Samen met business club leden van NAC geluisterd naar de bevlogenheid van Feike

Samen met business club leden van NAC geluisterd naar de bevlogenheid van Feike. Zo herkenbaar en toch weer veel inspiratie opgedaan. Weer super Klanthousiast geworden 😉
Hans Jaspers, Accountmanager Goodmorning

Blogs

Een mooie presentatie meegemaakt van Feike Cats, van “Houden van Klanten”.
Ik maakte de volgende aantekeningen:
• Positieve grondhouding
• Focussen
• Lol
• Houden van klanten
• Impact social media
• VERTROUWEN
• AANDACHT
• KlantHOUsiasme
Feike gaf een aantal mooie voorbeelden van Klantgericht denken. Zijn belangrijkste boodschap “VRAAG HET JE KLANT en bedenk het niet zelf…”

Koos Groenewoud, oprichter AAA

Feike, bedankt voor je tomeloze inzet, enthousiasme en vertrouwen. Wie weet komt er nog een vervolg. Ik zou dat zeker graag zien.

Rob Kieboom, voormalig Certificate Manager Digidentity

Dank voor je inspirerende avond. Ik heb ervan geleerd en genoten. Secretary Plus is blij met je en dat begrijp ik helemaal! Nogmaals dank.

Christel van der Borden, Event Manager Bausch & Lomb

Klanthousiasme! Gisteren presenteerde ik de inspiratiesessie bij gemeente Stichtse Vecht met Feike Cats als gastspreker. Een zeer inspirerend en leuk betoog over hoe je door het werk leuker te maken, het werk ook beter maakt. Erg leuk om te doen en te beleven!

Eva de Ruiter, voormalig Programmaleider externe samenwerkingen en Projectleider samenwerking en innovatie Gemeente Stichtse Vecht

Nogmaals heel erg bedankt voor de sessie die je hebt verzorgd, echte “eyeopeners” en dan vooral waarom we het niet doen? Antwoord: geen idee? Ik heb een Sales teamdag gehouden en daar ook de vraag gesteld, wat kun je doen voor € 2000,- om meer Klantgericht te zijn. Hele leuke ideeën, voor heel weinig geld zijn daaruit gekomen. Nu gaan we ook in projectgroepjes verder. Leuk om te doen.Conclusie: soms denken we echt veel te moeilijk en veel te lang na (vaak zonder een concrete beslissing te nemen). Ik ben dat nu met name voor mezelf even echt aan het veranderen… heerlijk! Dus ja, ik zou je sessie aanbevelen om bovenstaande redenen. Nogmaals bedankt en tot snel.

Eveline Clausing, Sales Manager Falck Nederland

Nogmaals dank voor de geweldige presentatie. De reacties zijn erg goed. Ze hebben het er nog steeds over, dus het doel is al bereikt. Dus wat ons betreft zeer geslaagd!

Robin Wildschut, voormalig Hoofd afdeling bedrijfsvoering Directie SBO Provincie Zeeland

Het is wonderlijk om te zien wat het met je mensen doet, de boodschap: “Het moet niet beter, maar wel leuker!” Feike is in staat om vanuit een volstrekt oorspronkelijke en positieve invalshoek een blijvende verandering in het denken te veroorzaken. Het maakt niet uit hóe de termen Klanthousiasme en Verleuken ingebed raken in een organisatie, áls het maar gebeurt. Feike, enorm veel dank voor je inspiratie en voor de spiegel die je ons hebt voorgehouden.

Michel Carree, Directeur Twigt GrafiMedia BV en MediaCenter Rotterdam

Feike heeft met zijn Klanthousiaste presentatie onze behoefte perfect ingevuld. Na een goede voorbereiding en inleving bracht hij een presentatie waarbij iedereen (zelfs op het einde van de dag) ruim een uur op het puntje van de stoel zat. Iedereen herkende zijn humor en voorbeelden. Het was midden in de roos waar ik achteraf nog veel complimenten voor heb mogen ontvangen. Een week na zijn presentatie heb ik hem direct geboekt voor een presentatie voor een andere groep managers.

Lambert Koppens, Voormalig Manager Verkoop Homefashion Group

Onlangs heeft ons kantoor van Feike een wel hele bijzondere voordracht gehad. Het boeide van de 1e tot de laatste minuut en het woord Klanthousiasme staat bij 130 personeelsleden in het geheugen gegrift. Wat een inspiratie heeft Feike overgebracht. Echt helemaal super.

Bert van den Heuvel, Directeur vastgoedincasso Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders

Door Feike Cats zijn wij met z’n allen weer iets scherper in ons Klantencontact. Door zijn enthousiasme en zijn goede voorbeelden gaan wij geïnspireerd aan de slag.

Marcus Slingenberg, Senior Banker Van Lanschot

Voor elk bedrijf hoe groot of klein ook is er eigenlijk maar een goede regel: “houdt van uw Klant” E.e.a. sluit naadloos aan om mijn eigen motto: “Serve the customer with a lot of FUN against a profit for the company”. Ik geloof sterk dat deze 3 doelstellingen in samenhang en balans elkaar versterken en tot succes leiden. Belangrijk is om het principe van “de Klant als ambassadeur” heel gericht door te voeren, m.a.w. Klantgericht handelen omarmd door de hele firma. Als CEO van Falck in Nederland heb ik zeer positieve ervaring opgedaan met de samenwerking met Houden van Klanten en dus Feike Cats. Falck heeft een zeer trouwe en loyale Klanten groep, maar besteedde daar niet genoeg aandacht aan. De klassieke fout werd ook hier gemaakt, focus op groei betekent alleen focus op nieuwe Klanten. De allereerste kennismaking met Feike was al meteen een enorme eyeopener. Feike maakte direct heel duidelijk dat de snelste en beste groei via de ambassadeurs van je bedrijf gerealiseerd wordt. Hij kwam ook direct met een aantal erg goede en simpele voorbeelden hoe je de Klantgerichtheid van je bedrijf kan verbeteren. Ook een aantal voorbeelden wat je vooral niet moet doen waren zeer verhelderend! Samen met het MT hebben wij zeer goede en gestructureerde sessies gehad, waarbij bijvoorbeeld de belangrijkste 10 funregels voor Klantgericht handelen werden opgesteld en de definitie van onze ambassadeurs werd vastgesteld plus een bijbehorend actieplan. Feike is analytisch zeer sterk en erg overtuigend, een plezier en een genoegen om met hem te werken. Hij is instaat om zelfs de grootste cynicus mee te krijgen in het veranderingstraject.

Joost Beerthuis, M.Sc., Managing Director E-Semble bv

Heb erg om je gelachen vandaag. En ik was geboeid. En dat terwijl je het laatste ‘onderdeel’ was van de dag. Top!

Sevgi Gerger, voormalig Job Coach Secretary Plus

Nogmaals dank voor je inzichten vanmiddag. In de evaluatie van de dag was iedereen vol lof over jouw bijdrage! De passie en manier om met iedereen te verbinden waren heel bijzonder….en dan te bedenken dat het nog niet eens complimenten dag is! Ik ben ervan overtuigd dat door jouw bijdrage wij morgen veranderingen gaan zien in de casino’s richting onze gasten.

Herman Smit, Voormalig Directeur Business Support Services JVH Gaming & Entertainment Group

Jij weet altijd weer vol passie mensen op een heerlijk ontspannen manier aan het denken te zetten over Klanten. Elke organisatie (van A-Z) heeft eigenlijk gewoon elk kwartaal een ‘onderhoudsbeurt Houden van Klanten’ nodig. Succes Feike!!

Marcel Borgman, directeur Sneltoner.nl

Inspirerende lezing gehad van Feike tijdens ons event van Young Sodexo. Wist de zaal te boeien met een goed verhaal en de juiste dosis humor.

Susan Verheijen, Manager Development Sodexo

Heerlijk inspirerend betoog over dienstverlening, gehouden ter opluistering van een 40-jarig jubileum van een collega. Grote groep enthousiaste luisteraars, veel reacties na afloop en een goede voedingsbodem gelegd voor verdere gesprekken. Feike: zeer bedankt!

Peter Hordijk, voormalig Manager Gemeente Rhenen

De bijdrage van Feike heeft geholpen een begin te maken met ‘verleuken’. Feike vertelt een inspirerend en geestig verhaal dat aanzet tot actie – en wie wil er nou niet leuker werken?

Leo Vlaskamp, Voormalig Management Development Adviseur Ziekenhuis Rijnstate

Hartelijk dank voor het gastcollege vandaag op de Hogeschool Rotterdam. Ik heb heel enthousiast met collega’s over je les en je boeken gepraat. Dank voor de nieuwe inzichten.

Eda Göksu, docente Hogeschool Rotterdam

Bedankt voor de geweldige workshop. Erg inspirerend en waardevol. Jouw authenticiteit vind ik heel mooi.

Simon van Driel, trainer en eigenaar Satori-Do

Hierbij mijn reactie naar aanleiding van het bijwonen van de workshop: “De Klant als Ambassadeur”. Als trainer, fan en uitdrager van de 7 dagelijkse zekerheden, de formule uitgangspunten van Jumbo Supermarkten, heb ik deze workshop als zeer inspirerend, motiverend en herkenbaar ervaren. Praktijkvoorbeelden gebracht met humor, gewoon vertellen zoals “het” is. Door deze workshop wordt nogmaals duidelijk dat Klantgerichtheid het verschil maakt en dat het vaak in heel kleine dingen zit. Hierdoor maak je van Klanten Fans.

Joris Schoonus, trainer 7 zekerheden Jumbo Supermarkten

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam
23 september: Feike Cats 30 jaar ondernemen(d)!