In één uur, meer geleerd dan in 10 trainingen klantgerichtheid

In één uur, meer geleerd dan in 10 trainingen klantgerichtheid. Het enthousiasme van Feike is besmettelijk en overdraagbaar door schouderklopjes.
Bart Schouten, Manager Wonen Pré Wonen

Blogs

Met Feike hebben wij een start gegeven aan het in beeld krijgen van onze ambassadeurs. Waar je deze eerst niet zag, merk je, dat als je erop let je ze al hebt, en méér dan je denkt. Door hier attent op te zijn ben ik er van overtuigd dat we er meer en meer zullen krijgen. Deze ambassadeurs zullen wij gaan koesteren. Samen met Feike en onze partners gaan wij met hele simpele leuke ideeën die Feike ons heeft weten te ontlokken tijdens zijn workshops aan de gang. Ideeën die zo simpel zijn dat je denkt, tja waarom doen we dat eigenlijk niet al lang? In korte tijd heeft Feike dit bij ons, onze partners en collega’s weten te bewerkstelligen zonder gedoe over een uurtje meer of een uurtje minder. Lekker makkelijk, to the point en afspraken nakomen, zo zou ik zijn werkwijze willen benoemen.

Fred Loos, voormalig Sales- & Marketing Manager UNIT4 Software B.V

Gisteren op de NOAB ledendag je presentatie bijgewoond. Opnieuw overtuigd dat je uitstraling en enthousiasme je beste visitekaartje is. Had nog het geluk om tijdens het diner bij Feike aan tafel te zitten. Veel gelachen geleerd en weer opgefrist. Beide boeken direct besteld voor medewerkers en mezelf. Hartelijk dank!

Roel van Beek, Directeur 2Count Rotterdam B.V.

Het doorlopen project is zeer zeker de moeite waard geweest. De omzet van ons kantoor is fors gestegen en ik ben ervan overtuigd dat dit mede te danken is aan de grotere bewustheid van het belang van Klanthousiasme bij alle medewerkers van onze organisatie. Ik wil je hartelijk danken voor je inzet. De diverse sessies en interviews zijn zeer waardevol geweest. Advocaten zijn getraind om eigenwijs te zijn. De acceptatiegraad was mede daarom aanvankelijk laag, maar gaandeweg is het je toch gelukt om iedereen veel meer te laten denken vanuit de Klant.

Hein Kernkamp, voormalig algemeen directeur Kernkamp Advocaten

Feike verzorgde gistermiddag een presentatie voor ons management kader. Daarbij wist hij heel goed te spiegelen, en ons daarmee te confronteren met onze eigen aannames en gebruiken. Goed om eens met andere ogen naar onze eigen organisatie te kijken! Het heeft veel stof doen opwaaien en krijgt zeker een vervolg! En Feike kwam als ‘een van de beste sprekers’ naar voren, van de afgelopen jaren. Zeker een compliment waard!

Esther Gloudemans, voormalig senior communicatieadviseur Brabant Water

Feike Cats met een boeiend betoog over Klanthousiasme: “Inspirerend, verhelderend en direct praktisch toepasbaar!”

Richard Dijkstra, Sales Director Poultry ForFarmers

Feike, bedankt voor je mailtje en de leuke middag die je eergisteren hebt georganiseerd. Je had een leuk en inspirerend verhaal met praktische voorbeelden hoe sommige organisaties Klantgericht denken en handelen. Een mooie eye opener.

Jurgen Zuurman, gerechtsdeurwaarder De Voordeligste Deurwaarder.nl

De workshop “De Klant als Ambassadeur” was verhelderend. Zeker omdat je zelf soms geneigd bent dingen te doen die je zelf als irritant zou aangeven. Ik ben na de workshop met een super positief gevoel weggegaan, en heb er zin in om er tegenaan te gaan. Je positieve instelling werkt aanstekelijk. Heel erg bedankt!

Nienke Fundter, voormalig Account Assistant GB 10 Communications

Met veel passie, plezier en Klanthousiasme heeft Feike onze organisatie weten te boeien bij het uitvoeren van een Klantgerichtheidscan. Een serieus onderwerp dat Feike op humorvolle en zeker ook op professionele wijze wist vorm te geven. Het was vooral leuk en een ieder kon op een ongedwongen, plezierige manier zijn/ haar verhaal aan hem kwijt. We waren snel aan elkaar vertrouwd. De resultaten zijn op een originele wijze gepresenteerd aan alle medewerkers. Via roadshows in theaters stond de “PoppenCats” centraal. D.m.v. filmpjes, poppenkast, sketches e.d. werden de resultaten gedeeld. Ludiek, vaak herkenbaar, verrassend en soms ook confronterend. Over 20 jaar zullen we nog weten wie Feike Cats is. Feike heeft ons goed op weg geholpen om verder aan de weg te timmeren. De weg naar onze enthousiaste Klant. Feike bedankt.

Ingrid Hitipeuw, voormalig Manager Customer Service Energiewacht

Zelden zo’n enthousiaste spreker en persoonlijkheid gezien als Feike. Hij vertelt in feite niets nieuws wat je niet weet, echter wat je te weinig of zelfs helemaal niet toepast in de praktijk. Zulke kleine simpele dingen, maar oh zo belangrijk inzake Klantgericht denken en handelen. Een presentatie van Feike is absoluut een aanrader om super Klanthousiast te worden.

Marcel Hemmelder, voormalig Manager Bedrijfsbureau Euro Mail

Stevig, eerlijk en direct toepasbaar. Wat lijkt het in theorie toch makkelijk om Klantgericht te werken en wat is het in de praktijk toch moeilijk. Wat is dan nog de waarde van theorie? Heerlijk om door Feike Cats aan de hand genomen te worden. Feike motiveert en stimuleert om continue scherp te zijn op kleine zaken met grote gevolgen.

Henno Janmaat, voormalig Algemeen Directeur Westland Energie Services

Heerlijk inspirerend betoog over dienstverlening, gehouden ter opluistering van een 40-jarig jubileum van een collega. Grote groep enthousiaste luisteraars, veel reacties na afloop en een goede voedingsbodem gelegd voor verdere gesprekken. Feike: zeer bedankt!

Peter Hordijk, voormalig Manager Gemeente Rhenen

Onlangs hebben wij tijdens onze partnership dag een inspirerende presentatie van Feike Cats gehad. Wat vooral bij is gebleven is normaal doen, lol hebben, focus op successen en geef complimenten.

Pamela Sedee, Manager beheer en facilitair UWV

With a lot of energy and good examples of customer situations and expectations, Feike gave us a very interesting and inspiring speech at our event in Amsterdam. After this seminar we will be even better to handle our customers!

Stefan Fransson, Compliance Director KGH Customs Services

Ik vond de workshop super, mede door de ongedwongen sfeer. Netwerken op dit niveau gerelateerd aan een meer dan zinvol onderwerp ‘Klantgerichtheid’ vind ik helemaal geweldig. Een initiatief wat ik meer dan toejuich en voor jullie hoop dit op meerde locaties te kunnen uitdragen. Zinvol voor iedere ondernemer, groot of klein. De inhoud is óh zo herkenbaar, maar óh zo zinvol om weer eens bewust aan te stippen. Mijn complimenten.

Wim de Beer, algemeen directeur Tillen met Verstand

Bedankt voor je super bijdrage! Na afloop heb ik leuke en positieve reacties ontvangen, ook van collega’s waar je het in eerste instantie niet van verwacht. Dus mijn doel is geslaagd: de medewerkers die normaal gesproken wat sceptisch of negatief zijn positief beïnvloeden!

Tia de Bruin, marketingadviseur Joulz

Last month Feike Cats gave a fantastic presentation during our Professional Services Management meeting in Barcelona. His workshop made it very clear that there are some differences in culture regarding customer intimacy, but the main message is really multi-cultural! (Participants from Spain, Germany, UK, Sweden, Norway, France, Benelux and North America) His energetic presentation style mixed with a good sense of humour made this Friday afternoon session very interesting, entertaining and worthwhile. The message was loud and clear! I’m convinced that my management has got the message. Thanks Feike, you’ve been a great help.

Peter Glissenaar, Former Vice-President Services Unit 4

Feike heeft zich als extern adviseur razend snel ingelezen en ingeleefd in datgene wat wij en onze Klanten nodig hadden om te groeien naar een Klant- en waarden gedreven organisatie. Aan de hand van creatieve workshops, Klantenpanels en met zijn unieke deskundigheid heeft hij onze organisatie en (potentiele) Klanten blijvend dichter bij elkaar gebracht!

Feiko van Deuren, Voormalig Regiomanager West Nederland "Klant & Wonen" - Woonzorg

Klantgerichtheid is een mooi woord. Het wordt pas echt levendig na een workshop met Feike Cats! Klantgerichtheid is iets dat iedere medewerker in een organisatie moet bezighouden, elke dag opnieuw! De workshops met Feike Cats zijn bij ons slechts een startpunt om Klantgerichtheid bij iedereen bewust te krijgen. Op zijn geheel eigen wijze, concreet, soms confronterend en to the point weet hij de vinger op zere plaatsen te leggen en iedereen een spiegel voor te houden. Tezamen met zijn humor en enthousiasme is het een echte aanrader om Feike Cats in te zetten om uw organisatie echt Klantgericht te maken!

Erik Pongers, Voormalig Directeur Eijsink Afrekensystemen B.V.

Inspirerende lezing gehad van Feike tijdens ons event van Young Sodexo. Wist de zaal te boeien met een goed verhaal en de juiste dosis humor.

Susan Verheijen, Manager Development Sodexo

Het was mij een waar genoegen om je presentatie te mogen bijwonen! Je presentatie was top! Mensen die echt ‘ingekakt’ waren heb je voor jezelf weten te strikken! En ook nog 1 uur lang. Nog aardiger te melden: je had niet 100% aandacht van ons allemaal, maar 200%!!!! En nog leuker wij hadden allemaal jouw aandacht. Je had contact met alle 207 personen in de zaal. Wat kan ik nog meer zeggen en jou niet te kort doen? TOP prestatie en presentatie!

Mirjana Kostadinovic, Directeur Business Care Support

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam