Zelfs als je denkt dat je alles al weet over Klantgerichtheid, komt Feike nog even langs met nieuwe, praktische inzichten. Met enorm veel energie en humor presenteerde hij tips & tricks om vandaag al te beginnen om plezier te hebben met Klantgerichtheid. Hij wist de kern van Klantgerichtheid op verschillende manieren te benaderen en daardoor het publiek op een interactieve wijze bij het onderwerp te betrekken. Voor ons heeft hij een zeer belangrijk onderwerp weer onder de aandacht gebracht van iedereen en tot leven gebracht op een zeer vermakelijke en vooral toepasbare wijze.
Afgelopen vrijdag verzorgde Feike bij ons een presentatie waarvan wij konden leren hoe we Klanten zouden kunnen inzetten als ambassadeurs. Een zaal vol nuchtere MKB’ers zat ruim een uur ademloos te luisteren. Steeds met een glimlach op het gezicht, die geregeld overging in een echte lach maar geen enkele keer in een gaap. Binnen de kortste keren had ik een A4-tje met praktische tips vol geschreven. Nog dagenlang heb ik mijn naasten getrakteerd op die tips en het grappige was, ik kon ze steeds illustreren met eigen voorbeelden, die ik zelf meegemaakt had. Feike, dank voor je wervelende, humoristische verhaal. Je hebt ons allemaal bijzonder geïnspireerd.
Vandaag wederom genoten van je presentatie Feike Cats! Bedankt voor het wakker schudden! De boodschap kwam weer over, hoop dat velen je tips gaan gebruiken! Uit ervaring, ze werken zeker! Dank! Daar kunnen we weer wat mee!
Ik vond de workshop super, mede door de ongedwongen sfeer. Netwerken op dit niveau gerelateerd aan een meer dan zinvol onderwerp ‘Klantgerichtheid’ vind ik helemaal geweldig. Een initiatief wat ik meer dan toejuich en voor jullie hoop dit op meerde locaties te kunnen uitdragen. Zinvol voor iedere ondernemer, groot of klein. De inhoud is óh zo herkenbaar, maar óh zo zinvol om weer eens bewust aan te stippen. Mijn complimenten.
Feike Cats leeft zich snel en efficiënt in een organisatie in. Hij raakt zijn toehoorders in hun dagelijkse realiteit. Met een afgewogen mix van humor, relativering en diepgang zorgde hij voor een pittige confrontatie met ingesleten gewoonten. Het effect van zijn presentatie was het best te beschrijven als een inspirerend gevoel van herkenning met een daverende glimlach.
Feike verzorgde gistermiddag een presentatie voor ons management kader. Daarbij wist hij heel goed te spiegelen, en ons daarmee te confronteren met onze eigen aannames en gebruiken. Goed om eens met andere ogen naar onze eigen organisatie te kijken! Het heeft veel stof doen opwaaien en krijgt zeker een vervolg! En Feike kwam als ‘een van de beste sprekers’ naar voren, van de afgelopen jaren. Zeker een compliment waard!
Mensen blijven boeien met open deuren. Dat kan Feike als geen ander. Van spijkerbroek tot jasje-dasje, je weet iedereen te raken met herkenbare voorbeelden over Klantgerichtheid. Met je boek, nieuwsbrief en zeker live on stage. Leuk en vooral inspirerend om met je samen te werken!
Heb erg om je gelachen vandaag. En ik was geboeid. En dat terwijl je het laatste ‘onderdeel’ was van de dag. Top!
Feike geeft excellente presentaties op zo’n manier dat het je ogen opent door simpel en heel effectieve voorbeelden te tonen over wat wel en niet te doen op het gebied van service richting Klanten. Nadat je de presentatie hebt gehoord, beschik je over zoveel energie en tips dat je gelijk wilt starten met het aanpassen van de processen en procedures. Bovendien is Feike een open en prettige persoonlijkheid.
Met Feike Cats hebben we een Klantgerichtheidprogramma gemaakt voor 120 leidinggevenden van Joulz, onderdeel van Eneco. De opdracht luidde: zet Klantgerichtheid bij Joulz op de kaart. Het resultaat: een gevarieerd programma bestaande uit een inspirerende opening en vervolgens een concrete workshop aangevuld met entertainment. Kortom een geslaagd programma. Klantgerichtheid: dat moet je gewoon doen!
Vorig week je inspirerende dag over Klantvriendelijkheid (oh nee, klantgerichtheid 😉 gevolgd. Ik vond de dag erg leuk en leerzaam. Je enthousiasme werkt aanstekelijk, top! Je hebt er in mij in ieder geval een ambassadeur bij.
Ik ben ambassadeur van Feike Cats geworden, omdat hij erin is geslaagd een welbekend en vaak herhaald onderwerp als Klantgerichtheid binnen onze organisatie nieuw leven in te blazen en te verankeren. Uiteraard moet de verandering gewoon door de medewerkers zelf worden gerealiseerd, maar de toegevoegde waarde van Feike is dat naast aanstekelijk enthousiasme veel ervaring en een arsenaal aan praktijkvoorbeelden en instrumenten meebrengt.
Ik maakte een optreden mee over houden van Klanten, door Feike Cats. Een motiverende gebeurtenis want organisaties en Klanten, daar zijn wij van. Feike heeft verstand van het onderwerp en er ervaring mee. Goed bedoelen, is niet altijd ook goed doen. Als ware Rotterdammer richt ik me op daden en niet te veel op woorden. Mooi is het dat Feike aansprekende woorden gebruikt, sprekend over belangrijke organisatiedaden. Zijn inspirerend optreden zette mij op een vrolijke manier terug in de Klantenrails. Nodig hem uit, laat hem uw dagelijkse praktijk vergelijken met zijn inzichten. Leuk en leerzaam.
Klanthousiasme maakt zakendoen een stuk leuker. Dank Feike Cats voor jouw wijze lessen.
Hartelijk dank voor je presentatie! Er is nog heel veel over nagepraat. In alle presentaties erna is het woord klanttevredenheid vervangen voor Klanthousiasme! De volgende dag zijn de kaarten ingevuld en daar zijn een hoop leuke ideeën uitgekomen. Dit gaat zeker een vervolg krijgen!
Zelden zo’n enthousiaste spreker en persoonlijkheid gezien als Feike. Hij vertelt in feite niets nieuws wat je niet weet, echter wat je te weinig of zelfs helemaal niet toepast in de praktijk. Zulke kleine simpele dingen, maar oh zo belangrijk inzake Klantgericht denken en handelen. Een presentatie van Feike is absoluut een aanrader om super Klanthousiast te worden.
Feike Cats nam onze Klant, een ROC, een dag lang mee in het plezier om je tevreden Klanten ‘om te zetten’ in enthousiaste Klanten. Met prikkelende voorbeelden, zelfreflectie, door zelf in de schoenen van de Klant te gaan staan en door concrete handvatten om ambassadeurs van je Klanten te maken. Zijn enthousiasme, kennis en inleving zorgde voor de gewenste impuls in het traject waar we met de ROC mee aan de slag zijn.
Feike houdt van ons want wij zijn Klant. Dat is al een mooie opsteker. Ik ben ambassadeur geworden door de creatieve en vrolijke manier waarop hij Klantgerichtheid in alle eenvoud neerzet. No nonsens, gewoon doen, doorpakken en volhouden!
Ik ben superblij en trots dat we Verleukerkoning Feike Cats aan ons team hebben mogen binden. Hij heeft ons geholpen met onze zoektocht en ons het stuur weer in handen gegeven, zodat hij van ons zelfdrijvende team weer een zelfsturend team kon maken. Het fijne aan Feike is dat hij ons heel goed begrijpt. Onze ogen open weet te maken voor dingen die er zijn, maar wij niet zien. Maar vooral dat hij vertrouwen heeft in ons. Hij geeft ons het zelfvertrouwen door te zeggen: ‘ik weet dat jullie het kunnen. Ik geef een beetje richting en een stukje structuur. En dan weet ik zeker dat jullie het zelf kunnen doen. En dat alles vanuit zijn basisgedachte: Beter leidt bijna nooit tot leuker. En leuker bijna altijd tot beter!
Ik heb het genoegen gehad om dit jaar een workshop van Feike bij te wonen: “houden van Klanten”. Wat heb ik genoten. Feike heeft het vermogen om op zeer motiverende en enthousiaste wijze de spiegel voor te houden. Het is allemaal zo simpel, maar helaas verliest de mens door resultaatgerichtheid het ultieme doel uit het oog: “Wat kan ik voor U doen?” Feike, bedankt en ik ga ermee aan de slag.
Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.