I worked with Feike in a Customer Focus traject

I worked with Feike in a Customer Focus traject. He was helping us with some projects on customer satisfaction, services from our company to customers, creative ideas about how to offer better services. Feike is very ambitious, result driven and full of energy. The days with him were always interesting and motivating. I will hire in Feike again when I need it.
Eveline Clausing, directeur Inprevo

Blogs

Met humor en een duidelijk verhaal weet Feike helder over te brengen waar het nou weleens misgaat in een goed contact met de Klant. Met enthousiasme en jouw instelling bezit jijzelf de mogelijkheid om dingen anders aan kan pakken. Eigenlijk gewoon een change of mind. Ik zeg wel gewoon, maar het is heel moeilijk om mensen ervan te overtuigen dat ze anders kunnen denken. Voor Feike is dat geen probleem, hij weet mensen te inspireren en te raken. Ik kan hem dan ook aanraden aan één ieder die een verbetering wil aanbrengen in het contact met de Klant (en een kleine verandering in zichzelf aan durft te gaan).

Windel de Graaf – voormalig Marketing & Communicatie Lomans Groep Totaalinstallateurs

Met Feike Cats hebben we een Klantgerichtheidprogramma gemaakt voor 120 leidinggevenden van Joulz, onderdeel van Eneco. De opdracht luidde: zet Klantgerichtheid bij Joulz op de kaart. Het resultaat: een gevarieerd programma bestaande uit een inspirerende opening en vervolgens een concrete workshop aangevuld met entertainment. Kortom een geslaagd programma. Klantgerichtheid: dat moet je gewoon doen!

Gertjan Sybrandi, voormalig Klantmanager Facilitair Bedrijf

Genoten van de energieke, geestige en inspirerende avond met Feike Cats. M’n hoofd zit boordevol ideeën en ben op een fijne manier weer even op scherp gezet. Feike daagt je prettig uit om continue verleuk-kansen te zien! ‘Houden Van Klanten’ heeft er een ambassadeur bij!

Renske Verbeek, Directeur Stadsgehoorzaal Vlaardingen

Een dag na de workshop zit ik nog vol energie en blijdschap. Heb mezelf vannacht verplicht de Feike style te gaan toepassen in mijn eigen style. Vind wat je doet heel leuk en nuttig. Bizar wat het teweeg kan brengen bij bedrijven, organisaties en personen. Heb ik heel veel bewondering voor! De stof in de workshop was goed, nuttig en goed toe te passen. Van advocaat tot een student: iedereen heeft er wat aan. Bedankt!

Arne Meerman, eigenaar Eco Giving

Ik vond de sessie heel leuk en de reacties zijn ook super positief. Geslaagde bijeenkomst mede door jou mooie en praktijkgerichte verhaal. Nogmaals dank. Ik vind het top hoe jij op vrijdagmiddag om 18.00 de aandacht en energie vasthield met je verhaal. Complimenten!

Jos-Pieter Baardse, Manager Operations Cannock Incasso

Op onnavolgbare wijze toont Feike Cats ons hoe leuk en eenvoudig het is dat Klanten van ons gaan houden.

Arrian Slingerland, Algemeen Directeur en Eigenaar Remmerden

Feike Cats heb ik leren kennen als een zeer plezierige, positief kritisch en met veel humor ingestelde adviseur. De politie Rotterdam-Rijnmond heeft veelvuldig gebruik gemaakt van zijn talent om aan politiemensen duidelijk te maken hoe de burger het optreden van de politie in positieve en negatieve zin kan ervaren. Leerzaam, helder, eye-openend en duidelijk. Zijn inzet is korps breed gewaardeerd.

Liesbeth Kuijvenhoven, Voormalig Hoofd procesondersteuning/plv. Diensthoofd Controlling Politie Rotterdam Rijnmond

Feike hebben wij uitgenodigd om op onze kick-off voor al onze managers en consultants te spreken. Hij verzekerde mij van tevoren dat hij de club enthousiast zou krijgen en dat de mensen met meer gevoel voor Klantgerichtheid de deur zouden uitgaan. Hij heeft onze verwachtingen overtroffen, het werd een feest der herkenning! 150 dames lachten om de voorbeelden en filmpjes die zo duidelijk overbrachten hoe we zo simpel als wat (nog) Klantgerichter kunnen werken. En dus, hoe wij effectief en prettig de verwachtingen van onze Klanten kunnen overtreffen en nieuwe Klanten kunnen maken. Zijn Rotterdamse humor en aanstekelijke enthousiasme zijn top!

Karin Korstanje, Voormalig Algemeen Directeur Secretary Plus

Ik laat je nogmaals weten dat ik zeer onder de indruk was van je praktische, Klantgerichte presentatie. Het heeft mij tot nadenken gezet. Ik maak graag een afspraak met je om deze presentatie voor een breder UNIGLOBE publiek te houden. Je hebt er een Ambassadeur bij!

Cees Klinkenberg, Regional President Uniglobe Travel

Feike houdt van ons want wij zijn Klant. Dat is al een mooie opsteker. Ik ben ambassadeur geworden door de creatieve en vrolijke manier waarop hij Klantgerichtheid in alle eenvoud neerzet. No nonsens, gewoon doen, doorpakken en volhouden!

Ingrid van de Boel, directeur Ministerie van BZK

Klanthousiasme! Gisteren presenteerde ik de inspiratiesessie bij gemeente Stichtse Vecht met Feike Cats als gastspreker. Een zeer inspirerend en leuk betoog over hoe je door het werk leuker te maken, het werk ook beter maakt. Erg leuk om te doen en te beleven!

Eva de Ruiter, voormalig Programmaleider externe samenwerkingen en Projectleider samenwerking en innovatie Gemeente Stichtse Vecht

Jumbo Supermarkten stelt haar Klanten in alles centraal. Wij gaan verder. Wij willen van onze Klanten fans maken. Dat garanderen wij door onze 7 Dagelijkse Zekerheden. De bijdrage van Feike Cats over Klantvriendelijkheid en Klantgerichtheid heeft ons bewustzijn daarin verder geprikkeld en werd alom gewaardeerd.

Marcel Ebbers, voormalig Manager HR Jumbo Supermarkten

Met veel passie, plezier en Klanthousiasme heeft Feike onze organisatie weten te boeien bij het uitvoeren van een Klantgerichtheidscan. Een serieus onderwerp dat Feike op humorvolle en zeker ook op professionele wijze wist vorm te geven. Het was vooral leuk en een ieder kon op een ongedwongen, plezierige manier zijn/ haar verhaal aan hem kwijt. We waren snel aan elkaar vertrouwd. De resultaten zijn op een originele wijze gepresenteerd aan alle medewerkers. Via roadshows in theaters stond de “PoppenCats” centraal. D.m.v. filmpjes, poppenkast, sketches e.d. werden de resultaten gedeeld. Ludiek, vaak herkenbaar, verrassend en soms ook confronterend. Over 20 jaar zullen we nog weten wie Feike Cats is. Feike heeft ons goed op weg geholpen om verder aan de weg te timmeren. De weg naar onze enthousiaste Klant. Feike bedankt.

Ingrid Hitipeuw, voormalig Manager Customer Service Energiewacht

Feike is een erg inspirerende ‘klantthousiasteling’. Hij brengt de boodschap goed over en is bovendien een aimabel echt mens die je weet te raken. Het hele bedrijf is de dag na zijn presentatie letterlijk met een lach begonnen!

Joost Fiévez, voormalig sales Director Payper

Klanthousiast. Hoe bedenk je het? Ik zeg: opnemen in de dikke van Dale, want dat wil toch iedereen? Daar geef je energie; Klanthousiasme. En zeker hoe Feike de zaal meekrijgt in zijn enthousiasme.

Karin Klik, Hoofd Klantenadministratie Waterbedrijf Groningen

Feike, gisteren heb ik genoten van jouw enthousiasme over het ambassadeurschap. Bedankt!

Ronald Widdershoven, Owner - General Manager Uniglobe Special Travel

Het doorlopen project is zeer zeker de moeite waard geweest. De omzet van ons kantoor is fors gestegen en ik ben ervan overtuigd dat dit mede te danken is aan de grotere bewustheid van het belang van Klanthousiasme bij alle medewerkers van onze organisatie. Ik wil je hartelijk danken voor je inzet. De diverse sessies en interviews zijn zeer waardevol geweest. Advocaten zijn getraind om eigenwijs te zijn. De acceptatiegraad was mede daarom aanvankelijk laag, maar gaandeweg is het je toch gelukt om iedereen veel meer te laten denken vanuit de Klant.

Hein Kernkamp, voormalig algemeen directeur Kernkamp Advocaten

Bedankt voor de geweldige workshop. Erg inspirerend en waardevol. Jouw authenticiteit vind ik heel mooi.

Simon van Driel, trainer en eigenaar Satori-Do

Onlangs heeft Feike voor onze klanten (intermediairs) een laagdrempelige interactieve sessie gegeven. Feike is in staat om een groep te enthousiasmeren en te inspireren. Het is ook zo makkelijk, gewoon “verleuken”! Je kunt er direct mee starten.

Hubert van Gulik, Manager Klantbediening Nationale Nederlanden

Je doet het veel beter dan dat clubje van je…….. De collega’s zijn zeer enthousiast! Dank daarvoor! Teksten als: “De beste jaarsessie die ik ooit heb meegemaakt!” Complimenten!

Peter Glissenaar, voormalig Directeur Datamex

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam