De workshop “De Klant als Ambassadeur” was verhelderend

De workshop “De Klant als Ambassadeur” was verhelderend. Zeker omdat je zelf soms geneigd bent dingen te doen die je zelf als irritant zou aangeven. Ik ben na de workshop met een super positief gevoel weggegaan, en heb er zin in om er tegenaan te gaan. Je positieve instelling werkt aanstekelijk. Heel erg bedankt!
Nienke Fundter, voormalig Account Assistant GB 10 Communications

Blogs

Feike Cats nam onze Klant, een ROC, een dag lang mee in het plezier om je tevreden Klanten ‘om te zetten’ in enthousiaste Klanten. Met prikkelende voorbeelden, zelfreflectie, door zelf in de schoenen van de Klant te gaan staan en door concrete handvatten om ambassadeurs van je Klanten te maken. Zijn enthousiasme, kennis en inleving zorgde voor de gewenste impuls in het traject waar we met de ROC mee aan de slag zijn.

Stefan Herwig, Eigenaar Consonant Next

Samen met business club leden van NAC geluisterd naar de bevlogenheid van Feike. Zo herkenbaar en toch weer veel inspiratie opgedaan. Weer super Klanthousiast geworden šŸ˜‰

Hans Jaspers, Accountmanager Goodmorning

Practice what you preach en dat doet Feike. Enthousiast en verbinding zoekend met zijn gehoor wist hij onze medewerkers Klanthousiast te maken. Bedankt!

Frans van Dommele, Manager P&O Advies 's Heerenloo

Feike heeft voor ons, Achmea Zorg, in een ochtend een sessie en een workshop over Klanttevredenheid verzorgd. Hij heeft de term Klanthousiasme geĆÆntroduceerd en ons meegenomen in de wereld van het verrassen van de Klant. Zijn voorbereiding is zeer gedegen, deze bestond uit meerdere gesprekken en een uitnodiging voor een bezoek aan een sessie bij een andere Klant. Feike is een gedreven en enthousiast spreker. Waarbij hij heel goed contact hield met de organisatie om te verifiĆ«ren of alles nog voldeed aan de behoefte. Wat hij verkondigt, heeft Feike ook toegepast in deze ochtend. Naast zijn bevlogenheid is hij ook heel ad-rem en kon daardoor een ontspannen sfeer creĆ«ren bij het luisterende publiek. Verder viel op dat hij zeer flexibel is in wat te bieden heeft en ons heel goed heeft laten nadenken over onze Klantgerichtheid en het verrassen van de Klant. Kortom, een aanbeveling voor degene die meer wil weten en leren over het enthousiasmeren van Klanten.

Kees Brink, voormalig team manager Achmea

We mogen terugkijken op een meer dan geslaagd evenement en dat was mede zonder jouw inzet niet gelukt. We hebben vele enthousiaste reacties ontvangen! Ontzettend bedankt voor jouw bijdrage ????

Ellen van Unnik, Sales STC Training & Consultancy STC Group

Zelfs als je denkt dat je alles al weet over Klantgerichtheid, komt Feike nog even langs met nieuwe, praktische inzichten. Met enorm veel energie en humor presenteerde hij tips & tricks om vandaag al te beginnen om plezier te hebben met Klantgerichtheid. Hij wist de kern van Klantgerichtheid op verschillende manieren te benaderen en daardoor het publiek op een interactieve wijze bij het onderwerp te betrekken. Voor ons heeft hij een zeer belangrijk onderwerp weer onder de aandacht gebracht van iedereen en tot leven gebracht op een zeer vermakelijke en vooral toepasbare wijze.

Frans Veraart, Marketing & Communications Manager EMEA Lloyd's Register Nederland BV

De snelheid waarmee Feike de link weet te leggen tussen C&A, zijn kinderen en onze dagelijkse werkzaamheden is verbazend. En bovenal dat je een spiegel wordt voorgehouden dat zelf bepaalt hoe leuk je het maakt. Het motto ‘Wacht niet op een mooie dag, maak er zelf Ć©Ć©n’ is Feike op het lijf geschreven. En dit proberen wij nu elke dag zelf ook toe te passen (wat minder eenvoudig blijkt dan dat Feike je doet vermoeden)!

Ruud van der Marel, Directeur Snelle Vliet Touringcars

Ik ben ambassadeur van Feike Cats geworden, omdat hij erin is geslaagd een welbekend en vaak herhaald onderwerp als Klantgerichtheid binnen onze organisatie nieuw leven in te blazen en te verankeren. Uiteraard moet de verandering gewoon door de medewerkers zelf worden gerealiseerd, maar de toegevoegde waarde van Feike is dat naast aanstekelijk enthousiasme veel ervaring en een arsenaal aan praktijkvoorbeelden en instrumenten meebrengt.

Maarten Langezaal, voormalig Facility Manager Ministerie van BZK

Feike weet de groep goed mee te krijgen. Zijn enthousiasme werkt besmettelijk. De inhoud van de training was goed en de begeleiding van Feike maakte dit af. We hebben een inspirerende ochtend gehad!

Bianca Withfield - Borgelink, marketing manager ShipitSmarter

Feike, bedankt voor je tomeloze inzet, enthousiasme en vertrouwen. Wie weet komt er nog een vervolg. Ik zou dat zeker graag zien.

Rob Kieboom, voormalig Certificate Manager Digidentity

De zaal was bijna unaniem waar het jouw bijdrage betrof. Met een gemiddelde van 9,14 heb je het hoogste cijfer gekregen van de presentatoren. Wij zijn blij, dat je met je verhaal blijkbaar de juiste snaar hebt weten te raken. Nogmaals dank en wellicht tot een volgende keer!

Silvia Stalenhoef, vormalig communicatie adviseur Meetingpoint

Feike heeft bij mij een deur open gezet naar een “heel vanzelfsprekend iets”, dacht ik. “Tevreden klanten, daar doen we het voor.” NEE! Het doel moet zijn dat Klanten enthousiast zijn over jou als leverancier! Net zoals ik ben over Feike!

Karel de Hooge, Verkoop Binnendienst UNIT4

Onlangs heeft Feike voor onze klanten (intermediairs) een laagdrempelige interactieve sessie gegeven. Feike is in staat om een groep te enthousiasmeren en te inspireren. Het is ook zo makkelijk, gewoon “verleuken”! Je kunt er direct mee starten.

Hubert van Gulik, Manager Klantbediening Nationale Nederlanden

Hierbij mijn reactie naar aanleiding van het bijwonen van de workshop: “De Klant als Ambassadeur”. Als trainer, fan en uitdrager van de 7 dagelijkse zekerheden, de formule uitgangspunten van Jumbo Supermarkten, heb ik deze workshop als zeer inspirerend, motiverend en herkenbaar ervaren. Praktijkvoorbeelden gebracht met humor, gewoon vertellen zoals “het” is. Door deze workshop wordt nogmaals duidelijk dat Klantgerichtheid het verschil maakt en dat het vaak in heel kleine dingen zit. Hierdoor maak je van Klanten Fans.

Joris Schoonus, trainer 7 zekerheden Jumbo Supermarkten

Het was mij een waar genoegen om je presentatie te mogen bijwonen! Je presentatie was top! Mensen die echt ‘ingekakt’ waren heb je voor jezelf weten te strikken! En ook nog 1 uur lang. Nog aardiger te melden: je had niet 100% aandacht van ons allemaal, maar 200%!!!! En nog leuker wij hadden allemaal jouw aandacht. Je had contact met alle 207 personen in de zaal. Wat kan ik nog meer zeggen en jou niet te kort doen? TOP prestatie en presentatie!

Mirjana Kostadinovic, Directeur Business Care Support

Ik ben superblij en trots dat we Verleukerkoning Feike Cats aan ons team hebben mogen binden. Hij heeft ons geholpen met onze zoektocht en ons het stuur weer in handen gegeven, zodat hij van ons zelfdrijvende team weer een zelfsturend team kon maken. Het fijne aan Feike is dat hij ons heel goed begrijpt. Onze ogen open weet te maken voor dingen die er zijn, maar wij niet zien. Maar vooral dat hij vertrouwen heeft in ons. Hij geeft ons het zelfvertrouwen door te zeggen: ā€˜ik weet dat jullie het kunnen. Ik geef een beetje richting en een stukje structuur. En dan weet ik zeker dat jullie het zelf kunnen doen. En dat alles vanuit zijn basisgedachte: Beter leidt bijna nooit tot leuker. En leuker bijna altijd tot beter!

Stephanie van Hoek, aandeelhouder Keytoe

Klantgerichtheid is een mooi woord. Het wordt pas echt levendig na een workshop met Feike Cats! Klantgerichtheid is iets dat iedere medewerker in een organisatie moet bezighouden, elke dag opnieuw! De workshops met Feike Cats zijn bij ons slechts een startpunt om Klantgerichtheid bij iedereen bewust te krijgen. Op zijn geheel eigen wijze, concreet, soms confronterend en to the point weet hij de vinger op zere plaatsen te leggen en iedereen een spiegel voor te houden. Tezamen met zijn humor en enthousiasme is het een echte aanrader om Feike Cats in te zetten om uw organisatie echt Klantgericht te maken!

Erik Pongers, Voormalig Directeur Eijsink Afrekensystemen B.V.

Komend jaar zal het thema ‘Klanthousiasme’ een speerpunt van VBW zijn. Op luchtige wijze werd dit thema ingeleid door Feike Cats, die zich met recht specialist op dit gebied mag noemen.

Marco Maasse, Algemeen directeur VBW

Stel je voor dat alle bedrijven in Nederland tien procent van de fantastische ideeĆ«n van Feike gaat uitvoeren om haar medewerkers en Klanten enthousiast te maken. Dan wordt Klanten helpen en Klant zijn nog veel leuker. Hoeveel meer dan nu zouden we dan met z’n allen gaan besteden?

Dennis Rook, Verkoopleider Irado

Feike heeft ons enthousiast meegenomen in zijn visie op Klantbeleving en Klantbenadering. Het was een inspirerend verhaal waar we nog lang over zullen napraten… Feike, bedankt!

Rene Grootveld, Manager Beheer & Facilitair UWV Facilitair Bedrijf

Ontvang ƩƩn keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeƫn om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam
23 september: Feike Cats 30 jaar ondernemen(d)!