Enorm veel dank voor jouw verhaal vanmiddag

Enorm veel dank voor jouw verhaal vanmiddag. Simpel, effectief, mooie voorbeelden en goed afgestemd op de groep. Mooie energie losgemaakt. Dank, dank, dank!
Karen van der Zanden, directeur IT-Circle

Blogs

Ik ben superblij en trots dat we Verleukerkoning Feike Cats aan ons team hebben mogen binden. Hij heeft ons geholpen met onze zoektocht en ons het stuur weer in handen gegeven, zodat hij van ons zelfdrijvende team weer een zelfsturend team kon maken. Het fijne aan Feike is dat hij ons heel goed begrijpt. Onze ogen open weet te maken voor dingen die er zijn, maar wij niet zien. Maar vooral dat hij vertrouwen heeft in ons. Hij geeft ons het zelfvertrouwen door te zeggen: ‘ik weet dat jullie het kunnen. Ik geef een beetje richting en een stukje structuur. En dan weet ik zeker dat jullie het zelf kunnen doen. En dat alles vanuit zijn basisgedachte: Beter leidt bijna nooit tot leuker. En leuker bijna altijd tot beter!

Stephanie van Hoek, aandeelhouder Keytoe

I worked with Feike in a Customer Focus traject. He was helping us with some projects on customer satisfaction, services from our company to customers, creative ideas about how to offer better services. Feike is very ambitious, result driven and full of energy. The days with him were always interesting and motivating. I will hire in Feike again when I need it.

Eveline Clausing, directeur Inprevo

Onlangs heeft ons kantoor van Feike een wel hele bijzondere voordracht gehad. Het boeide van de 1e tot de laatste minuut en het woord Klanthousiasme staat bij 130 personeelsleden in het geheugen gegrift. Wat een inspiratie heeft Feike overgebracht. Echt helemaal super.

Bert van den Heuvel, Directeur vastgoedincasso Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders

Bedankt voor de geweldige sessie afgelopen vrijdag in Parijs. Ik vond het zeer inspirerend.

Jan de Vries, voormalig Algemeen Directeur Rijnhart Wonen

Met een zeer goed gevoel kijk ik terug op dinsdagavond. Volgens mij is er wat leuks in gang gezet. De collega’s zijn allemaal enthousiast over de bijeenkomst als zodanig, jouw relaxte wijze van presenteren en de mogelijkheden richting de toekomst. Super bedankt!

Maarten Kramers, Algemeen Directeur A.C. De Hoop BV

Komend jaar zal het thema ‘Klanthousiasme’ een speerpunt van VBW zijn. Op luchtige wijze werd dit thema ingeleid door Feike Cats, die zich met recht specialist op dit gebied mag noemen.

Marco Maasse, Algemeen directeur VBW

Al twee keer hebben wij Feike uitgenodigd op ons kantoor om een presentatie te houden over hoe leuk het is om klanten te hebben en met klanten om te gaan. Hij weet als geen ander op gepassioneerde wijze en met Rotterdamse humor duidelijk te maken, dat je niet moet streven naar een tevreden klant maar naar een enthousiaste klant. Feike heeft met zijn boodschap bij ons personeel de ogen geopend hoe eenvoudig het eigenlijk is om met kleine dingen, zoals het geven van aandacht en complimenten, tot dit resultaat te komen. Voor iedere ondernemer die graag wil weten hoe je enthousiaste klanten realiseert kan ik Feike van harte aanbevelen.

Bart van Onna, Advocaat / Partner Bierens Incasso Advocaten

Iedereen was erg enthousiast over je presentatie. Je energie was geweldig! Het heeft een goede boost aan de middag gegeven. Super bedankt voor je inspiratie!

Elise Kamhoot, Projectmanager Integron

De bijdrage van Feike heeft geholpen een begin te maken met ‘verleuken’. Feike vertelt een inspirerend en geestig verhaal dat aanzet tot actie – en wie wil er nou niet leuker werken?

Leo Vlaskamp, Voormalig Management Development Adviseur Ziekenhuis Rijnstate

Na de pauze gaf Feike Cats een bijzonder inspirerende presentatie over Klanthousiasme. Feike Cats heeft alle ondernemers en zelfs raadsleden op een andere manier naar hun werk laten kijken. Daar kunt ook u zeker uw voordeel mee doen. De kansen liggen voor het oprapen. Bent u bereid om ervoor te bukken? Dat is de vraag.

Michel Grégoire, Manager Texels Ondernemers Platform

In één uur, meer geleerd dan in 10 trainingen klantgerichtheid. Het enthousiasme van Feike is besmettelijk en overdraagbaar door schouderklopjes.

Bart Schouten, Manager Wonen Pré Wonen

Hartelijk dank voor het gastcollege vandaag op de Hogeschool Rotterdam. Ik heb heel enthousiast met collega’s over je les en je boeken gepraat. Dank voor de nieuwe inzichten.

Eda Göksu, docente Hogeschool Rotterdam

Ik ben gefascineerd met hoeveel eenvoud en doelmatigheid Feike iets zo complex en belangrijks als Klantgerichtheid aan de kaak weet te stellen! Zelden zo gemotiveerd geweest om met het de opgedane kennis aan de slag te gaan!

Wouter Heutmekers, Sales Integrator Qurius

Hartelijk bedankt voor het spreken op onze ledenavond. De reacties waren na afloop zeer positief en de leden zien ons graag nogmaals iets soortgelijks organiseren. Super om te zien wat je presentatie bij onze leden heeft bereikt! Namens het bestuur van TJW & TJO bedankt.

Rémon le Feber, Bestuurslid Tuinbouw Jongeren Westland

Ik heb Feike Cats 10 jaar geleden leren kennen n.a.v. een avontuur met een autodealer. Dit heeft hij opgenomen in zijn nieuwsbrief. Bij Feike komt de KLANT op de eerste plaats. Feike is een plezierig mens, die weet waar het over gaat. Zijn boeken zijn het lezen meer dan waard. Zijn slogan “Houden van Klanten” zet je aan het (na)denken. Immers houden van is niet alleen het prettig vinden om diensten te verlenen, houden wil ook zeggen “binden en boeien c.q. niet verliezen van de Klant.

Koos Groenewoud, voormalig Facility Manager Delta N.V.

Feike Cats leeft zich snel en efficiënt in een organisatie in. Hij raakt zijn toehoorders in hun dagelijkse realiteit. Met een afgewogen mix van humor, relativering en diepgang zorgde hij voor een pittige confrontatie met ingesleten gewoonten. Het effect van zijn presentatie was het best te beschrijven als een inspirerend gevoel van herkenning met een daverende glimlach.

Oege Hiddema, voormalig Relatiemanager Informatie Beheer Groep

Met Feike Cats hebben we een Klantgerichtheidprogramma gemaakt voor 120 leidinggevenden van Joulz, onderdeel van Eneco. De opdracht luidde: zet Klantgerichtheid bij Joulz op de kaart. Het resultaat: een gevarieerd programma bestaande uit een inspirerende opening en vervolgens een concrete workshop aangevuld met entertainment. Kortom een geslaagd programma. Klantgerichtheid: dat moet je gewoon doen!

Gertjan Sybrandi, voormalig Klantmanager Facilitair Bedrijf

Feike heeft mijn behoefte perfect ingevuld. Met veel humor en duidelijke tips wist hij de zaal heel gemakkelijk te enthousiasmeren en op zijn hand te krijgen. Waardoor iedereen scherp was en veel heeft opgestoken. Na de presentatie heb ik veel positieve reacties gehad van medewerkers die er echt wat mee kunnen en willen gaan doen. Beter compliment kun je niet krijgen. Feike bedankt voor de inspirerende les.

Arjen Nuyen Sigma Coatings

Wilt u weten én ervaren wat Klantgerichtheid kan betekenen voor uw organisatie? Feike Cats is een klankbord met een schat aan informatie, verenigd in een leuke professional in zijn vakgebied. Met name de praktische adviezen en zijn heldere anekdotes maken het werken met Feike niet alleen een interessante maar minstens zo’n leuke bezigheid.

Jennifer Lem, Voormalig Managing Director More Balls Than Most

Feike weet zijn visie op Klantgerichtheid goed te vertalen in een inspirerende bijeenkomst. Hij zet een enthousiast verhaal neer met veel herkenbare anekdotes. Tijdens de workshop zet hij je op een interactieve manier aan het denken over etiquette die eigenlijk heel normaal zou moeten zijn. Na afloop hebben we uitsluitend positieve reacties ontvangen. Er wordt nog veel over nagepraat. Nogmaals hartelijk dank!

Anita Tuwanakotta, HR manager

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam