Niets mooier dan Klanten welke als ambassadeur jouw bedrijf of jou als persoon aanbevelen bij anderen. Het houden van Klanten zit bij Feike in de genen. Verhelderend hoe hij op unieke wijze deze boodschap over weet te brengen. Een echte inspiratiebron en een genot om hem deze boodschap aan de medewerkers binnen ons bedrijf te horen en zien overbrengen. Ofwel je moet het een keer meemaken!
Wat een geweldige (enthousiaste!) presentatie tijdens de Kick-Off van Secretary Plus! Feike nam heel Secretary Plus mee in zijn gedachtegang en heeft (in ieder geval) mijn persoon gemotiveerd om weer ‘out of the box’ te denken. En hij laat je weer terug naar de basis gaan; waar draait het nou allemaal om? Door de manier van spreken zorgt hij ervoor dat hij dichtbij je staat; je voelt geen afstand. Zijn presentatie zet hij bij door eigen ervaringen en voorbeelden uit het zakenleven die zeer herkenbaar zijn en aanspreken. Ondanks dat zijn presentatie aan het einde van de dag was, wist hij mij van het begin tot het eind te boeien. Zeer inspirerend!
Met Feike Cats hebben we een Klantgerichtheidprogramma gemaakt voor 120 leidinggevenden van Joulz, onderdeel van Eneco. De opdracht luidde: zet Klantgerichtheid bij Joulz op de kaart. Het resultaat: een gevarieerd programma bestaande uit een inspirerende opening en vervolgens een concrete workshop aangevuld met entertainment. Kortom een geslaagd programma. Klantgerichtheid: dat moet je gewoon doen!
Feike heeft vanmorgen voor ons (Ziggo) een workshop gegeven in Heerhugowaard, ik vond het zeer leerzaam en hij bracht het erg leuk waardoor het juist extra blijft hangen, bedankt!
Door Feike Cats zijn wij met z’n allen weer iets scherper in ons Klantencontact. Door zijn enthousiasme en zijn goede voorbeelden gaan wij geïnspireerd aan de slag.
Met humor en een duidelijk verhaal weet Feike helder over te brengen waar het nou weleens misgaat in een goed contact met de Klant. Met enthousiasme en jouw instelling bezit jijzelf de mogelijkheid om dingen anders aan kan pakken. Eigenlijk gewoon een change of mind. Ik zeg wel gewoon, maar het is heel moeilijk om mensen ervan te overtuigen dat ze anders kunnen denken. Voor Feike is dat geen probleem, hij weet mensen te inspireren en te raken. Ik kan hem dan ook aanraden aan één ieder die een verbetering wil aanbrengen in het contact met de Klant (en een kleine verandering in zichzelf aan durft te gaan).
Ik vond de workshop super, mede door de ongedwongen sfeer. Netwerken op dit niveau gerelateerd aan een meer dan zinvol onderwerp ‘Klantgerichtheid’ vind ik helemaal geweldig. Een initiatief wat ik meer dan toejuich en voor jullie hoop dit op meerde locaties te kunnen uitdragen. Zinvol voor iedere ondernemer, groot of klein. De inhoud is óh zo herkenbaar, maar óh zo zinvol om weer eens bewust aan te stippen. Mijn complimenten.
Op onnavolgbare wijze toont Feike Cats ons hoe leuk en eenvoudig het is dat Klanten van ons gaan houden.
Feike geeft excellente presentaties op zo’n manier dat het je ogen opent door simpel en heel effectieve voorbeelden te tonen over wat wel en niet te doen op het gebied van service richting Klanten. Nadat je de presentatie hebt gehoord, beschik je over zoveel energie en tips dat je gelijk wilt starten met het aanpassen van de processen en procedures. Bovendien is Feike een open en prettige persoonlijkheid.
Bewonderens(w)aardig! Het enthousiasme en de energie die Feike op het publiek over weet te brengen tijdens presentaties. Feike weet onderwerpen en voorbeelden -die voor iedereen herkenbaar zijn- op humoristische en doordachte wijze om te zetten in een boodschap die aanzet tot handelen en inspireert…
In één uur, meer geleerd dan in 10 trainingen klantgerichtheid. Het enthousiasme van Feike is besmettelijk en overdraagbaar door schouderklopjes.
Klanthousiasme! Gisteren presenteerde ik de inspiratiesessie bij gemeente Stichtse Vecht met Feike Cats als gastspreker. Een zeer inspirerend en leuk betoog over hoe je door het werk leuker te maken, het werk ook beter maakt. Erg leuk om te doen en te beleven!
Al twee keer hebben wij Feike uitgenodigd op ons kantoor om een presentatie te houden over hoe leuk het is om klanten te hebben en met klanten om te gaan. Hij weet als geen ander op gepassioneerde wijze en met Rotterdamse humor duidelijk te maken, dat je niet moet streven naar een tevreden klant maar naar een enthousiaste klant. Feike heeft met zijn boodschap bij ons personeel de ogen geopend hoe eenvoudig het eigenlijk is om met kleine dingen, zoals het geven van aandacht en complimenten, tot dit resultaat te komen. Voor iedere ondernemer die graag wil weten hoe je enthousiaste klanten realiseert kan ik Feike van harte aanbevelen.
Feike, bedankt voor je tomeloze inzet, enthousiasme en vertrouwen. Wie weet komt er nog een vervolg. Ik zou dat zeker graag zien.
Feike heeft ons enthousiast meegenomen in zijn visie op Klantbeleving en Klantbenadering. Het was een inspirerend verhaal waar we nog lang over zullen napraten… Feike, bedankt!
Feike is een bevlogen coach. Op een lastige profielavond met ouders en leerkrachten van onze school wist hij iedereen mee te krijgen in een flow. Met de hele groep zijn we aan de slag gegaan om het profiel van onze school samen te stellen. Alle deelnemers waren – en zijn – zeer enthousiast over die avond. Feike weet als geen ander mensen uit te dagen om mee te doen, en negatieve uitspraken met een lach in de hoek te parkeren. Feike heeft een groot talent om iemand te laten geloven in zich zelf en hem of haar uit te dagen het hoogst haalbare te bereiken. De beste coach die ik ooit heb meegemaakt!
Mensen blijven boeien met open deuren. Dat kan Feike als geen ander. Van spijkerbroek tot jasje-dasje, je weet iedereen te raken met herkenbare voorbeelden over Klantgerichtheid. Met je boek, nieuwsbrief en zeker live on stage. Leuk en vooral inspirerend om met je samen te werken!
Stel je voor dat alle bedrijven in Nederland tien procent van de fantastische ideeën van Feike gaat uitvoeren om haar medewerkers en Klanten enthousiast te maken. Dan wordt Klanten helpen en Klant zijn nog veel leuker. Hoeveel meer dan nu zouden we dan met z’n allen gaan besteden?
Feike heeft zich als extern adviseur razend snel ingelezen en ingeleefd in datgene wat wij en onze Klanten nodig hadden om te groeien naar een Klant- en waarden gedreven organisatie. Aan de hand van creatieve workshops, Klantenpanels en met zijn unieke deskundigheid heeft hij onze organisatie en (potentiele) Klanten blijvend dichter bij elkaar gebracht!
Hartelijk dank voor je workshop. Ik heb enorm genoten van jou nuchtere wijze waarop je het seminar vormgeeft… Chapeau! Je vroeg tijdens de workshop hoe ik mijn virtuele 5k zou besteden? Ik zou mijn gewaardeerde Klanten naar een seminar van jou toe sturen. Hierbij de hoop dat deze relaties ook een eye-opener krijgen en Klantgerichtheid extra gaan waarderen.
Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.