Nogmaals hartelijk dank voor je feestelijke, energieke bijdrage van afgelopen maandag

Nogmaals hartelijk dank voor je feestelijke, energieke bijdrage van afgelopen maandag. Ik kijk terug op een inspirerende dag ook onder andere dankzij jouw bijdragen. Er wordt in de organisatie enthousiast over jou gesproken, ook vanwege de eenvoud van jouw ‘kunst’ om het dicht bij jezelf te houden. Vragen als ‘waar word je blij van, hoe wil je behandeld worden’, blijven hangen. We spreken elkaar ongetwijfeld weer.
Jan van Dijken, Directeur - Bestuurder Accolade

Blogs

Maandag was een prachtige dag met enorm veel energie en veel enthousiasme. Het bruiste ervan en dat is het mooiste wat je je als organisatie kunt wensen. Hartelijk dank voor jouw bijzonder positieve en laagdrempelige rol op deze dag! Ik hoor nu al in de wandelgangen regelmatig uitspraken van jou die worden gehanteerd, zoals de 5eprioriteit. Leuk als dat soort simpele uitspraken blijven hangen en mensen ook aan het denken zet. Dus nogmaals hartelijk dank voor je inbreng en zeker tot ziens!

Ilse van Haarlem, voormalig Bestuursadviseur Accolade

Door Feike Cats zijn wij met z’n allen weer iets scherper in ons Klantencontact. Door zijn enthousiasme en zijn goede voorbeelden gaan wij geïnspireerd aan de slag.

Marcus Slingenberg, Senior Banker Van Lanschot

Jij weet altijd weer vol passie mensen op een heerlijk ontspannen manier aan het denken te zetten over Klanten. Elke organisatie (van A-Z) heeft eigenlijk gewoon elk kwartaal een ‘onderhoudsbeurt Houden van Klanten’ nodig. Succes Feike!!

Marcel Borgman, directeur Sneltoner.nl

Heb erg om je gelachen vandaag. En ik was geboeid. En dat terwijl je het laatste ‘onderdeel’ was van de dag. Top!

Sevgi Gerger, voormalig Job Coach Secretary Plus

Gisteren op de NOAB ledendag je presentatie bijgewoond. Opnieuw overtuigd dat je uitstraling en enthousiasme je beste visitekaartje is. Had nog het geluk om tijdens het diner bij Feike aan tafel te zitten. Veel gelachen geleerd en weer opgefrist. Beide boeken direct besteld voor medewerkers en mezelf. Hartelijk dank!

Roel van Beek, Directeur 2Count Rotterdam B.V.

Inspirerende lezing gehad van Feike tijdens ons event van Young Sodexo. Wist de zaal te boeien met een goed verhaal en de juiste dosis humor.

Susan Verheijen, Manager Development Sodexo

Een sprankelend uurtje Klantinzicht. In hoog tempo, met veel humor en interactie heeft Feike ons inzicht in Klantgericht werken vergroot.

Herman Groenwold, Senior Projectleider Provincie Fryslân

Heerlijk enthousiast hoe Feike mij en mijn collega’s mee heeft genomen in de wereld van de beleving van de klant. Inmiddels alweer een maand of drie geleden, maar Feike’s quotes gonzen hier nog door de gangen!

Bjorn Verberk, Business Unit Manager Service en Onderhoud JWR Nijmegen BV

De ontmoetingen met Feike Cats zijn een prikkeling voor de geest en een lust voor de Klant. Je kan geen betere naast je hebben.

Hubert Sistermans, Directeur S.I.S.

Wilt u weten én ervaren wat Klantgerichtheid kan betekenen voor uw organisatie? Feike Cats is een klankbord met een schat aan informatie, verenigd in een leuke professional in zijn vakgebied. Met name de praktische adviezen en zijn heldere anekdotes maken het werken met Feike niet alleen een interessante maar minstens zo’n leuke bezigheid.

Jennifer Lem, Voormalig Managing Director More Balls Than Most

Al enkele jaren maken wij graag gebruik van de diensten van Houden van Klanten. Zij leveren ons uitstekende ondersteuning. Uniek is het feit dat men als ondernemer met ons mee denkt en ons voorziet van oprechte feedback, ook zaken die andere partijen niet tegen je durven te zeggen maar die je als ondernemer wel wil horen!”

Han Goossens, Voormalig Vice President Strategic Services Westcon Security

Was weer een bijzondere middag. Leuk om te zien hoe jij steeds weer mensen kunt motiveren en enthousiasmeren met Klanthousiasme! CHAPEAU… .

Dianco de Vries, Director/Managing Partner Flevum Forum Network & Flevum Executive

De presentatie heeft veel los weten te maken (op een positieve manier), dus dank daarvoor. In de commerciële teams komen we er zeker nog op terug en daarbij komt je inspiratieboek goed van pas. Ik vond het knap hoe je de energie in de groep weer aan wist te boren, na lunch en doorzakken en veel geluister… Want van onderuit gezakt aan het begin, zaten ze aan het einde op het puntje van hun stoel! Super bedankt!

Joke Kranenberg, Communicatiespecialist ForFarmers Nederland

Feike heeft ons enthousiast meegenomen in zijn visie op Klantbeleving en Klantbenadering. Het was een inspirerend verhaal waar we nog lang over zullen napraten… Feike, bedankt!

Rene Grootveld, Manager Beheer & Facilitair UWV Facilitair Bedrijf

De bijdrage van Feike heeft geholpen een begin te maken met ‘verleuken’. Feike vertelt een inspirerend en geestig verhaal dat aanzet tot actie – en wie wil er nou niet leuker werken?

Leo Vlaskamp, Voormalig Management Development Adviseur Ziekenhuis Rijnstate

Feike Cats trad op als dagvoorzitter op het KCC (Klant Contact Centrum) Congres. Ik heb hem leren kennen als een betrokken en bevlogen dagvoorzitter, iemand die veel kennis heeft van zijn vakgebied en bovendien zijn taak als dagvoorzitter serieus neemt. Nog nooit heb ik zo gelachen op een congres! Voor een volgend event houden we hem zeker in gedachten!

Jessica Bax, Project Manager CKC Seminars

Je doet het veel beter dan dat clubje van je…….. De collega’s zijn zeer enthousiast! Dank daarvoor! Teksten als: “De beste jaarsessie die ik ooit heb meegemaakt!” Complimenten!

Peter Glissenaar, voormalig Directeur Datamex

Niets mooier dan Klanten welke als ambassadeur jouw bedrijf of jou als persoon aanbevelen bij anderen. Het houden van Klanten zit bij Feike in de genen. Verhelderend hoe hij op unieke wijze deze boodschap over weet te brengen. Een echte inspiratiebron en een genot om hem deze boodschap aan de medewerkers binnen ons bedrijf te horen en zien overbrengen. Ofwel je moet het een keer meemaken!

Aad van der Valk, voormalig Regiomanager Rabobank Westland

Al twee keer hebben wij Feike uitgenodigd op ons kantoor om een presentatie te houden over hoe leuk het is om klanten te hebben en met klanten om te gaan. Hij weet als geen ander op gepassioneerde wijze en met Rotterdamse humor duidelijk te maken, dat je niet moet streven naar een tevreden klant maar naar een enthousiaste klant. Feike heeft met zijn boodschap bij ons personeel de ogen geopend hoe eenvoudig het eigenlijk is om met kleine dingen, zoals het geven van aandacht en complimenten, tot dit resultaat te komen. Voor iedere ondernemer die graag wil weten hoe je enthousiaste klanten realiseert kan ik Feike van harte aanbevelen.

Bart van Onna, Advocaat / Partner Bierens Incasso Advocaten

Ik ben gefascineerd met hoeveel eenvoud en doelmatigheid Feike iets zo complex en belangrijks als Klantgerichtheid aan de kaak weet te stellen! Zelden zo gemotiveerd geweest om met het de opgedane kennis aan de slag te gaan!

Wouter Heutmekers, Sales Integrator Qurius

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam