Ik ben ambassadeur van Feike Cats geworden

Ik ben ambassadeur van Feike Cats geworden, omdat hij erin is geslaagd een welbekend en vaak herhaald onderwerp als Klantgerichtheid binnen onze organisatie nieuw leven in te blazen en te verankeren. Uiteraard moet de verandering gewoon door de medewerkers zelf worden gerealiseerd, maar de toegevoegde waarde van Feike is dat naast aanstekelijk enthousiasme veel ervaring en een arsenaal aan praktijkvoorbeelden en instrumenten meebrengt.
Maarten Langezaal, voormalig Facility Manager Ministerie van BZK

Blogs

Bewonderens(w)aardig! Het enthousiasme en de energie die Feike op het publiek over weet te brengen tijdens presentaties. Feike weet onderwerpen en voorbeelden -die voor iedereen herkenbaar zijn- op humoristische en doordachte wijze om te zetten in een boodschap die aanzet tot handelen en inspireert…

Elwin Herrebout, Business Development Manager Logis.P | Selfservice & Hospitality

Ik laat je nogmaals weten dat ik zeer onder de indruk was van je praktische, Klantgerichte presentatie. Het heeft mij tot nadenken gezet. Ik maak graag een afspraak met je om deze presentatie voor een breder UNIGLOBE publiek te houden. Je hebt er een Ambassadeur bij!

Cees Klinkenberg, Regional President Uniglobe Travel

Feike is een van de meest inspirerende sprekers die ik ken. Zijn enthousiasme en unieke kijk op klanten zorgen ervoor dat je team weer de juiste focus krijgt en bovenal een stapje extra zet om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Een absolute aanrader voor een vernieuwde positieve flow binnen jouw organisatie!

Marnix Keizerwaard, Enthousiasteling – TeamLeader Sales B2B, Stadium Feyenoord

Twee groepen klachtbehandelaars van Interpolis hebben mogen genieten van Feike, zijn humor en zijn rake voorbeelden. De presentaties waren soepel en er was ruimte voor improvisatie. Alle aanwezigen waren enthousiast (klanthousiast/klachthousiast!) na Feike’s verhaal. De zaken die hij ter sprake bracht zijn nu al een paar dagen onderwerp van gesprek bij dag starts en er worden nu al veel ideeën uit geboren. Ik ben blij dat we Feike gevraagd hebben voor een presentatie op onze themadagen!

Jacqueline van Wijk, klachtenmanager Interpolis

Ik ben gefascineerd met hoeveel eenvoud en doelmatigheid Feike iets zo complex en belangrijks als Klantgerichtheid aan de kaak weet te stellen! Zelden zo gemotiveerd geweest om met het de opgedane kennis aan de slag te gaan!

Wouter Heutmekers, Sales Integrator Qurius

Maandag was een prachtige dag met enorm veel energie en veel enthousiasme. Het bruiste ervan en dat is het mooiste wat je je als organisatie kunt wensen. Hartelijk dank voor jouw bijzonder positieve en laagdrempelige rol op deze dag! Ik hoor nu al in de wandelgangen regelmatig uitspraken van jou die worden gehanteerd, zoals de 5eprioriteit. Leuk als dat soort simpele uitspraken blijven hangen en mensen ook aan het denken zet. Dus nogmaals hartelijk dank voor je inbreng en zeker tot ziens!

Ilse van Haarlem, voormalig Bestuursadviseur Accolade

Feike is een gedreven, inspirerende en leuke vent die de naam van zijn bedrijf, Houden van Klanten, ware inhoud geeft. Het streven naar Klanthousiasme is niet alleen heel belangrijk, maar wordt door de samenwerking met Feike ook nog eens een bijzonder leuk proces. Ik verheug me steeds op onze afspraken en die verwachtingen worden telkens overtroffen! En de filmpjes van goede voorbeelden, die we elkaar regelmatig sturen, geven me de energie om voor het beste te blijven gaan.

Ian van Veen, Marketing Director Harmony

Toptech uitzendbureaus wil van zijn Klanten ambassadeurs maken. Toen ik verder wilde met mijn Klanten wist ik niet goed hoe. Een aantal maanden geleden kwam ik in contact met Feike Cats. Het was direct raak. Feike is iemand die niet alleen zeer inspirerend kan vertellen, maar ook alle neuzen één kant op krijgt. Een doener puur sang. Hij heeft het enthousiasme van de organisatie weten om te zetten in daden. De hele implementatie heeft Feike van begin tot eind begeleid. Feike kijkt daarbij niet naar uren, maar naar resultaat. Ons doel was om de gehele organisatie omgeturnd te hebben tot klantgerichte teams. Wij nemen geen genoegen meer met tevreden Klanten. Voor ons geldt uitsluitend enthousiaste Klanten. Ik beveel ook het boek van Feike van harte aan: zeer praktisch geschreven vol humor en tips om de klant te maken tot uw ambassadeur.

Anton Niese, Algemeen Directeur Toptech

In Rotterdam bij HVMP een superleuke bijeenkomst gehad met de titel: “Meer omzet uit Klanten? Een frisse blik op je Klantreis biedt een goede kans”. De bijeenkomsten met Feike zijn altijd enthousiasmerend. De verbinding met de Klantreis was een mooie eyeopener en heeft nieuwe ideeën opgeleverd. De persoonlijke greetingscard van Michiel & Feike was zo simpel maar briljant en vooral leuk om te krijgen. Kortom, daar word ik (mede) enthousiast van.

F. van Hunnik, Groepsmanager Externe Rechtshulp DAS Rechtsbijstand

Ik heb afgelopen week het ondernemersontbijt bij ABN AMRO Bank in Den Haag bijgewoond met Feike Cats als gastspreker. Leuk om te zien dat een grote groep ondernemers uit de regio Den Haag de moeite nam om vroeg langs te komen. Feike wist gedurende een uur de gasten op een boeiende wijze de spiegel voor te houden over de do’s and don’ts van Klantgerichtheid, Klanttevredenheid en Klantvriendelijkheid. Wat is dat toch met Klantgerichtheid? Feike weet alle aanwezigen te boeien met dit onderwerp en iedereen gaat met minimaal twee praktische tips naar huis. Conclusie: een sterk verhaal!

Bas Kraaijeveld, Account Manager Preferred Banking

Ik maakte een optreden mee over houden van Klanten, door Feike Cats. Een motiverende gebeurtenis want organisaties en Klanten, daar zijn wij van. Feike heeft verstand van het onderwerp en er ervaring mee. Goed bedoelen, is niet altijd ook goed doen. Als ware Rotterdammer richt ik me op daden en niet te veel op woorden. Mooi is het dat Feike aansprekende woorden gebruikt, sprekend over belangrijke organisatiedaden. Zijn inspirerend optreden zette mij op een vrolijke manier terug in de Klantenrails. Nodig hem uit, laat hem uw dagelijkse praktijk vergelijken met zijn inzichten. Leuk en leerzaam.

Thijs Bauwens, voormalig directeur Welkom in Rotterdam

Ik vond de sessie heel leuk en de reacties zijn ook super positief. Geslaagde bijeenkomst mede door jou mooie en praktijkgerichte verhaal. Nogmaals dank. Ik vind het top hoe jij op vrijdagmiddag om 18.00 de aandacht en energie vasthield met je verhaal. Complimenten!

Jos-Pieter Baardse, Manager Operations Cannock Incasso

Bij Skidôme zijn we alledaags bezig met gasten (klanten) en doen we er alles voor om hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, in de hoop dat zij nog eens terugkomen. Afgelopen week hebben we met het team een training/ lezing gehad van Feike. Wat een eyeopener! Het zit hem in die kleine onverwachte, gedurfde dingen. En je moet niet willen verbeteren, maar juist in het verleuken!!! Het personeel was zo enthousiast, dat zij de volgende dag hier meteen mee aan de slag zijn gegaan. Top!

Sander Reinieren, Teamleider Skidôme

Feike, bedankt voor je mailtje en de leuke middag die je eergisteren hebt georganiseerd. Je had een leuk en inspirerend verhaal met praktische voorbeelden hoe sommige organisaties Klantgericht denken en handelen. Een mooie eye opener.

Jurgen Zuurman, gerechtsdeurwaarder De Voordeligste Deurwaarder.nl

Feike heeft een presentatie verzorgd voor medewerkers van de directie Bedrijfsvoering van de dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheidsprojecten van de Gemeente Den Haag. De uitkomsten van het onlangs gehouden Klanttevredenheidsonderzoek waren duidelijk en er was al een mooi plan opgesteld om de dienstverlening verder te verbeteren. Maar hoe breng je op de medewerkers van een directie bedrijfsvoering (die dus eigenlijk een soort monopolypositie hebben met alleen interne Klanten) het belang van die Klanttevredenheid over? Dan bel je Feike! Met een flinke dosis humor en herkenbare, praktische voorbeelden wist hij iedereen te enthousiasmeren en dat creëerde de juiste basis voor uitvoering van ons verbeterplan. Feike, bedankt! Je hebt in mij ook een ambassadeur gevonden; ik ga je zeker aanbevelen bij mijn volgende opdrachtgevers!

Hilde Maasland, Freelance projectsecretaris Gemeente Den Haag, SZW, directie Bedrijfsvoering Maasland Office Support

Feike Cats trad op als dagvoorzitter op het KCC (Klant Contact Centrum) Congres. Ik heb hem leren kennen als een betrokken en bevlogen dagvoorzitter, iemand die veel kennis heeft van zijn vakgebied en bovendien zijn taak als dagvoorzitter serieus neemt. Nog nooit heb ik zo gelachen op een congres! Voor een volgend event houden we hem zeker in gedachten!

Jessica Bax, Project Manager CKC Seminars

Feike heeft met zijn Klanthousiaste presentatie onze behoefte perfect ingevuld. Na een goede voorbereiding en inleving bracht hij een presentatie waarbij iedereen (zelfs op het einde van de dag) ruim een uur op het puntje van de stoel zat. Iedereen herkende zijn humor en voorbeelden. Het was midden in de roos waar ik achteraf nog veel complimenten voor heb mogen ontvangen. Een week na zijn presentatie heb ik hem direct geboekt voor een presentatie voor een andere groep managers.

Lambert Koppens, Voormalig Manager Verkoop Homefashion Group

Het was mij een waar genoegen om je presentatie te mogen bijwonen! Je presentatie was top! Mensen die echt ‘ingekakt’ waren heb je voor jezelf weten te strikken! En ook nog 1 uur lang. Nog aardiger te melden: je had niet 100% aandacht van ons allemaal, maar 200%!!!! En nog leuker wij hadden allemaal jouw aandacht. Je had contact met alle 207 personen in de zaal. Wat kan ik nog meer zeggen en jou niet te kort doen? TOP prestatie en presentatie!

Mirjana Kostadinovic, Directeur Business Care Support

Hartelijk dank voor het gastcollege vandaag op de Hogeschool Rotterdam. Ik heb heel enthousiast met collega’s over je les en je boeken gepraat. Dank voor de nieuwe inzichten.

Eda Göksu, docente Hogeschool Rotterdam

Het is wonderlijk om te zien wat het met je mensen doet, de boodschap: “Het moet niet beter, maar wel leuker!” Feike is in staat om vanuit een volstrekt oorspronkelijke en positieve invalshoek een blijvende verandering in het denken te veroorzaken. Het maakt niet uit hóe de termen Klanthousiasme en Verleuken ingebed raken in een organisatie, áls het maar gebeurt. Feike, enorm veel dank voor je inspiratie en voor de spiegel die je ons hebt voorgehouden.

Michel Carree, Directeur Twigt GrafiMedia BV en MediaCenter Rotterdam

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam