Met humor en een duidelijk verhaal weet Feike helder over te brengen waar het nou weleens misgaat in een goed contact met de Klant

Met humor en een duidelijk verhaal weet Feike helder over te brengen waar het nou weleens misgaat in een goed contact met de Klant. Met enthousiasme en jouw instelling bezit jijzelf de mogelijkheid om dingen anders aan kan pakken. Eigenlijk gewoon een change of mind. Ik zeg wel gewoon, maar het is heel moeilijk om mensen ervan te overtuigen dat ze anders kunnen denken. Voor Feike is dat geen probleem, hij weet mensen te inspireren en te raken. Ik kan hem dan ook aanraden aan één ieder die een verbetering wil aanbrengen in het contact met de Klant (en een kleine verandering in zichzelf aan durft te gaan).
Windel de Graaf – voormalig Marketing & Communicatie Lomans Groep Totaalinstallateurs

Blogs

Klantgerichtheid is meer dan 1 medewerker en 1 Klant. Alles binnen een organisatie dient hierop afgestemd te zijn. Met los zand bereik je niets. Niet 1 afdeling/persoon is verantwoordelijk, maar de hele organisatie. Wat dat betreft is het boek “Theorie bestaat niet!” een eyeopener. Aangevuld met de nodige praktische tips tijdens bezoeken en workshops van Feike. Hij gaf duidelijk aan hoe hij zich als “Klant” bij ons behandeld voelde. VERHELDEREND, hoe pijnlijk soms ook.

Bert van Rossum, Voormalig Algemeen Directeur Woningbouwvereniging Vecht & Omstreken

Feike Cats weet zeer uiteenlopende doelgroepen te boeien. Zijn visie op Klantgerichtheid weet hij op enthousiaste wijze uit te dragen en ook nog eens te voorzien van pakkende en vaak humoristische praktijkvoorbeelden. Een aanrader!

Peter Buurman, Relatiemanager BVE Dienst Uitvoering Onderwijs

Het doorlopen project is zeer zeker de moeite waard geweest. De omzet van ons kantoor is fors gestegen en ik ben ervan overtuigd dat dit mede te danken is aan de grotere bewustheid van het belang van Klanthousiasme bij alle medewerkers van onze organisatie. Ik wil je hartelijk danken voor je inzet. De diverse sessies en interviews zijn zeer waardevol geweest. Advocaten zijn getraind om eigenwijs te zijn. De acceptatiegraad was mede daarom aanvankelijk laag, maar gaandeweg is het je toch gelukt om iedereen veel meer te laten denken vanuit de Klant.

Hein Kernkamp, voormalig algemeen directeur Kernkamp Advocaten

I worked with Feike in a Customer Focus traject. He was helping us with some projects on customer satisfaction, services from our company to customers, creative ideas about how to offer better services. Feike is very ambitious, result driven and full of energy. The days with him were always interesting and motivating. I will hire in Feike again when I need it.

Eveline Clausing, directeur Inprevo

Ik heb het genoegen gehad om dit jaar een workshop van Feike bij te wonen: “houden van Klanten”. Wat heb ik genoten. Feike heeft het vermogen om op zeer motiverende en enthousiaste wijze de spiegel voor te houden. Het is allemaal zo simpel, maar helaas verliest de mens door resultaatgerichtheid het ultieme doel uit het oog: “Wat kan ik voor U doen?” Feike, bedankt en ik ga ermee aan de slag.

Stephany Klaassen, voormalig Vestigingsmanager Arnhem en Nijmegen Secretary Plus

Hartelijk bedankt voor het spreken op onze ledenavond. De reacties waren na afloop zeer positief en de leden zien ons graag nogmaals iets soortgelijks organiseren. Super om te zien wat je presentatie bij onze leden heeft bereikt! Namens het bestuur van TJW & TJO bedankt.

Rémon le Feber, Bestuurslid Tuinbouw Jongeren Westland

Feike, bedankt voor je mailtje en de leuke middag die je eergisteren hebt georganiseerd. Je had een leuk en inspirerend verhaal met praktische voorbeelden hoe sommige organisaties Klantgericht denken en handelen. Een mooie eye opener.

Jurgen Zuurman, gerechtsdeurwaarder De Voordeligste Deurwaarder.nl

Feike heeft voor ons, Achmea Zorg, in een ochtend een sessie en een workshop over Klanttevredenheid verzorgd. Hij heeft de term Klanthousiasme geïntroduceerd en ons meegenomen in de wereld van het verrassen van de Klant. Zijn voorbereiding is zeer gedegen, deze bestond uit meerdere gesprekken en een uitnodiging voor een bezoek aan een sessie bij een andere Klant. Feike is een gedreven en enthousiast spreker. Waarbij hij heel goed contact hield met de organisatie om te verifiëren of alles nog voldeed aan de behoefte. Wat hij verkondigt, heeft Feike ook toegepast in deze ochtend. Naast zijn bevlogenheid is hij ook heel ad-rem en kon daardoor een ontspannen sfeer creëren bij het luisterende publiek. Verder viel op dat hij zeer flexibel is in wat te bieden heeft en ons heel goed heeft laten nadenken over onze Klantgerichtheid en het verrassen van de Klant. Kortom, een aanbeveling voor degene die meer wil weten en leren over het enthousiasmeren van Klanten.

Kees Brink, voormalig team manager Achmea

Genoten van de energieke, geestige en inspirerende avond met Feike Cats. M’n hoofd zit boordevol ideeën en ben op een fijne manier weer even op scherp gezet. Feike daagt je prettig uit om continue verleuk-kansen te zien! ‘Houden Van Klanten’ heeft er een ambassadeur bij!

Renske Verbeek, Directeur Stadsgehoorzaal Vlaardingen

Feike weet de groep goed mee te krijgen. Zijn enthousiasme werkt besmettelijk. De inhoud van de training was goed en de begeleiding van Feike maakte dit af. We hebben een inspirerende ochtend gehad!

Bianca Withfield - Borgelink, marketing manager ShipitSmarter

Feike verzorgde gistermiddag een presentatie voor ons management kader. Daarbij wist hij heel goed te spiegelen, en ons daarmee te confronteren met onze eigen aannames en gebruiken. Goed om eens met andere ogen naar onze eigen organisatie te kijken! Het heeft veel stof doen opwaaien en krijgt zeker een vervolg! En Feike kwam als ‘een van de beste sprekers’ naar voren, van de afgelopen jaren. Zeker een compliment waard!

Esther Gloudemans, voormalig senior communicatieadviseur Brabant Water

Vorig week je inspirerende dag over Klantvriendelijkheid (oh nee, klantgerichtheid 😉 gevolgd. Ik vond de dag erg leuk en leerzaam. Je enthousiasme werkt aanstekelijk, top! Je hebt er in mij in ieder geval een ambassadeur bij.

Eric Boogert, Adviseur Informatievoorziening 4FM

Het is fun om samen met Feike de open deuren in te trappen waarvan je weet dat ze bestaan maar toch soms van glas blijken te zijn. Een heerlijke verfrissende blik op Klantgerichtheid.

Paul Daalderop, Business Unit Manager Abbott Labs

Payrolling is commodity geworden en als organisatie kun je jezelf alleen nog onderscheiden op de wijze waarop je invulling geeft aan je dienst. Het centraal stellen van je Klant is daarbij uiteraard essentieel. Maar niet alleen je externe Klant verdient de juiste aandacht, ook de interne Klant (je collega’s). Want samen maak je het verschil. Tijdens onze jaarlijkse inspiratiebijeenkomst heeft Feike ons aan de hand van sprekende voorbeelden en met veel enthousiasme, humor en energie laten zien hoe je kunt komen tot de ideale situatie: een organisatie met enthousiaste Klanten én medewerkers.

Maurice Hennevelt, Marketing Manager Payroll Select

Dank voor je inspirerende avond. Ik heb ervan geleerd en genoten. Secretary Plus is blij met je en dat begrijp ik helemaal! Nogmaals dank.

Christel van der Borden, Event Manager Bausch & Lomb

Ik ben ambassadeur van Feike Cats geworden, omdat hij erin is geslaagd een welbekend en vaak herhaald onderwerp als Klantgerichtheid binnen onze organisatie nieuw leven in te blazen en te verankeren. Uiteraard moet de verandering gewoon door de medewerkers zelf worden gerealiseerd, maar de toegevoegde waarde van Feike is dat naast aanstekelijk enthousiasme veel ervaring en een arsenaal aan praktijkvoorbeelden en instrumenten meebrengt.

Maarten Langezaal, voormalig Facility Manager Ministerie van BZK

Feike, thanks for a great session in Barcelona. You were able to give us some beautiful eye-openers and reminders and you are an excellent example of ‘practice what you preach’. We will hopefully meet again soon.

Marcel Visser, Corporate Projectmanager Services Unit4

Hartelijk dank voor je presentatie! Er is nog heel veel over nagepraat. In alle presentaties erna is het woord klanttevredenheid vervangen voor Klanthousiasme! De volgende dag zijn de kaarten ingevuld en daar zijn een hoop leuke ideeën uitgekomen. Dit gaat zeker een vervolg krijgen!

Steven Hunnego, Commercieel Manager Tuinmeubelland

De snelheid waarmee Feike de link weet te leggen tussen C&A, zijn kinderen en onze dagelijkse werkzaamheden is verbazend. En bovenal dat je een spiegel wordt voorgehouden dat zelf bepaalt hoe leuk je het maakt. Het motto ‘Wacht niet op een mooie dag, maak er zelf één’ is Feike op het lijf geschreven. En dit proberen wij nu elke dag zelf ook toe te passen (wat minder eenvoudig blijkt dan dat Feike je doet vermoeden)!

Ruud van der Marel, Directeur Snelle Vliet Touringcars

Klantgerichtheid is een mooi woord. Het wordt pas echt levendig na een workshop met Feike Cats! Klantgerichtheid is iets dat iedere medewerker in een organisatie moet bezighouden, elke dag opnieuw! De workshops met Feike Cats zijn bij ons slechts een startpunt om Klantgerichtheid bij iedereen bewust te krijgen. Op zijn geheel eigen wijze, concreet, soms confronterend en to the point weet hij de vinger op zere plaatsen te leggen en iedereen een spiegel voor te houden. Tezamen met zijn humor en enthousiasme is het een echte aanrader om Feike Cats in te zetten om uw organisatie echt Klantgericht te maken!

Erik Pongers, Voormalig Directeur Eijsink Afrekensystemen B.V.

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam