Super enthousiast over de bijdrage van Feike als Keynote spreker op het Agile Scrum Event. Feike weet de zaal te boeien en binden. Wisselt zijn verhaal af met humor en interactie met de zaal, naast een heldere uiteenzetting van zijn verhaal. Vele enthousiaste reacties mogen ontvangen over zijn bijdrage op ons event. Ook de samenwerking met Feike zelf is super, persoonlijk en doeltreffend. Een echte aanrader, Feike bedankt voor je bijdrage!
Ik heb het genoegen gehad om dit jaar een workshop van Feike bij te wonen: “houden van Klanten”. Wat heb ik genoten. Feike heeft het vermogen om op zeer motiverende en enthousiaste wijze de spiegel voor te houden. Het is allemaal zo simpel, maar helaas verliest de mens door resultaatgerichtheid het ultieme doel uit het oog: “Wat kan ik voor U doen?” Feike, bedankt en ik ga ermee aan de slag.
Feike weet de groep goed mee te krijgen. Zijn enthousiasme werkt besmettelijk. De inhoud van de training was goed en de begeleiding van Feike maakte dit af. We hebben een inspirerende ochtend gehad!
Ik heb Feike leren kennen als een bonk positieve energie en bedoelingen. Hij heeft een ongekend gevoel van wat goed en belangrijk is in de wereld van bedrijven en klanten. Zijn concepten spreken mensen aan en slaan over. Ook wij bij Keytoe meten Klanthousiasme in plaats van klanttevredenheid en we proberen zoveel mogelijk leuker te maken voor onszelf als onze klanten. Feike staat ook voor je klaar als je ’s avonds laat nog vragen aan hem stelt en hij schroomt dan niet om nog een uur met je door te kletsen over gekke ideeën. Fijne vent en mega inspirator.
Ik vond de sessie heel leuk en de reacties zijn ook super positief. Geslaagde bijeenkomst mede door jou mooie en praktijkgerichte verhaal. Nogmaals dank. Ik vind het top hoe jij op vrijdagmiddag om 18.00 de aandacht en energie vasthield met je verhaal. Complimenten!
Ik heb Feike Cats 10 jaar geleden leren kennen n.a.v. een avontuur met een autodealer. Dit heeft hij opgenomen in zijn nieuwsbrief. Bij Feike komt de KLANT op de eerste plaats. Feike is een plezierig mens, die weet waar het over gaat. Zijn boeken zijn het lezen meer dan waard. Zijn slogan “Houden van Klanten” zet je aan het (na)denken. Immers houden van is niet alleen het prettig vinden om diensten te verlenen, houden wil ook zeggen “binden en boeien c.q. niet verliezen van de Klant.
Komend jaar zal het thema ‘Klanthousiasme’ een speerpunt van VBW zijn. Op luchtige wijze werd dit thema ingeleid door Feike Cats, die zich met recht specialist op dit gebied mag noemen.
Onlangs heeft ons kantoor van Feike een wel hele bijzondere voordracht gehad. Het boeide van de 1e tot de laatste minuut en het woord Klanthousiasme staat bij 130 personeelsleden in het geheugen gegrift. Wat een inspiratie heeft Feike overgebracht. Echt helemaal super.
Klanthousiast. Hoe bedenk je het? Ik zeg: opnemen in de dikke van Dale, want dat wil toch iedereen? Daar geef je energie; Klanthousiasme. En zeker hoe Feike de zaal meekrijgt in zijn enthousiasme.
Een sprankelend uurtje Klantinzicht. In hoog tempo, met veel humor en interactie heeft Feike ons inzicht in Klantgericht werken vergroot.
Ik heb Feike Cats leren kennen als een enthousiaste gangmaker. Zaken die bijna vanzelfsprekend lijken, worden door hem scherp geanalyseerd, zodat de verbetermogelijkheden in het oog springen. De direct betrokkenen worden meegenomen in dit proces en komen spontaan tot actie. Uniek is de passie van Feike om de bereikte ‘mental shift’ ook vast te houden en duurzaam in de organisatie te verankeren.
Feike inspireert, zet je aan het denken, en maakt je bewust van de kracht van goede relaties. Feike kan op een goede manier een verandering in beweging zetten. De samenwerking in dit proces is zeer positief.
Geweldige presentatie gehad van Feike over Klantgerichtheid en Klantvriendelijk (twee totaal andere begrippen!). Feike biedt een onderwerp dat mij het meest boeit in het werk en ik hoop ooit van het onderwerp mijn werk te maken. Wat een inspiratie en energie geeft Feike.
Feike heeft bij mij een deur open gezet naar een “heel vanzelfsprekend iets”, dacht ik. “Tevreden klanten, daar doen we het voor.” NEE! Het doel moet zijn dat Klanten enthousiast zijn over jou als leverancier! Net zoals ik ben over Feike!
De kracht van de presentatie van Feike zit hem in die wonderbaarlijke mix van onbevangenheid en directheid. Onbevangen in de zin van openheid en vlot reagerend op reacties vanuit de zaal, en direct in de zin dat de boodschap niet uit het oog wordt verloren. Feike is een professional. Met zijn performance weet hij zelfs bij de meest sceptische toehoorder een lach op het gezicht te toveren en belangrijker nog, een vorm van bewustwording omtrent klantgedrag te bewerkstelligen. Ik heb dat bij twee gelegenheden mee mogen maken. Feike acteerde als inleider en coach op een dag van mijn eigen organisatie over klantgerichtheid en hij was dagvoorzitter van een landelijke ontmoetingsdag van provinciale Monumentenwachten met als thema ‘De klant heeft (n)iets te zeggen’. In beide gevallen waren de deelnemers: enthousiast!
Zelfs als je denkt dat je alles al weet over Klantgerichtheid, komt Feike nog even langs met nieuwe, praktische inzichten. Met enorm veel energie en humor presenteerde hij tips & tricks om vandaag al te beginnen om plezier te hebben met Klantgerichtheid. Hij wist de kern van Klantgerichtheid op verschillende manieren te benaderen en daardoor het publiek op een interactieve wijze bij het onderwerp te betrekken. Voor ons heeft hij een zeer belangrijk onderwerp weer onder de aandacht gebracht van iedereen en tot leven gebracht op een zeer vermakelijke en vooral toepasbare wijze.
Enorm veel dank voor jouw verhaal vanmiddag. Simpel, effectief, mooie voorbeelden en goed afgestemd op de groep. Mooie energie losgemaakt. Dank, dank, dank!
Feike Cats nam onze Klant, een ROC, een dag lang mee in het plezier om je tevreden Klanten ‘om te zetten’ in enthousiaste Klanten. Met prikkelende voorbeelden, zelfreflectie, door zelf in de schoenen van de Klant te gaan staan en door concrete handvatten om ambassadeurs van je Klanten te maken. Zijn enthousiasme, kennis en inleving zorgde voor de gewenste impuls in het traject waar we met de ROC mee aan de slag zijn.
De workshop “De Klant als Ambassadeur” was verhelderend. Zeker omdat je zelf soms geneigd bent dingen te doen die je zelf als irritant zou aangeven. Ik ben na de workshop met een super positief gevoel weggegaan, en heb er zin in om er tegenaan te gaan. Je positieve instelling werkt aanstekelijk. Heel erg bedankt!
Na de pauze gaf Feike Cats een bijzonder inspirerende presentatie over Klanthousiasme. Feike Cats heeft alle ondernemers en zelfs raadsleden op een andere manier naar hun werk laten kijken. Daar kunt ook u zeker uw voordeel mee doen. De kansen liggen voor het oprapen. Bent u bereid om ervoor te bukken? Dat is de vraag.
Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.