Met veel passie, plezier en Klanthousiasme heeft Feike onze organisatie weten te boeien bij het uitvoeren van een Klantgerichtheidscan

Met veel passie, plezier en Klanthousiasme heeft Feike onze organisatie weten te boeien bij het uitvoeren van een Klantgerichtheidscan. Een serieus onderwerp dat Feike op humorvolle en zeker ook op professionele wijze wist vorm te geven. Het was vooral leuk en een ieder kon op een ongedwongen, plezierige manier zijn/ haar verhaal aan hem kwijt. We waren snel aan elkaar vertrouwd. De resultaten zijn op een originele wijze gepresenteerd aan alle medewerkers. Via roadshows in theaters stond de “PoppenCats” centraal. D.m.v. filmpjes, poppenkast, sketches e.d. werden de resultaten gedeeld. Ludiek, vaak herkenbaar, verrassend en soms ook confronterend. Over 20 jaar zullen we nog weten wie Feike Cats is. Feike heeft ons goed op weg geholpen om verder aan de weg te timmeren. De weg naar onze enthousiaste Klant. Feike bedankt.
Ingrid Hitipeuw, voormalig Manager Customer Service Energiewacht

Blogs

Al enkele jaren maken wij graag gebruik van de diensten van Houden van Klanten. Zij leveren ons uitstekende ondersteuning. Uniek is het feit dat men als ondernemer met ons mee denkt en ons voorziet van oprechte feedback, ook zaken die andere partijen niet tegen je durven te zeggen maar die je als ondernemer wel wil horen!”

Han Goossens, Voormalig Vice President Strategic Services Westcon Security

Vermoeiend zoveel nuttige tips.

Sander Bierens, Eigenaar Bierens Incasso Advocaten

Het is fun om samen met Feike de open deuren in te trappen waarvan je weet dat ze bestaan maar toch soms van glas blijken te zijn. Een heerlijke verfrissende blik op Klantgerichtheid.

Paul Daalderop, Business Unit Manager Abbott Labs

Verleuken is het nieuwe denken!
Dank voor het inzicht om op een andere manier naar klanten te kijken.

Martijn Waalboer, Directeur Asto Keukens & Leicht Amsterdam

Last month Feike Cats gave a fantastic presentation during our Professional Services Management meeting in Barcelona. His workshop made it very clear that there are some differences in culture regarding customer intimacy, but the main message is really multi-cultural! (Participants from Spain, Germany, UK, Sweden, Norway, France, Benelux and North America) His energetic presentation style mixed with a good sense of humour made this Friday afternoon session very interesting, entertaining and worthwhile. The message was loud and clear! I’m convinced that my management has got the message. Thanks Feike, you’ve been a great help.

Peter Glissenaar, Former Vice-President Services Unit 4

De zaal was bijna unaniem waar het jouw bijdrage betrof. Met een gemiddelde van 9,14 heb je het hoogste cijfer gekregen van de presentatoren. Wij zijn blij, dat je met je verhaal blijkbaar de juiste snaar hebt weten te raken. Nogmaals dank en wellicht tot een volgende keer!

Silvia Stalenhoef, vormalig communicatie adviseur Meetingpoint

Feike heeft een presentatie verzorgd voor medewerkers van de directie Bedrijfsvoering van de dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten van de Gemeente Den Haag. De uitkomsten van het onlangs gehouden Klanttevredenheidsonderzoek waren duidelijk en er was al een mooi plan opgesteld om de dienstverlening verder te verbeteren. Maar hoe breng je op de medewerkers van een directie bedrijfsvoering (die dus eigenlijk een soort monopolypositie hebben met alleen interne Klanten) het belang van die Klanttevredenheid over? Dan bel je Feike! Met een flinke dosis humor en herkenbare, praktische voorbeelden wist hij iedereen te enthousiasmeren en dat creëerde de juiste basis voor uitvoering van ons verbeterplan. Feike, bedankt! Je hebt in mij ook een ambassadeur gevonden; ik ga je zeker aanbevelen bij mijn volgende opdrachtgevers!

Hilde Maasland, Freelance projectsecretaris Gemeente Den Haag, SZW, directie Bedrijfsvoering Maasland Office Support

Ik maakte een optreden mee over houden van Klanten, door Feike Cats. Een motiverende gebeurtenis want organisaties en Klanten, daar zijn wij van. Feike heeft verstand van het onderwerp en er ervaring mee. Goed bedoelen, is niet altijd ook goed doen. Als ware Rotterdammer richt ik me op daden en niet te veel op woorden. Mooi is het dat Feike aansprekende woorden gebruikt, sprekend over belangrijke organisatiedaden. Zijn inspirerend optreden zette mij op een vrolijke manier terug in de Klantenrails. Nodig hem uit, laat hem uw dagelijkse praktijk vergelijken met zijn inzichten. Leuk en leerzaam.

Thijs Bauwens, voormalig directeur Welkom in Rotterdam

Feike is een erg inspirerende ‘klantthousiasteling’. Hij brengt de boodschap goed over en is bovendien een aimabel echt mens die je weet te raken. Het hele bedrijf is de dag na zijn presentatie letterlijk met een lach begonnen!

Joost Fiévez, voormalig sales Director Payper

Feike Cats ken ik al jaren en hij blijft me inspireren. Wat me zo aanspreekt in zijn aanpak is ‘houd het simpel’ en ‘denk vanuit de Klant’. Uiteindelijk is het enige wat telt wat onze Klanten van ons vinden, dat ze bij ons terug blijven komen en nog belangrijker – dat ze hun enthousiasme delen met anderen – m.a.w. dat ze een ras echte Ambassadeur voor ons worden en BLIJVEN! Je hebt me geïnspireerd om hier concreet mee aan de gang te gaan. Super bedankt!

Ton Dobbe, former Vice-President Product Marketing Unit 4

Inspirerend en motiverend! Dat waren de workshops ‘Van tevreden naar enthousiast’ die Feike voor de gemeente Hulst heeft verzorgd. En niet alleen maar luisteren, ook gewoon doen! Zo zijn er al een aantal zaken direct aangepakt en gaan we van tevreden burgers naar enthousiaste burgers met een verhaal. Bedankt Feike, voor je aanstekelijke enthousiasme en de leerzame workshops.

Melanie de Koeijer - van Vliet, Privacy Officer Gemeente Hulst

Vandaag wederom genoten van je presentatie Feike Cats! Bedankt voor het wakker schudden! De boodschap kwam weer over, hoop dat velen je tips gaan gebruiken! Uit ervaring, ze werken zeker! Dank! Daar kunnen we weer wat mee!

Dirk-Jan van Blijderveen, Directeur-eigenaar Van Blijderveen BV

I worked with Feike in a Customer Focus traject. He was helping us with some projects on customer satisfaction, services from our company to customers, creative ideas about how to offer better services. Feike is very ambitious, result driven and full of energy. The days with him were always interesting and motivating. I will hire in Feike again when I need it.

Eveline Clausing, directeur Inprevo

Twee groepen klachtbehandelaars van Interpolis hebben mogen genieten van Feike, zijn humor en zijn rake voorbeelden. De presentaties waren soepel en er was ruimte voor improvisatie. Alle aanwezigen waren enthousiast (klanthousiast/klachthousiast!) na Feike’s verhaal. De zaken die hij ter sprake bracht zijn nu al een paar dagen onderwerp van gesprek bij dag starts en er worden nu al veel ideeën uit geboren. Ik ben blij dat we Feike gevraagd hebben voor een presentatie op onze themadagen!

Jacqueline van Wijk, klachtenmanager Interpolis

Ik vond de workshop super, mede door de ongedwongen sfeer. Netwerken op dit niveau gerelateerd aan een meer dan zinvol onderwerp ‘Klantgerichtheid’ vind ik helemaal geweldig. Een initiatief wat ik meer dan toejuich en voor jullie hoop dit op meerde locaties te kunnen uitdragen. Zinvol voor iedere ondernemer, groot of klein. De inhoud is óh zo herkenbaar, maar óh zo zinvol om weer eens bewust aan te stippen. Mijn complimenten.

Wim de Beer, algemeen directeur Tillen met Verstand

Feike heeft mijn behoefte perfect ingevuld. Met veel humor en duidelijke tips wist hij de zaal heel gemakkelijk te enthousiasmeren en op zijn hand te krijgen. Waardoor iedereen scherp was en veel heeft opgestoken. Na de presentatie heb ik veel positieve reacties gehad van medewerkers die er echt wat mee kunnen en willen gaan doen. Beter compliment kun je niet krijgen. Feike bedankt voor de inspirerende les.

Arjen Nuyen Sigma Coatings

Feike Cats met een boeiend betoog over Klanthousiasme: “Inspirerend, verhelderend en direct praktisch toepasbaar!”

Richard Dijkstra, Sales Director Poultry ForFarmers

Voor de tweede maal deelgenomen aan de workshop: De Klant als Ambassadeur. In een dynamische middag zijn de vele aspecten rondom Klantgerichtheid op een heldere, eenvoudige en bevlogen manier voorbij gekomen. Met name het kunnen sparren over Klantgerichtheid met een groep mensen vanuit verschillende disciplines heb ik als zeer positief en inspirerend ervaren. Blijft bijzonder om in te zien dat Klantgerichtheid soms zo eenvoudig kan zijn!

Gilbert de Veth, voormalig Commercieel Manager Automobielbedrijf Kalfsbeek

Hartelijk dank voor het gastcollege vandaag op de Hogeschool Rotterdam. Ik heb heel enthousiast met collega’s over je les en je boeken gepraat. Dank voor de nieuwe inzichten.

Eda Göksu, docente Hogeschool Rotterdam

Feike hebben wij uitgenodigd om op onze kick-off voor al onze managers en consultants te spreken. Hij verzekerde mij van tevoren dat hij de club enthousiast zou krijgen en dat de mensen met meer gevoel voor Klantgerichtheid de deur zouden uitgaan. Hij heeft onze verwachtingen overtroffen, het werd een feest der herkenning! 150 dames lachten om de voorbeelden en filmpjes die zo duidelijk overbrachten hoe we zo simpel als wat (nog) Klantgerichter kunnen werken. En dus, hoe wij effectief en prettig de verwachtingen van onze Klanten kunnen overtreffen en nieuwe Klanten kunnen maken. Zijn Rotterdamse humor en aanstekelijke enthousiasme zijn top!

Karin Korstanje, Voormalig Algemeen Directeur Secretary Plus

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam
23 september: Feike Cats 30 jaar ondernemen(d)!