leden heeft bereikt! Namens het bestuur van TJW & TJO bedankt.

Rémon le Feber, Bestuurslid Tuinbouw Jongeren Westland

Last month Feike Cats gave a fantastic presentation during our Professional Services Management meeting in Barcelona. His workshop made it very clear that there are some differences in culture regarding customer intimacy, but the main message is really multi-cultural! (Participants from Spain, Germany, UK, Sweden, Norway, France, Benelux and North America) His energetic presentation style mixed with a good sense of humour made this Friday afternoon session very interesting, entertaining and worthwhile. The message was loud and clear! I’m convinced that my management has got the message. Thanks Feike, you’ve been a great help.

Peter Glissenaar, Former Vice-President Services Unit 4

Met heel veel plezier heb ik de 1e dag gevolgd Uitbreiding Klantenkring. Vooral de invulling van Feike helpt je bewust te maken welke kracht complimenten hebben.

Marco Engbers, Sales Manager Asito

Feike is een bevlogen coach. Op een lastige profielavond met ouders en leerkrachten van onze school wist hij iedereen mee te krijgen in een flow. Met de hele groep zijn we aan de slag gegaan om het profiel van onze school samen te stellen. Alle deelnemers waren – en zijn – zeer enthousiast over die avond. Feike weet als geen ander mensen uit te dagen om mee te doen, en negatieve uitspraken met een lach in de hoek te parkeren. Feike heeft een groot talent om iemand te laten geloven in zich zelf en hem of haar uit te dagen het hoogst haalbare te bereiken. De beste coach die ik ooit heb meegemaakt!

Sophieke Thurmer, schrijver, uitgever en corrector Sophieke Thurmer Tekst en Redactie

Heb erg om je gelachen vandaag. En ik was geboeid. En dat terwijl je het laatste ‘onderdeel’ was van de dag. Top!

Sevgi Gerger, voormalig Job Coach Secretary Plus

Heerlijk enthousiast hoe Feike mij en mijn collega’s mee heeft genomen in de wereld van de beleving van de klant. Inmiddels alweer een maand of drie geleden, maar Feike’s quotes gonzen hier nog door de gangen!

Bjorn Verberk, Business Unit Manager Service en Onderhoud JWR Nijmegen BV

Vandaag wederom genoten van je presentatie Feike Cats! Bedankt voor het wakker schudden! De boodschap kwam weer over, hoop dat velen je tips gaan gebruiken! Uit ervaring, ze werken zeker! Dank! Daar kunnen we weer wat mee!

Dirk-Jan van Blijderveen, Directeur-eigenaar Van Blijderveen BV

Met veel passie, plezier en Klanthousiasme heeft Feike onze organisatie weten te boeien bij het uitvoeren van een Klantgerichtheidscan. Een serieus onderwerp dat Feike op humorvolle en zeker ook op professionele wijze wist vorm te geven. Het was vooral leuk en een ieder kon op een ongedwongen, plezierige manier zijn/ haar verhaal aan hem kwijt. We waren snel aan elkaar vertrouwd. De resultaten zijn op een originele wijze gepresenteerd aan alle medewerkers. Via roadshows in theaters stond de “PoppenCats” centraal. D.m.v. filmpjes, poppenkast, sketches e.d. werden de resultaten gedeeld. Ludiek, vaak herkenbaar, verrassend en soms ook confronterend. Over 20 jaar zullen we nog weten wie Feike Cats is. Feike heeft ons goed op weg geholpen om verder aan de weg te timmeren. De weg naar onze enthousiaste Klant. Feike bedankt.

Ingrid Hitipeuw, voormalig Manager Customer Service Energiewacht

Niets mooier dan Klanten welke als ambassadeur jouw bedrijf of jou als persoon aanbevelen bij anderen. Het houden van Klanten zit bij Feike in de genen. Verhelderend hoe hij op unieke wijze deze boodschap over weet te brengen. Een echte inspiratiebron en een genot om hem deze boodschap aan de medewerkers binnen ons bedrijf te horen en zien overbrengen. Ofwel je moet het een keer meemaken!

Aad van der Valk, voormalig Regiomanager Rabobank Westland

Inspirerende lezing gehad van Feike tijdens ons event van Young Sodexo. Wist de zaal te boeien met een goed verhaal en de juiste dosis humor.

Susan Verheijen, Manager Development Sodexo

Hartelijk dank voor jouw energieke optreden als dagvoorzitter en spreker tijdens HRM in de Zorg. Leuk om te zien dat de klik met de andere sprekers zo groot was. Dat doet altijd iets extra’s voor onze dag. Zeer bedankt en complimenten daarvoor! Wij kijken terug op een geslaagde dag! We zien elkaar weer!

Joke Dielesen-Rosier, Algemeen Manager CKC Seminars

Hartelijk dank voor je workshop. Ik heb enorm genoten van jou nuchtere wijze waarop je het seminar vormgeeft… Chapeau! Je vroeg tijdens de workshop hoe ik mijn virtuele 5k zou besteden? Ik zou mijn gewaardeerde Klanten naar een seminar van jou toe sturen. Hierbij de hoop dat deze relaties ook een eye-opener krijgen en Klantgerichtheid extra gaan waarderen.

Bas Broers, Sales Manager Solvisoft

Wilt u weten én ervaren wat Klantgerichtheid kan betekenen voor uw organisatie? Feike Cats is een klankbord met een schat aan informatie, verenigd in een leuke professional in zijn vakgebied. Met name de praktische adviezen en zijn heldere anekdotes maken het werken met Feike niet alleen een interessante maar minstens zo’n leuke bezigheid.

Jennifer Lem, Voormalig Managing Director More Balls Than Most

Nogmaals heel erg bedankt voor de sessie die je hebt verzorgd, echte “eyeopeners” en dan vooral waarom we het niet doen? Antwoord: geen idee? Ik heb een Sales teamdag gehouden en daar ook de vraag gesteld, wat kun je doen voor € 2000,- om meer Klantgericht te zijn. Hele leuke ideeën, voor heel weinig geld zijn daaruit gekomen. Nu gaan we ook in projectgroepjes verder. Leuk om te doen.Conclusie: soms denken we echt veel te moeilijk en veel te lang na (vaak zonder een concrete beslissing te nemen). Ik ben dat nu met name voor mezelf even echt aan het veranderen… heerlijk! Dus ja, ik zou je sessie aanbevelen om bovenstaande redenen. Nogmaals bedankt en tot snel.

Eveline Clausing, Sales Manager Falck Nederland

Feike weet jou en je team op een simpele, effectieve manier met veel praktijkvoorbeelden vanuit een ander perspectief naar klanten, collega’s, processen en je communicatie te laten kijken. Dit doet hij op een energieke en doelgerichte wijze! Van harte aanbevolen.

Barry van den Berg, Commercieel Directeur Payper

Met Feike Cats hebben we een Klantgerichtheidprogramma gemaakt voor 120 leidinggevenden van Joulz, onderdeel van Eneco. De opdracht luidde: zet Klantgerichtheid bij Joulz op de kaart. Het resultaat: een gevarieerd programma bestaande uit een inspirerende opening en vervolgens een concrete workshop aangevuld met entertainment. Kortom een geslaagd programma. Klantgerichtheid: dat moet je gewoon doen!

Gertjan Sybrandi, voormalig Klantmanager Facilitair Bedrijf

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam