Stevig, eerlijk en direct toepasbaar.

Stevig, eerlijk en direct toepasbaar. Wat lijkt het in theorie toch makkelijk om Klantgericht te werken en wat is het in de praktijk toch moeilijk. Wat is dan nog de waarde van theorie? Heerlijk om door Feike Cats aan de hand genomen te worden. Feike motiveert en stimuleert om continue scherp te zijn op kleine zaken met grote gevolgen.
Henno Janmaat, voormalig Algemeen Directeur Westland Energie Services

Blogs

Feike Cats met een boeiend betoog over Klanthousiasme: “Inspirerend, verhelderend en direct praktisch toepasbaar!”

Richard Dijkstra, Sales Director Poultry ForFarmers

Met een zeer goed gevoel kijk ik terug op dinsdagavond. Volgens mij is er wat leuks in gang gezet. De collega’s zijn allemaal enthousiast over de bijeenkomst als zodanig, jouw relaxte wijze van presenteren en de mogelijkheden richting de toekomst. Super bedankt!

Maarten Kramers, Algemeen Directeur A.C. De Hoop BV

Was weer een bijzondere middag. Leuk om te zien hoe jij steeds weer mensen kunt motiveren en enthousiasmeren met Klanthousiasme! CHAPEAU… .

Dianco de Vries, Director/Managing Partner Flevum Forum Network & Flevum Executive

Het MT Consumer Relations van Ziggo is een week lang opgetrokken met Feike om op vijf locaties in Nederland met honderden medewerkers en hun leidinggevenden te praten over Klantgerichtheid. We hebben gemerkt dat Feike naadloos aansluit op de beleving van de verschillende deelnemers en telkens weer een gevoelige snaar weet te raken. Creatief, grappig en dan weer bloedserieus. Een aanrader om de organisatie een impuls te geven met de Klant als enthousiaste winnaar.

Maurits Thijssen, Manager CR Business Excellence Ziggo

Het is fun om samen met Feike de open deuren in te trappen waarvan je weet dat ze bestaan maar toch soms van glas blijken te zijn. Een heerlijke verfrissende blik op Klantgerichtheid.

Paul Daalderop, Business Unit Manager Abbott Labs

Ik vond de workshop super, mede door de ongedwongen sfeer. Netwerken op dit niveau gerelateerd aan een meer dan zinvol onderwerp ‘Klantgerichtheid’ vind ik helemaal geweldig. Een initiatief wat ik meer dan toejuich en voor jullie hoop dit op meerde locaties te kunnen uitdragen. Zinvol voor iedere ondernemer, groot of klein. De inhoud is óh zo herkenbaar, maar óh zo zinvol om weer eens bewust aan te stippen. Mijn complimenten.

Wim de Beer, algemeen directeur Tillen met Verstand

Ook het operationeel management van de Rijksbeveiligingsorganisatie (Min BZK, UBR|RBO) weet nu wat omdenken en verleuken is. Dankzij een inspirerend en leuk betoog van Feike Cats tijdens de landelijke operationeel managersdag van de RBO is de eerste bewustwording ontstaan om te gaan werken aan enthousiaste afnemers en enthousiaste Medewerkers.

Ab Roskam, Regiomanager Rijksbeveiligings Organisatie / Ministerie van Binnenlandse Zaken

Wat een geweldige (enthousiaste!) presentatie tijdens de Kick-Off van Secretary Plus! Feike nam heel Secretary Plus mee in zijn gedachtegang en heeft (in ieder geval) mijn persoon gemotiveerd om weer ‘out of the box’ te denken. En hij laat je weer terug naar de basis gaan; waar draait het nou allemaal om? Door de manier van spreken zorgt hij ervoor dat hij dichtbij je staat; je voelt geen afstand. Zijn presentatie zet hij bij door eigen ervaringen en voorbeelden uit het zakenleven die zeer herkenbaar zijn en aanspreken. Ondanks dat zijn presentatie aan het einde van de dag was, wist hij mij van het begin tot het eind te boeien. Zeer inspirerend!

Tessa Versluys-Hogewoning, kwaliteitsmanager Secretary Plus

Iedereen was erg enthousiast over je presentatie. Je energie was geweldig! Het heeft een goede boost aan de middag gegeven. Super bedankt voor je inspiratie!

Elise Kamhoot, Projectmanager Integron

Door Feike Cats zijn wij met z’n allen weer iets scherper in ons Klantencontact. Door zijn enthousiasme en zijn goede voorbeelden gaan wij geïnspireerd aan de slag.

Marcus Slingenberg, Senior Banker Van Lanschot

Feike Cats nam onze Klant, een ROC, een dag lang mee in het plezier om je tevreden Klanten ‘om te zetten’ in enthousiaste Klanten. Met prikkelende voorbeelden, zelfreflectie, door zelf in de schoenen van de Klant te gaan staan en door concrete handvatten om ambassadeurs van je Klanten te maken. Zijn enthousiasme, kennis en inleving zorgde voor de gewenste impuls in het traject waar we met de ROC mee aan de slag zijn.

Stefan Herwig, Eigenaar Consonant Next

Ik ben gefascineerd met hoeveel eenvoud en doelmatigheid Feike iets zo complex en belangrijks als Klantgerichtheid aan de kaak weet te stellen! Zelden zo gemotiveerd geweest om met het de opgedane kennis aan de slag te gaan!

Wouter Heutmekers, Sales Integrator Qurius

Feike hebben wij uitgenodigd om op onze kick-off voor al onze managers en consultants te spreken. Hij verzekerde mij van tevoren dat hij de club enthousiast zou krijgen en dat de mensen met meer gevoel voor Klantgerichtheid de deur zouden uitgaan. Hij heeft onze verwachtingen overtroffen, het werd een feest der herkenning! 150 dames lachten om de voorbeelden en filmpjes die zo duidelijk overbrachten hoe we zo simpel als wat (nog) Klantgerichter kunnen werken. En dus, hoe wij effectief en prettig de verwachtingen van onze Klanten kunnen overtreffen en nieuwe Klanten kunnen maken. Zijn Rotterdamse humor en aanstekelijke enthousiasme zijn top!

Karin Korstanje, Voormalig Algemeen Directeur Secretary Plus

Langs deze weg wil ik je namens TIO Rotterdam hartelijk danken voor je inzet tijdens het gastcollege bij ons op locatie. Mede door jouw aanwezigheid en inzet is het voor onze studenten een bijzonder geslaagde dag geweest. De resultaten liegen er ook niet om, je hebt heel veel tienen als evaluatiecijfer gekregen! Nogmaals dank en misschien tot ziens!

Cora van Vliet, voormalig Docent TIO university of applied sciences

Feike hoeft je niet te overtuigen van zijn gelijk, want dat hij gelijk heeft, weet je zelf ook wel, maar hij helpt je eraan herinneren. En dan zodanig, dat hij zichzelf overbodig hoopt te maken. Een aanrader!

Maurits Janmaat, Accounthouder Charlois, Pernis en Alexander Gemeente Rotterdam

Een mooie presentatie meegemaakt van Feike Cats, van “Houden van Klanten”.
Ik maakte de volgende aantekeningen:
• Positieve grondhouding
• Focussen
• Lol
• Houden van klanten
• Impact social media
• VERTROUWEN
• AANDACHT
• KlantHOUsiasme
Feike gaf een aantal mooie voorbeelden van Klantgericht denken. Zijn belangrijkste boodschap “VRAAG HET JE KLANT en bedenk het niet zelf…”

Koos Groenewoud, oprichter AAA

Feike Cats trad op als dagvoorzitter op het KCC (Klant Contact Centrum) Congres. Ik heb hem leren kennen als een betrokken en bevlogen dagvoorzitter, iemand die veel kennis heeft van zijn vakgebied en bovendien zijn taak als dagvoorzitter serieus neemt. Nog nooit heb ik zo gelachen op een congres! Voor een volgend event houden we hem zeker in gedachten!

Jessica Bax, Project Manager CKC Seminars

Eindelijk weer een trainer/coach die zich kwetsbaar durft op te stellen en ongezouten de waarheid kan zeggen! Maar ja, daar moet je ook voor in Rotterdam zijn geboren!

Steef Gaspers, Directeur, Eigenaar Fris & Rein

Feike, thanks for a great session in Barcelona. You were able to give us some beautiful eye-openers and reminders and you are an excellent example of ‘practice what you preach’. We will hopefully meet again soon.

Marcel Visser, Corporate Projectmanager Services Unit4

Stel je voor dat alle bedrijven in Nederland tien procent van de fantastische ideeën van Feike gaat uitvoeren om haar medewerkers en Klanten enthousiast te maken. Dan wordt Klanten helpen en Klant zijn nog veel leuker. Hoeveel meer dan nu zouden we dan met z’n allen gaan besteden?

Dennis Rook, Verkoopleider Irado

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam