Samen met business club leden van NAC geluisterd naar de bevlogenheid van Feike

Samen met business club leden van NAC geluisterd naar de bevlogenheid van Feike. Zo herkenbaar en toch weer veel inspiratie opgedaan. Weer super Klanthousiast geworden 😉
Hans Jaspers, Accountmanager Goodmorning

Blogs

Mensen blijven boeien met open deuren. Dat kan Feike als geen ander. Van spijkerbroek tot jasje-dasje, je weet iedereen te raken met herkenbare voorbeelden over Klantgerichtheid. Met je boek, nieuwsbrief en zeker live on stage. Leuk en vooral inspirerend om met je samen te werken!

Brigitte Ramge, voormalig marketing manager NPQ Solutions

Feike, bedankt voor je tomeloze inzet, enthousiasme en vertrouwen. Wie weet komt er nog een vervolg. Ik zou dat zeker graag zien.

Rob Kieboom, voormalig Certificate Manager Digidentity

Met Feike hebben wij een start gegeven aan het in beeld krijgen van onze ambassadeurs. Waar je deze eerst niet zag, merk je, dat als je erop let je ze al hebt, en méér dan je denkt. Door hier attent op te zijn ben ik er van overtuigd dat we er meer en meer zullen krijgen. Deze ambassadeurs zullen wij gaan koesteren. Samen met Feike en onze partners gaan wij met hele simpele leuke ideeën die Feike ons heeft weten te ontlokken tijdens zijn workshops aan de gang. Ideeën die zo simpel zijn dat je denkt, tja waarom doen we dat eigenlijk niet al lang? In korte tijd heeft Feike dit bij ons, onze partners en collega’s weten te bewerkstelligen zonder gedoe over een uurtje meer of een uurtje minder. Lekker makkelijk, to the point en afspraken nakomen, zo zou ik zijn werkwijze willen benoemen.

Fred Loos, voormalig Sales- & Marketing Manager UNIT4 Software B.V

Feike en ik kennen elkaar nog van Content. Daar hebben we ook de betekenis van ‘Klantgerichtheid’ geleerd, wat duidelijk anders is dan ‘Klantvriendelijkheid’. Toen ik in mijn huidige functie een consultant/ spreker/trainer nodig had op dit onderwerp, was er voor mij geen twijfel mogelijk over wie ik moest bellen. Dit is wat Feike ‘ambassadeurs’ noemt en ik ben het bewijs dat het zo werkt! Feike is scherp van geest en begrip en heeft een groot inlevingsvermogen waardoor hij jouw vraagstukken snel doorheeft. Hij heeft het vermogen om met humor en zonder iemand voor het hoofd te stoten de knelpunten op het gebied van Klantgerichtheid in je organisatie haarscherp bloot te leggen. Daarbij helpt hij de medewerkers zelf na te denken over oplossingen en verbeteringen en laat hij ze ‘persoonlijk commitment’ af geven. Feike maakt Klantgerichtheid, en het verschil met ‘Klantvriendelijkheid’ zo vanzelfsprekend en duidelijk dat je niet begrijpt waarom je het niet al lang zo doet!

Anna Pehar, voormalig Business Director Executive Education Rotterdam School of Management

Een middag met Feike Cats voor medewerkers over vitaliteit van medewerkers, geeft op zich al een vitaal gevoel. Ten opzichte van Klanten, cliënten en collega’s kan iedere medewerker het verschil maken. De keuze is aan jou! Feike laat ons inzien dat kleine gebaren grote resultaten kunnen boeken. Een open deur? Wellicht wel, maar op humoristische, respectvolle en rake wijze gebracht. Klanthousiasme moet je doen, het werk wordt er leuker van! Jij hebt toch ook recht op een leuke werkdag!

Frans Hamerslag, Adviseur P&O 's Heeren Loo

Een mooie presentatie meegemaakt van Feike Cats, van “Houden van Klanten”.
Ik maakte de volgende aantekeningen:
• Positieve grondhouding
• Focussen
• Lol
• Houden van klanten
• Impact social media
• VERTROUWEN
• AANDACHT
• KlantHOUsiasme
Feike gaf een aantal mooie voorbeelden van Klantgericht denken. Zijn belangrijkste boodschap “VRAAG HET JE KLANT en bedenk het niet zelf…”

Koos Groenewoud, oprichter AAA

Toptech uitzendbureaus wil van zijn Klanten ambassadeurs maken. Toen ik verder wilde met mijn Klanten wist ik niet goed hoe. Een aantal maanden geleden kwam ik in contact met Feike Cats. Het was direct raak. Feike is iemand die niet alleen zeer inspirerend kan vertellen, maar ook alle neuzen één kant op krijgt. Een doener puur sang. Hij heeft het enthousiasme van de organisatie weten om te zetten in daden. De hele implementatie heeft Feike van begin tot eind begeleid. Feike kijkt daarbij niet naar uren, maar naar resultaat. Ons doel was om de gehele organisatie omgeturnd te hebben tot klantgerichte teams. Wij nemen geen genoegen meer met tevreden Klanten. Voor ons geldt uitsluitend enthousiaste Klanten. Ik beveel ook het boek van Feike van harte aan: zeer praktisch geschreven vol humor en tips om de klant te maken tot uw ambassadeur.

Anton Niese, Algemeen Directeur Toptech

Wilt u weten én ervaren wat Klantgerichtheid kan betekenen voor uw organisatie? Feike Cats is een klankbord met een schat aan informatie, verenigd in een leuke professional in zijn vakgebied. Met name de praktische adviezen en zijn heldere anekdotes maken het werken met Feike niet alleen een interessante maar minstens zo’n leuke bezigheid.

Jennifer Lem, Voormalig Managing Director More Balls Than Most

Na de pauze gaf Feike Cats een bijzonder inspirerende presentatie over Klanthousiasme. Feike Cats heeft alle ondernemers en zelfs raadsleden op een andere manier naar hun werk laten kijken. Daar kunt ook u zeker uw voordeel mee doen. De kansen liggen voor het oprapen. Bent u bereid om ervoor te bukken? Dat is de vraag.

Michel Grégoire, Manager Texels Ondernemers Platform

Het is gister een geslaagde middag geworden, mede dankzij de bijdrage van de heer Cats. De verwachtingen waren redelijk hoog (een aantal van mijn collega’s heeft hem al eerder horen spreken) en deze zijn zeker waargemaakt door hem. Naast het spreken was ook de presentatie goed voorbereid (filmpjes en geluid), omdat hij zijn eigen laptop bij zich had. Het kon niet misgaan en dat deed het ook niet. Nogmaals, prima geweest.

Leon Zoetekouw, Accountant, Business Coach & Manager Stouten & Wijnen Accountants

Twee groepen klachtbehandelaars van Interpolis hebben mogen genieten van Feike, zijn humor en zijn rake voorbeelden. De presentaties waren soepel en er was ruimte voor improvisatie. Alle aanwezigen waren enthousiast (klanthousiast/klachthousiast!) na Feike’s verhaal. De zaken die hij ter sprake bracht zijn nu al een paar dagen onderwerp van gesprek bij dag starts en er worden nu al veel ideeën uit geboren. Ik ben blij dat we Feike gevraagd hebben voor een presentatie op onze themadagen!

Jacqueline van Wijk, klachtenmanager Interpolis

Ik heb Feike leren kennen als een bonk positieve energie en bedoelingen. Hij heeft een ongekend gevoel van wat goed en belangrijk is in de wereld van bedrijven en klanten. Zijn concepten spreken mensen aan en slaan over. Ook wij bij Keytoe meten Klanthousiasme in plaats van klanttevredenheid en we proberen zoveel mogelijk leuker te maken voor onszelf als onze klanten. Feike staat ook voor je klaar als je ’s avonds laat nog vragen aan hem stelt en hij schroomt dan niet om nog een uur met je door te kletsen over gekke ideeën. Fijne vent en mega inspirator.

Lennard Toma, Partner Keytoe

Met humor en een duidelijk verhaal weet Feike helder over te brengen waar het nou weleens misgaat in een goed contact met de Klant. Met enthousiasme en jouw instelling bezit jijzelf de mogelijkheid om dingen anders aan kan pakken. Eigenlijk gewoon een change of mind. Ik zeg wel gewoon, maar het is heel moeilijk om mensen ervan te overtuigen dat ze anders kunnen denken. Voor Feike is dat geen probleem, hij weet mensen te inspireren en te raken. Ik kan hem dan ook aanraden aan één ieder die een verbetering wil aanbrengen in het contact met de Klant (en een kleine verandering in zichzelf aan durft te gaan).

Windel de Graaf – voormalig Marketing & Communicatie Lomans Groep Totaalinstallateurs

Feike heeft bij mij een deur open gezet naar een “heel vanzelfsprekend iets”, dacht ik. “Tevreden klanten, daar doen we het voor.” NEE! Het doel moet zijn dat Klanten enthousiast zijn over jou als leverancier! Net zoals ik ben over Feike!

Karel de Hooge, Verkoop Binnendienst UNIT4

De zaal was bijna unaniem waar het jouw bijdrage betrof. Met een gemiddelde van 9,14 heb je het hoogste cijfer gekregen van de presentatoren. Wij zijn blij, dat je met je verhaal blijkbaar de juiste snaar hebt weten te raken. Nogmaals dank en wellicht tot een volgende keer!

Silvia Stalenhoef, vormalig communicatie adviseur Meetingpoint

Vorig week je inspirerende dag over Klantvriendelijkheid (oh nee, klantgerichtheid 😉 gevolgd. Ik vond de dag erg leuk en leerzaam. Je enthousiasme werkt aanstekelijk, top! Je hebt er in mij in ieder geval een ambassadeur bij.

Eric Boogert, Adviseur Informatievoorziening 4FM

Feike verzorgde gistermiddag een presentatie voor ons management kader. Daarbij wist hij heel goed te spiegelen, en ons daarmee te confronteren met onze eigen aannames en gebruiken. Goed om eens met andere ogen naar onze eigen organisatie te kijken! Het heeft veel stof doen opwaaien en krijgt zeker een vervolg! En Feike kwam als ‘een van de beste sprekers’ naar voren, van de afgelopen jaren. Zeker een compliment waard!

Esther Gloudemans, voormalig senior communicatieadviseur Brabant Water

De snelheid waarmee Feike de link weet te leggen tussen C&A, zijn kinderen en onze dagelijkse werkzaamheden is verbazend. En bovenal dat je een spiegel wordt voorgehouden dat zelf bepaalt hoe leuk je het maakt. Het motto ‘Wacht niet op een mooie dag, maak er zelf één’ is Feike op het lijf geschreven. En dit proberen wij nu elke dag zelf ook toe te passen (wat minder eenvoudig blijkt dan dat Feike je doet vermoeden)!

Ruud van der Marel, Directeur Snelle Vliet Touringcars

Ik heb Feike Cats leren kennen als een enthousiaste gangmaker. Zaken die bijna vanzelfsprekend lijken, worden door hem scherp geanalyseerd, zodat de verbetermogelijkheden in het oog springen. De direct betrokkenen worden meegenomen in dit proces en komen spontaan tot actie. Uniek is de passie van Feike om de bereikte ‘mental shift’ ook vast te houden en duurzaam in de organisatie te verankeren.

Cees van Halem, Hoogleraar Erasmus Universiteit, directeur Erasmus School of Accounting & Assurance

Ik wil je ontzettend bedanken voor alles wat je voor de Jozefmavo gedaan hebt. Door jouw kritische blik en opmerkingen zijn we met andere ogen naar ons zelf gaan kijken en zijn we ons bewust geworden van onze zwakke en sterke punten. Ik wens je nog een fijne Klantgerichte toekomst!

Jurriaan Govaert, PR-commissie St. Jozefmavo

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam