Top presentatie ter ondersteuning van onze plannen; enthousiaste collega’s zorgen voor enthousiaste relaties.
Klanthousiast. Hoe bedenk je het? Ik zeg: opnemen in de dikke van Dale, want dat wil toch iedereen? Daar geef je energie; Klanthousiasme. En zeker hoe Feike de zaal meekrijgt in zijn enthousiasme.
Nogmaals heel erg bedankt voor de sessie die je hebt verzorgd, echte “eyeopeners” en dan vooral waarom we het niet doen? Antwoord: geen idee? Ik heb een Sales teamdag gehouden en daar ook de vraag gesteld, wat kun je doen voor € 2000,- om meer Klantgericht te zijn. Hele leuke ideeën, voor heel weinig geld zijn daaruit gekomen. Nu gaan we ook in projectgroepjes verder. Leuk om te doen.Conclusie: soms denken we echt veel te moeilijk en veel te lang na (vaak zonder een concrete beslissing te nemen). Ik ben dat nu met name voor mezelf even echt aan het veranderen… heerlijk! Dus ja, ik zou je sessie aanbevelen om bovenstaande redenen. Nogmaals bedankt en tot snel.
Ik ben ambassadeur van Feike Cats geworden, omdat hij erin is geslaagd een welbekend en vaak herhaald onderwerp als Klantgerichtheid binnen onze organisatie nieuw leven in te blazen en te verankeren. Uiteraard moet de verandering gewoon door de medewerkers zelf worden gerealiseerd, maar de toegevoegde waarde van Feike is dat naast aanstekelijk enthousiasme veel ervaring en een arsenaal aan praktijkvoorbeelden en instrumenten meebrengt.
Payrolling is commodity geworden en als organisatie kun je jezelf alleen nog onderscheiden op de wijze waarop je invulling geeft aan je dienst. Het centraal stellen van je Klant is daarbij uiteraard essentieel. Maar niet alleen je externe Klant verdient de juiste aandacht, ook de interne Klant (je collega’s). Want samen maak je het verschil. Tijdens onze jaarlijkse inspiratiebijeenkomst heeft Feike ons aan de hand van sprekende voorbeelden en met veel enthousiasme, humor en energie laten zien hoe je kunt komen tot de ideale situatie: een organisatie met enthousiaste Klanten én medewerkers.
De snelheid waarmee Feike de link weet te leggen tussen C&A, zijn kinderen en onze dagelijkse werkzaamheden is verbazend. En bovenal dat je een spiegel wordt voorgehouden dat zelf bepaalt hoe leuk je het maakt. Het motto ‘Wacht niet op een mooie dag, maak er zelf één’ is Feike op het lijf geschreven. En dit proberen wij nu elke dag zelf ook toe te passen (wat minder eenvoudig blijkt dan dat Feike je doet vermoeden)!
Nogmaals dank voor de geweldige presentatie. De reacties zijn erg goed. Ze hebben het er nog steeds over, dus het doel is al bereikt. Dus wat ons betreft zeer geslaagd!
Eindelijk weer een trainer/coach die zich kwetsbaar durft op te stellen en ongezouten de waarheid kan zeggen! Maar ja, daar moet je ook voor in Rotterdam zijn geboren!
Ik heb Feike leren kennen als een bonk positieve energie en bedoelingen. Hij heeft een ongekend gevoel van wat goed en belangrijk is in de wereld van bedrijven en klanten. Zijn concepten spreken mensen aan en slaan over. Ook wij bij Keytoe meten Klanthousiasme in plaats van klanttevredenheid en we proberen zoveel mogelijk leuker te maken voor onszelf als onze klanten. Feike staat ook voor je klaar als je ’s avonds laat nog vragen aan hem stelt en hij schroomt dan niet om nog een uur met je door te kletsen over gekke ideeën. Fijne vent en mega inspirator.
Hartelijk dank voor jouw energieke optreden als dagvoorzitter en spreker tijdens HRM in de Zorg. Leuk om te zien dat de klik met de andere sprekers zo groot was. Dat doet altijd iets extra’s voor onze dag. Zeer bedankt en complimenten daarvoor! Wij kijken terug op een geslaagde dag! We zien elkaar weer!
Heerlijk inspirerend betoog over dienstverlening, gehouden ter opluistering van een 40-jarig jubileum van een collega. Grote groep enthousiaste luisteraars, veel reacties na afloop en een goede voedingsbodem gelegd voor verdere gesprekken. Feike: zeer bedankt!
Was weer een bijzondere middag. Leuk om te zien hoe jij steeds weer mensen kunt motiveren en enthousiasmeren met Klanthousiasme! CHAPEAU… .
Heerlijk enthousiast hoe Feike mij en mijn collega’s mee heeft genomen in de wereld van de beleving van de klant. Inmiddels alweer een maand of drie geleden, maar Feike’s quotes gonzen hier nog door de gangen!
Feike, gisteren heb ik genoten van jouw enthousiasme over het ambassadeurschap. Bedankt!
Niets mooier dan Klanten welke als ambassadeur jouw bedrijf of jou als persoon aanbevelen bij anderen. Het houden van Klanten zit bij Feike in de genen. Verhelderend hoe hij op unieke wijze deze boodschap over weet te brengen. Een echte inspiratiebron en een genot om hem deze boodschap aan de medewerkers binnen ons bedrijf te horen en zien overbrengen. Ofwel je moet het een keer meemaken!
Een mooie presentatie meegemaakt van Feike Cats, van “Houden van Klanten”.
Ik maakte de volgende aantekeningen:
• Positieve grondhouding
• Focussen
• Lol
• Houden van klanten
• Impact social media
• VERTROUWEN
• AANDACHT
• KlantHOUsiasme
Feike gaf een aantal mooie voorbeelden van Klantgericht denken. Zijn belangrijkste boodschap “VRAAG HET JE KLANT en bedenk het niet zelf…”
In één uur, meer geleerd dan in 10 trainingen klantgerichtheid. Het enthousiasme van Feike is besmettelijk en overdraagbaar door schouderklopjes.
Feike heeft bij mij een deur open gezet naar een “heel vanzelfsprekend iets”, dacht ik. “Tevreden klanten, daar doen we het voor.” NEE! Het doel moet zijn dat Klanten enthousiast zijn over jou als leverancier! Net zoals ik ben over Feike!
Op onnavolgbare wijze toont Feike Cats ons hoe leuk en eenvoudig het is dat Klanten van ons gaan houden.
Aangenaam verrast, beleerd, opgefrist en zelf gereflecteerd na de open workshop “De Klant als Ambassadeur” van Feike Cats. Nieuwe en oude benaderingen doorsponnen met een rode draad van integriteit, humor, lef, en eerlijkheid waardoor je eigen organisatie, collega’s, Klanten en niet in de laatste plaats jezelf beter op de kaart kan zetten. Het was ontspannen en leuk om mee te maken. Bedankt Feike en succes. Laten we hopen dat we nog vaak op de Feike manier benaderd mogen worden.
Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.