Enorm veel dank voor jouw verhaal vanmiddag. Simpel, effectief, mooie voorbeelden en goed afgestemd op de groep. Mooie energie losgemaakt. Dank, dank, dank!
Al enkele jaren maken wij graag gebruik van de diensten van Houden van Klanten. Zij leveren ons uitstekende ondersteuning. Uniek is het feit dat men als ondernemer met ons mee denkt en ons voorziet van oprechte feedback, ook zaken die andere partijen niet tegen je durven te zeggen maar die je als ondernemer wel wil horen!”
Ik ben gefascineerd met hoeveel eenvoud en doelmatigheid Feike iets zo complex en belangrijks als Klantgerichtheid aan de kaak weet te stellen! Zelden zo gemotiveerd geweest om met het de opgedane kennis aan de slag te gaan!
De presentatie heeft veel los weten te maken (op een positieve manier), dus dank daarvoor. In de commerciële teams komen we er zeker nog op terug en daarbij komt je inspiratieboek goed van pas. Ik vond het knap hoe je de energie in de groep weer aan wist te boren, na lunch en doorzakken en veel geluister… Want van onderuit gezakt aan het begin, zaten ze aan het einde op het puntje van hun stoel! Super bedankt!
Het is fun om samen met Feike de open deuren in te trappen waarvan je weet dat ze bestaan maar toch soms van glas blijken te zijn. Een heerlijke verfrissende blik op Klantgerichtheid.
Met veel passie, plezier en Klanthousiasme heeft Feike onze organisatie weten te boeien bij het uitvoeren van een Klantgerichtheidscan. Een serieus onderwerp dat Feike op humorvolle en zeker ook op professionele wijze wist vorm te geven. Het was vooral leuk en een ieder kon op een ongedwongen, plezierige manier zijn/ haar verhaal aan hem kwijt. We waren snel aan elkaar vertrouwd. De resultaten zijn op een originele wijze gepresenteerd aan alle medewerkers. Via roadshows in theaters stond de “PoppenCats” centraal. D.m.v. filmpjes, poppenkast, sketches e.d. werden de resultaten gedeeld. Ludiek, vaak herkenbaar, verrassend en soms ook confronterend. Over 20 jaar zullen we nog weten wie Feike Cats is. Feike heeft ons goed op weg geholpen om verder aan de weg te timmeren. De weg naar onze enthousiaste Klant. Feike bedankt.
Top presentatie ter ondersteuning van onze plannen; enthousiaste collega’s zorgen voor enthousiaste relaties.
Ook het operationeel management van de Rijksbeveiligingsorganisatie (Min BZK, UBR|RBO) weet nu wat omdenken en verleuken is. Dankzij een inspirerend en leuk betoog van Feike Cats tijdens de landelijke operationeel managersdag van de RBO is de eerste bewustwording ontstaan om te gaan werken aan enthousiaste afnemers en enthousiaste Medewerkers.
Last month Feike Cats gave a fantastic presentation during our Professional Services Management meeting in Barcelona. His workshop made it very clear that there are some differences in culture regarding customer intimacy, but the main message is really multi-cultural! (Participants from Spain, Germany, UK, Sweden, Norway, France, Benelux and North America) His energetic presentation style mixed with a good sense of humour made this Friday afternoon session very interesting, entertaining and worthwhile. The message was loud and clear! I’m convinced that my management has got the message. Thanks Feike, you’ve been a great help.
Feike, thanks for a great session in Barcelona. You were able to give us some beautiful eye-openers and reminders and you are an excellent example of ‘practice what you preach’. We will hopefully meet again soon.
Genoten van de energieke, geestige en inspirerende avond met Feike Cats. M’n hoofd zit boordevol ideeën en ben op een fijne manier weer even op scherp gezet. Feike daagt je prettig uit om continue verleuk-kansen te zien! ‘Houden Van Klanten’ heeft er een ambassadeur bij!
Onlangs hebben wij tijdens onze partnership dag een inspirerende presentatie van Feike Cats gehad. Wat vooral bij is gebleven is normaal doen, lol hebben, focus op successen en geef complimenten.
Maandag was een prachtige dag met enorm veel energie en veel enthousiasme. Het bruiste ervan en dat is het mooiste wat je je als organisatie kunt wensen. Hartelijk dank voor jouw bijzonder positieve en laagdrempelige rol op deze dag! Ik hoor nu al in de wandelgangen regelmatig uitspraken van jou die worden gehanteerd, zoals de 5eprioriteit. Leuk als dat soort simpele uitspraken blijven hangen en mensen ook aan het denken zet. Dus nogmaals hartelijk dank voor je inbreng en zeker tot ziens!
Wat een geweldige (enthousiaste!) presentatie tijdens de Kick-Off van Secretary Plus! Feike nam heel Secretary Plus mee in zijn gedachtegang en heeft (in ieder geval) mijn persoon gemotiveerd om weer ‘out of the box’ te denken. En hij laat je weer terug naar de basis gaan; waar draait het nou allemaal om? Door de manier van spreken zorgt hij ervoor dat hij dichtbij je staat; je voelt geen afstand. Zijn presentatie zet hij bij door eigen ervaringen en voorbeelden uit het zakenleven die zeer herkenbaar zijn en aanspreken. Ondanks dat zijn presentatie aan het einde van de dag was, wist hij mij van het begin tot het eind te boeien. Zeer inspirerend!
Bedankt voor de geweldige workshop. Erg inspirerend en waardevol. Jouw authenticiteit vind ik heel mooi.
Ik vond de workshop super, mede door de ongedwongen sfeer. Netwerken op dit niveau gerelateerd aan een meer dan zinvol onderwerp ‘Klantgerichtheid’ vind ik helemaal geweldig. Een initiatief wat ik meer dan toejuich en voor jullie hoop dit op meerde locaties te kunnen uitdragen. Zinvol voor iedere ondernemer, groot of klein. De inhoud is óh zo herkenbaar, maar óh zo zinvol om weer eens bewust aan te stippen. Mijn complimenten.
Payrolling is commodity geworden en als organisatie kun je jezelf alleen nog onderscheiden op de wijze waarop je invulling geeft aan je dienst. Het centraal stellen van je Klant is daarbij uiteraard essentieel. Maar niet alleen je externe Klant verdient de juiste aandacht, ook de interne Klant (je collega’s). Want samen maak je het verschil. Tijdens onze jaarlijkse inspiratiebijeenkomst heeft Feike ons aan de hand van sprekende voorbeelden en met veel enthousiasme, humor en energie laten zien hoe je kunt komen tot de ideale situatie: een organisatie met enthousiaste Klanten én medewerkers.
Het is wonderlijk om te zien wat het met je mensen doet, de boodschap: “Het moet niet beter, maar wel leuker!” Feike is in staat om vanuit een volstrekt oorspronkelijke en positieve invalshoek een blijvende verandering in het denken te veroorzaken. Het maakt niet uit hóe de termen Klanthousiasme en Verleuken ingebed raken in een organisatie, áls het maar gebeurt. Feike, enorm veel dank voor je inspiratie en voor de spiegel die je ons hebt voorgehouden.
Gisteren op de NOAB ledendag je presentatie bijgewoond. Opnieuw overtuigd dat je uitstraling en enthousiasme je beste visitekaartje is. Had nog het geluk om tijdens het diner bij Feike aan tafel te zitten. Veel gelachen geleerd en weer opgefrist. Beide boeken direct besteld voor medewerkers en mezelf. Hartelijk dank!
Feike Cats leeft zich snel en efficiënt in een organisatie in. Hij raakt zijn toehoorders in hun dagelijkse realiteit. Met een afgewogen mix van humor, relativering en diepgang zorgde hij voor een pittige confrontatie met ingesleten gewoonten. Het effect van zijn presentatie was het best te beschrijven als een inspirerend gevoel van herkenning met een daverende glimlach.
Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.