Ook het operationeel management van de Rijksbeveiligingsorganisatie (Min BZK, UBR|RBO) weet nu wat omdenken en verleuken is

Ook het operationeel management van de Rijksbeveiligingsorganisatie (Min BZK, UBR|RBO) weet nu wat omdenken en verleuken is. Dankzij een inspirerend en leuk betoog van Feike Cats tijdens de landelijke operationeel managersdag van de RBO is de eerste bewustwording ontstaan om te gaan werken aan enthousiaste afnemers en enthousiaste Medewerkers.
Ab Roskam, Regiomanager Rijksbeveiligings Organisatie / Ministerie van Binnenlandse Zaken

Blogs

Feike Cats met een boeiend betoog over Klanthousiasme: “Inspirerend, verhelderend en direct praktisch toepasbaar!”

Richard Dijkstra, Sales Director Poultry ForFarmers

Feike, thanks for a great session in Barcelona. You were able to give us some beautiful eye-openers and reminders and you are an excellent example of ‘practice what you preach’. We will hopefully meet again soon.

Marcel Visser, Corporate Projectmanager Services Unit4

Feike Cats heeft voor ons een workshop gegeven voor onze interne “Klant”. Met veel plezier en betrokkenheid wist hij alle mensen van verschillende afdelingen en opleidingsniveaus enthousiast te krijgen om nieuwe ideeën te bedenken voor verbeteringen. Het Ambassadeurschap steeds als uitgangspunt. Wij houden van Klanten!

Niels Brittijn, voormalig Procesmanager Huykman en Duyvestein

Met een zeer goed gevoel kijk ik terug op dinsdagavond. Volgens mij is er wat leuks in gang gezet. De collega’s zijn allemaal enthousiast over de bijeenkomst als zodanig, jouw relaxte wijze van presenteren en de mogelijkheden richting de toekomst. Super bedankt!

Maarten Kramers, Algemeen Directeur A.C. De Hoop BV

Verleuken is het nieuwe denken!
Dank voor het inzicht om op een andere manier naar klanten te kijken.

Martijn Waalboer, Directeur Asto Keukens & Leicht Amsterdam

Voor elk bedrijf hoe groot of klein ook is er eigenlijk maar een goede regel: “houdt van uw Klant” E.e.a. sluit naadloos aan om mijn eigen motto: “Serve the customer with a lot of FUN against a profit for the company”. Ik geloof sterk dat deze 3 doelstellingen in samenhang en balans elkaar versterken en tot succes leiden. Belangrijk is om het principe van “de Klant als ambassadeur” heel gericht door te voeren, m.a.w. Klantgericht handelen omarmd door de hele firma. Als CEO van Falck in Nederland heb ik zeer positieve ervaring opgedaan met de samenwerking met Houden van Klanten en dus Feike Cats. Falck heeft een zeer trouwe en loyale Klanten groep, maar besteedde daar niet genoeg aandacht aan. De klassieke fout werd ook hier gemaakt, focus op groei betekent alleen focus op nieuwe Klanten. De allereerste kennismaking met Feike was al meteen een enorme eyeopener. Feike maakte direct heel duidelijk dat de snelste en beste groei via de ambassadeurs van je bedrijf gerealiseerd wordt. Hij kwam ook direct met een aantal erg goede en simpele voorbeelden hoe je de Klantgerichtheid van je bedrijf kan verbeteren. Ook een aantal voorbeelden wat je vooral niet moet doen waren zeer verhelderend! Samen met het MT hebben wij zeer goede en gestructureerde sessies gehad, waarbij bijvoorbeeld de belangrijkste 10 funregels voor Klantgericht handelen werden opgesteld en de definitie van onze ambassadeurs werd vastgesteld plus een bijbehorend actieplan. Feike is analytisch zeer sterk en erg overtuigend, een plezier en een genoegen om met hem te werken. Hij is instaat om zelfs de grootste cynicus mee te krijgen in het veranderingstraject.

Joost Beerthuis, M.Sc., Managing Director E-Semble bv

Hartelijk dank voor jouw energieke optreden als dagvoorzitter en spreker tijdens HRM in de Zorg. Leuk om te zien dat de klik met de andere sprekers zo groot was. Dat doet altijd iets extra’s voor onze dag. Zeer bedankt en complimenten daarvoor! Wij kijken terug op een geslaagde dag! We zien elkaar weer!

Joke Dielesen-Rosier, Algemeen Manager CKC Seminars

Jumbo Supermarkten stelt haar Klanten in alles centraal. Wij gaan verder. Wij willen van onze Klanten fans maken. Dat garanderen wij door onze 7 Dagelijkse Zekerheden. De bijdrage van Feike Cats over Klantvriendelijkheid en Klantgerichtheid heeft ons bewustzijn daarin verder geprikkeld en werd alom gewaardeerd.

Marcel Ebbers, voormalig Manager HR Jumbo Supermarkten

Het is gister een geslaagde middag geworden, mede dankzij de bijdrage van de heer Cats. De verwachtingen waren redelijk hoog (een aantal van mijn collega’s heeft hem al eerder horen spreken) en deze zijn zeker waargemaakt door hem. Naast het spreken was ook de presentatie goed voorbereid (filmpjes en geluid), omdat hij zijn eigen laptop bij zich had. Het kon niet misgaan en dat deed het ook niet. Nogmaals, prima geweest.

Leon Zoetekouw, Accountant, Business Coach & Manager Stouten & Wijnen Accountants

Niets mooier dan Klanten welke als ambassadeur jouw bedrijf of jou als persoon aanbevelen bij anderen. Het houden van Klanten zit bij Feike in de genen. Verhelderend hoe hij op unieke wijze deze boodschap over weet te brengen. Een echte inspiratiebron en een genot om hem deze boodschap aan de medewerkers binnen ons bedrijf te horen en zien overbrengen. Ofwel je moet het een keer meemaken!

Aad van der Valk, voormalig Regiomanager Rabobank Westland

Komend jaar zal het thema ‘Klanthousiasme’ een speerpunt van VBW zijn. Op luchtige wijze werd dit thema ingeleid door Feike Cats, die zich met recht specialist op dit gebied mag noemen.

Marco Maasse, Algemeen directeur VBW

Met heel veel plezier heb ik de 1e dag gevolgd Uitbreiding Klantenkring. Vooral de invulling van Feike helpt je bewust te maken welke kracht complimenten hebben.

Marco Engbers, Sales Manager Asito

Ik laat je nogmaals weten dat ik zeer onder de indruk was van je praktische, Klantgerichte presentatie. Het heeft mij tot nadenken gezet. Ik maak graag een afspraak met je om deze presentatie voor een breder UNIGLOBE publiek te houden. Je hebt er een Ambassadeur bij!

Cees Klinkenberg, Regional President Uniglobe Travel

Ik wil je ontzettend bedanken voor alles wat je voor de Jozefmavo gedaan hebt. Door jouw kritische blik en opmerkingen zijn we met andere ogen naar ons zelf gaan kijken en zijn we ons bewust geworden van onze zwakke en sterke punten. Ik wens je nog een fijne Klantgerichte toekomst!

Jurriaan Govaert, PR-commissie St. Jozefmavo

Feike heeft een kader gegeven voor wat ik nastreef met mijn bedrijf: perfect werk afleveren en verwachtingen overtreffen. Als headhunter zijn mijn kandidaten mijn belangrijkste ambassadeurs. Via hun persoonlijke referenties ben ik beter in staat om mijn Klanten en kandidaten perfect te helpen. Door de inzichten van Feike toe te passen kan ik dat niveau vasthouden en verbeteren.

Daan Huisman, eigenaar daan huisman | consulting

De bijdrage van Feike heeft geholpen een begin te maken met ‘verleuken’. Feike vertelt een inspirerend en geestig verhaal dat aanzet tot actie – en wie wil er nou niet leuker werken?

Leo Vlaskamp, Voormalig Management Development Adviseur Ziekenhuis Rijnstate

In één uur, meer geleerd dan in 10 trainingen klantgerichtheid. Het enthousiasme van Feike is besmettelijk en overdraagbaar door schouderklopjes.

Bart Schouten, Manager Wonen Pré Wonen

Ik ben superblij en trots dat we Verleukerkoning Feike Cats aan ons team hebben mogen binden. Hij heeft ons geholpen met onze zoektocht en ons het stuur weer in handen gegeven, zodat hij van ons zelfdrijvende team weer een zelfsturend team kon maken. Het fijne aan Feike is dat hij ons heel goed begrijpt. Onze ogen open weet te maken voor dingen die er zijn, maar wij niet zien. Maar vooral dat hij vertrouwen heeft in ons. Hij geeft ons het zelfvertrouwen door te zeggen: ‘ik weet dat jullie het kunnen. Ik geef een beetje richting en een stukje structuur. En dan weet ik zeker dat jullie het zelf kunnen doen. En dat alles vanuit zijn basisgedachte: Beter leidt bijna nooit tot leuker. En leuker bijna altijd tot beter!

Stephanie van Hoek, aandeelhouder Keytoe

Ik ben ambassadeur van Feike Cats geworden, omdat hij erin is geslaagd een welbekend en vaak herhaald onderwerp als Klantgerichtheid binnen onze organisatie nieuw leven in te blazen en te verankeren. Uiteraard moet de verandering gewoon door de medewerkers zelf worden gerealiseerd, maar de toegevoegde waarde van Feike is dat naast aanstekelijk enthousiasme veel ervaring en een arsenaal aan praktijkvoorbeelden en instrumenten meebrengt.

Maarten Langezaal, voormalig Facility Manager Ministerie van BZK

Feike heeft een duidelijk visie op Ambassadeurs en de rol die ze voor je organisatie kunnen spelen. Zijn directe en open kijk en zijn acties maken het gemakkelijk om er mee aan de slag te gaan en resultaten te boeken in de organisatie.

Rob Hannot, voormalig Algemeen Directeur Hannot Finance

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam