Al enkele jaren maken wij graag gebruik van de diensten van Houden van Klanten

Al enkele jaren maken wij graag gebruik van de diensten van Houden van Klanten. Zij leveren ons uitstekende ondersteuning. Uniek is het feit dat men als ondernemer met ons mee denkt en ons voorziet van oprechte feedback, ook zaken die andere partijen niet tegen je durven te zeggen maar die je als ondernemer wel wil horen!”
Han Goossens, Voormalig Vice President Strategic Services Westcon Security

Blogs

Feike heeft ons enthousiast meegenomen in zijn visie op Klantbeleving en Klantbenadering. Het was een inspirerend verhaal waar we nog lang over zullen napraten… Feike, bedankt!

Rene Grootveld, Manager Beheer & Facilitair UWV Facilitair Bedrijf

Nogmaals heel erg bedankt voor de sessie die je hebt verzorgd, echte “eyeopeners” en dan vooral waarom we het niet doen? Antwoord: geen idee? Ik heb een Sales teamdag gehouden en daar ook de vraag gesteld, wat kun je doen voor € 2000,- om meer Klantgericht te zijn. Hele leuke ideeën, voor heel weinig geld zijn daaruit gekomen. Nu gaan we ook in projectgroepjes verder. Leuk om te doen.Conclusie: soms denken we echt veel te moeilijk en veel te lang na (vaak zonder een concrete beslissing te nemen). Ik ben dat nu met name voor mezelf even echt aan het veranderen… heerlijk! Dus ja, ik zou je sessie aanbevelen om bovenstaande redenen. Nogmaals bedankt en tot snel.

Eveline Clausing, Sales Manager Falck Nederland

Samen met business club leden van NAC geluisterd naar de bevlogenheid van Feike. Zo herkenbaar en toch weer veel inspiratie opgedaan. Weer super Klanthousiast geworden 😉

Hans Jaspers, Accountmanager Goodmorning

Ik heb afgelopen week het ondernemersontbijt bij ABN AMRO Bank in Den Haag bijgewoond met Feike Cats als gastspreker. Leuk om te zien dat een grote groep ondernemers uit de regio Den Haag de moeite nam om vroeg langs te komen. Feike wist gedurende een uur de gasten op een boeiende wijze de spiegel voor te houden over de do’s and don’ts van Klantgerichtheid, Klanttevredenheid en Klantvriendelijkheid. Wat is dat toch met Klantgerichtheid? Feike weet alle aanwezigen te boeien met dit onderwerp en iedereen gaat met minimaal twee praktische tips naar huis. Conclusie: een sterk verhaal!

Bas Kraaijeveld, Account Manager Preferred Banking

Feike Cats met een boeiend betoog over Klanthousiasme: “Inspirerend, verhelderend en direct praktisch toepasbaar!”

Richard Dijkstra, Sales Director Poultry ForFarmers

Hartelijk bedankt voor het spreken op onze ledenavond. De reacties waren na afloop zeer positief en de leden zien ons graag nogmaals iets soortgelijks organiseren. Super om te zien wat je presentatie bij onze leden heeft bereikt! Namens het bestuur van TJW & TJO bedankt.

Rémon le Feber, Bestuurslid Tuinbouw Jongeren Westland

De presentatie heeft veel los weten te maken (op een positieve manier), dus dank daarvoor. In de commerciële teams komen we er zeker nog op terug en daarbij komt je inspiratieboek goed van pas. Ik vond het knap hoe je de energie in de groep weer aan wist te boren, na lunch en doorzakken en veel geluister… Want van onderuit gezakt aan het begin, zaten ze aan het einde op het puntje van hun stoel! Super bedankt!

Joke Kranenberg, Communicatiespecialist ForFarmers Nederland

Eindelijk weer een trainer/coach die zich kwetsbaar durft op te stellen en ongezouten de waarheid kan zeggen! Maar ja, daar moet je ook voor in Rotterdam zijn geboren!

Steef Gaspers, Directeur, Eigenaar Fris & Rein

Last month Feike Cats gave a fantastic presentation during our Professional Services Management meeting in Barcelona. His workshop made it very clear that there are some differences in culture regarding customer intimacy, but the main message is really multi-cultural! (Participants from Spain, Germany, UK, Sweden, Norway, France, Benelux and North America) His energetic presentation style mixed with a good sense of humour made this Friday afternoon session very interesting, entertaining and worthwhile. The message was loud and clear! I’m convinced that my management has got the message. Thanks Feike, you’ve been a great help.

Peter Glissenaar, Former Vice-President Services Unit 4

We mogen terugkijken op een meer dan geslaagd evenement en dat was mede zonder jouw inzet niet gelukt. We hebben vele enthousiaste reacties ontvangen! Ontzettend bedankt voor jouw bijdrage ????

Ellen van Unnik, Sales STC Training & Consultancy STC Group

Niets mooier dan Klanten welke als ambassadeur jouw bedrijf of jou als persoon aanbevelen bij anderen. Het houden van Klanten zit bij Feike in de genen. Verhelderend hoe hij op unieke wijze deze boodschap over weet te brengen. Een echte inspiratiebron en een genot om hem deze boodschap aan de medewerkers binnen ons bedrijf te horen en zien overbrengen. Ofwel je moet het een keer meemaken!

Aad van der Valk, voormalig Regiomanager Rabobank Westland

Feike heeft bij mij een deur open gezet naar een “heel vanzelfsprekend iets”, dacht ik. “Tevreden klanten, daar doen we het voor.” NEE! Het doel moet zijn dat Klanten enthousiast zijn over jou als leverancier! Net zoals ik ben over Feike!

Karel de Hooge, Verkoop Binnendienst UNIT4

Stel je voor dat alle bedrijven in Nederland tien procent van de fantastische ideeën van Feike gaat uitvoeren om haar medewerkers en Klanten enthousiast te maken. Dan wordt Klanten helpen en Klant zijn nog veel leuker. Hoeveel meer dan nu zouden we dan met z’n allen gaan besteden?

Dennis Rook, Verkoopleider Irado

Feike en ik kennen elkaar nog van Content. Daar hebben we ook de betekenis van ‘Klantgerichtheid’ geleerd, wat duidelijk anders is dan ‘Klantvriendelijkheid’. Toen ik in mijn huidige functie een consultant/ spreker/trainer nodig had op dit onderwerp, was er voor mij geen twijfel mogelijk over wie ik moest bellen. Dit is wat Feike ‘ambassadeurs’ noemt en ik ben het bewijs dat het zo werkt! Feike is scherp van geest en begrip en heeft een groot inlevingsvermogen waardoor hij jouw vraagstukken snel doorheeft. Hij heeft het vermogen om met humor en zonder iemand voor het hoofd te stoten de knelpunten op het gebied van Klantgerichtheid in je organisatie haarscherp bloot te leggen. Daarbij helpt hij de medewerkers zelf na te denken over oplossingen en verbeteringen en laat hij ze ‘persoonlijk commitment’ af geven. Feike maakt Klantgerichtheid, en het verschil met ‘Klantvriendelijkheid’ zo vanzelfsprekend en duidelijk dat je niet begrijpt waarom je het niet al lang zo doet!

Anna Pehar, voormalig Business Director Executive Education Rotterdam School of Management

De bijdrage van Feike heeft geholpen een begin te maken met ‘verleuken’. Feike vertelt een inspirerend en geestig verhaal dat aanzet tot actie – en wie wil er nou niet leuker werken?

Leo Vlaskamp, Voormalig Management Development Adviseur Ziekenhuis Rijnstate

Feike, thanks for a great session in Barcelona. You were able to give us some beautiful eye-openers and reminders and you are an excellent example of ‘practice what you preach’. We will hopefully meet again soon.

Marcel Visser, Corporate Projectmanager Services Unit4

Het is fun om samen met Feike de open deuren in te trappen waarvan je weet dat ze bestaan maar toch soms van glas blijken te zijn. Een heerlijke verfrissende blik op Klantgerichtheid.

Paul Daalderop, Business Unit Manager Abbott Labs

Al twee keer hebben wij Feike uitgenodigd op ons kantoor om een presentatie te houden over hoe leuk het is om klanten te hebben en met klanten om te gaan. Hij weet als geen ander op gepassioneerde wijze en met Rotterdamse humor duidelijk te maken, dat je niet moet streven naar een tevreden klant maar naar een enthousiaste klant. Feike heeft met zijn boodschap bij ons personeel de ogen geopend hoe eenvoudig het eigenlijk is om met kleine dingen, zoals het geven van aandacht en complimenten, tot dit resultaat te komen. Voor iedere ondernemer die graag wil weten hoe je enthousiaste klanten realiseert kan ik Feike van harte aanbevelen.

Bart van Onna, Advocaat / Partner Bierens Incasso Advocaten

Klanthousiasme! Gisteren presenteerde ik de inspiratiesessie bij gemeente Stichtse Vecht met Feike Cats als gastspreker. Een zeer inspirerend en leuk betoog over hoe je door het werk leuker te maken, het werk ook beter maakt. Erg leuk om te doen en te beleven!

Eva de Ruiter, voormalig Programmaleider externe samenwerkingen en Projectleider samenwerking en innovatie Gemeente Stichtse Vecht

Een mooie presentatie meegemaakt van Feike Cats, van “Houden van Klanten”.
Ik maakte de volgende aantekeningen:
• Positieve grondhouding
• Focussen
• Lol
• Houden van klanten
• Impact social media
• VERTROUWEN
• AANDACHT
• KlantHOUsiasme
Feike gaf een aantal mooie voorbeelden van Klantgericht denken. Zijn belangrijkste boodschap “VRAAG HET JE KLANT en bedenk het niet zelf…”

Koos Groenewoud, oprichter AAA

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam