Klanthousiast. Hoe bedenk je het?

Klanthousiast. Hoe bedenk je het? Ik zeg: opnemen in de dikke van Dale, want dat wil toch iedereen? Daar geef je energie; Klanthousiasme. En zeker hoe Feike de zaal meekrijgt in zijn enthousiasme.
Karin Klik, Hoofd Klantenadministratie Waterbedrijf Groningen

Blogs

Ik heb Feike Cats 10 jaar geleden leren kennen n.a.v. een avontuur met een autodealer. Dit heeft hij opgenomen in zijn nieuwsbrief. Bij Feike komt de KLANT op de eerste plaats. Feike is een plezierig mens, die weet waar het over gaat. Zijn boeken zijn het lezen meer dan waard. Zijn slogan “Houden van Klanten” zet je aan het (na)denken. Immers houden van is niet alleen het prettig vinden om diensten te verlenen, houden wil ook zeggen “binden en boeien c.q. niet verliezen van de Klant.

Koos Groenewoud, voormalig Facility Manager Delta N.V.

Samen met business club leden van NAC geluisterd naar de bevlogenheid van Feike. Zo herkenbaar en toch weer veel inspiratie opgedaan. Weer super Klanthousiast geworden 😉

Hans Jaspers, Accountmanager Goodmorning

Feike, bedankt voor je mailtje en de leuke middag die je eergisteren hebt georganiseerd. Je had een leuk en inspirerend verhaal met praktische voorbeelden hoe sommige organisaties Klantgericht denken en handelen. Een mooie eye opener.

Jurgen Zuurman, gerechtsdeurwaarder De Voordeligste Deurwaarder.nl

Heb erg om je gelachen vandaag. En ik was geboeid. En dat terwijl je het laatste ‘onderdeel’ was van de dag. Top!

Sevgi Gerger, voormalig Job Coach Secretary Plus

Bedankt voor de geweldige sessie afgelopen vrijdag in Parijs. Ik vond het zeer inspirerend.

Jan de Vries, voormalig Algemeen Directeur Rijnhart Wonen

Ik ben superblij en trots dat we Verleukerkoning Feike Cats aan ons team hebben mogen binden. Hij heeft ons geholpen met onze zoektocht en ons het stuur weer in handen gegeven, zodat hij van ons zelfdrijvende team weer een zelfsturend team kon maken. Het fijne aan Feike is dat hij ons heel goed begrijpt. Onze ogen open weet te maken voor dingen die er zijn, maar wij niet zien. Maar vooral dat hij vertrouwen heeft in ons. Hij geeft ons het zelfvertrouwen door te zeggen: ‘ik weet dat jullie het kunnen. Ik geef een beetje richting en een stukje structuur. En dan weet ik zeker dat jullie het zelf kunnen doen. En dat alles vanuit zijn basisgedachte: Beter leidt bijna nooit tot leuker. En leuker bijna altijd tot beter!

Stephanie van Hoek, aandeelhouder Keytoe

Ik vond de sessie heel leuk en de reacties zijn ook super positief. Geslaagde bijeenkomst mede door jou mooie en praktijkgerichte verhaal. Nogmaals dank. Ik vind het top hoe jij op vrijdagmiddag om 18.00 de aandacht en energie vasthield met je verhaal. Complimenten!

Jos-Pieter Baardse, Manager Operations Cannock Incasso

Bedankt voor je super bijdrage! Na afloop heb ik leuke en positieve reacties ontvangen, ook van collega’s waar je het in eerste instantie niet van verwacht. Dus mijn doel is geslaagd: de medewerkers die normaal gesproken wat sceptisch of negatief zijn positief beïnvloeden!

Tia de Bruin, marketingadviseur Joulz

Wilt u weten én ervaren wat Klantgerichtheid kan betekenen voor uw organisatie? Feike Cats is een klankbord met een schat aan informatie, verenigd in een leuke professional in zijn vakgebied. Met name de praktische adviezen en zijn heldere anekdotes maken het werken met Feike niet alleen een interessante maar minstens zo’n leuke bezigheid.

Jennifer Lem, Voormalig Managing Director More Balls Than Most

Een sprankelend uurtje Klantinzicht. In hoog tempo, met veel humor en interactie heeft Feike ons inzicht in Klantgericht werken vergroot.

Herman Groenwold, Senior Projectleider Provincie Fryslân

Feike geeft excellente presentaties op zo’n manier dat het je ogen opent door simpel en heel effectieve voorbeelden te tonen over wat wel en niet te doen op het gebied van service richting Klanten. Nadat je de presentatie hebt gehoord, beschik je over zoveel energie en tips dat je gelijk wilt starten met het aanpassen van de processen en procedures. Bovendien is Feike een open en prettige persoonlijkheid.

Arthur Hameete, voormalig Senior Banker ABN-AMRO

Hartelijk dank voor je workshop. Ik heb enorm genoten van jou nuchtere wijze waarop je het seminar vormgeeft… Chapeau! Je vroeg tijdens de workshop hoe ik mijn virtuele 5k zou besteden? Ik zou mijn gewaardeerde Klanten naar een seminar van jou toe sturen. Hierbij de hoop dat deze relaties ook een eye-opener krijgen en Klantgerichtheid extra gaan waarderen.

Bas Broers, Sales Manager Solvisoft

Vorig week je inspirerende dag over Klantvriendelijkheid (oh nee, klantgerichtheid 😉 gevolgd. Ik vond de dag erg leuk en leerzaam. Je enthousiasme werkt aanstekelijk, top! Je hebt er in mij in ieder geval een ambassadeur bij.

Eric Boogert, Adviseur Informatievoorziening 4FM

Hartelijk bedankt voor het spreken op onze ledenavond. De reacties waren na afloop zeer positief en de leden zien ons graag nogmaals iets soortgelijks organiseren. Super om te zien wat je presentatie bij onze leden heeft bereikt! Namens het bestuur van TJW & TJO bedankt.

Rémon le Feber, Bestuurslid Tuinbouw Jongeren Westland

Onlangs hebben wij tijdens onze partnership dag een inspirerende presentatie van Feike Cats gehad. Wat vooral bij is gebleven is normaal doen, lol hebben, focus op successen en geef complimenten.

Pamela Sedee, Manager beheer en facilitair UWV

Feike heeft zich als extern adviseur razend snel ingelezen en ingeleefd in datgene wat wij en onze Klanten nodig hadden om te groeien naar een Klant- en waarden gedreven organisatie. Aan de hand van creatieve workshops, Klantenpanels en met zijn unieke deskundigheid heeft hij onze organisatie en (potentiele) Klanten blijvend dichter bij elkaar gebracht!

Feiko van Deuren, Voormalig Regiomanager West Nederland "Klant & Wonen" - Woonzorg

Feike heeft met zijn Klanthousiaste presentatie onze behoefte perfect ingevuld. Na een goede voorbereiding en inleving bracht hij een presentatie waarbij iedereen (zelfs op het einde van de dag) ruim een uur op het puntje van de stoel zat. Iedereen herkende zijn humor en voorbeelden. Het was midden in de roos waar ik achteraf nog veel complimenten voor heb mogen ontvangen. Een week na zijn presentatie heb ik hem direct geboekt voor een presentatie voor een andere groep managers.

Lambert Koppens, Voormalig Manager Verkoop Homefashion Group

Heerlijk inspirerend betoog over dienstverlening, gehouden ter opluistering van een 40-jarig jubileum van een collega. Grote groep enthousiaste luisteraars, veel reacties na afloop en een goede voedingsbodem gelegd voor verdere gesprekken. Feike: zeer bedankt!

Peter Hordijk, voormalig Manager Gemeente Rhenen

Wij kijken terug op een presentatie vol energie, Klanthousiasme en plezier! Hier zullen we nog vaak aan terug refereren tijdens onze werkzaamheden en in de omgang met interne/externe Klanten!

Madeleine Hamburg, Manager KCC Woonwaard

Zelden zo’n enthousiaste spreker en persoonlijkheid gezien als Feike. Hij vertelt in feite niets nieuws wat je niet weet, echter wat je te weinig of zelfs helemaal niet toepast in de praktijk. Zulke kleine simpele dingen, maar oh zo belangrijk inzake Klantgericht denken en handelen. Een presentatie van Feike is absoluut een aanrader om super Klanthousiast te worden.

Marcel Hemmelder, voormalig Manager Bedrijfsbureau Euro Mail

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam