Feike hoeft je niet te overtuigen van zijn gelijk, want dat hij gelijk heeft, weet je zelf ook wel, maar hij helpt je eraan herinneren. En dan zodanig, dat hij zichzelf overbodig hoopt te maken. Een aanrader!
Nogmaals heel erg bedankt voor de sessie die je hebt verzorgd, echte “eyeopeners” en dan vooral waarom we het niet doen? Antwoord: geen idee? Ik heb een Sales teamdag gehouden en daar ook de vraag gesteld, wat kun je doen voor € 2000,- om meer Klantgericht te zijn. Hele leuke ideeën, voor heel weinig geld zijn daaruit gekomen. Nu gaan we ook in projectgroepjes verder. Leuk om te doen.Conclusie: soms denken we echt veel te moeilijk en veel te lang na (vaak zonder een concrete beslissing te nemen). Ik ben dat nu met name voor mezelf even echt aan het veranderen… heerlijk! Dus ja, ik zou je sessie aanbevelen om bovenstaande redenen. Nogmaals bedankt en tot snel.
Zelfs als je denkt dat je alles al weet over Klantgerichtheid, komt Feike nog even langs met nieuwe, praktische inzichten. Met enorm veel energie en humor presenteerde hij tips & tricks om vandaag al te beginnen om plezier te hebben met Klantgerichtheid. Hij wist de kern van Klantgerichtheid op verschillende manieren te benaderen en daardoor het publiek op een interactieve wijze bij het onderwerp te betrekken. Voor ons heeft hij een zeer belangrijk onderwerp weer onder de aandacht gebracht van iedereen en tot leven gebracht op een zeer vermakelijke en vooral toepasbare wijze.
Feike is een van de meest inspirerende sprekers die ik ken. Zijn enthousiasme en unieke kijk op klanten zorgen ervoor dat je team weer de juiste focus krijgt en bovenal een stapje extra zet om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Een absolute aanrader voor een vernieuwde positieve flow binnen jouw organisatie!
Een sprankelend uurtje Klantinzicht. In hoog tempo, met veel humor en interactie heeft Feike ons inzicht in Klantgericht werken vergroot.
Feike heeft ons enthousiast meegenomen in zijn visie op Klantbeleving en Klantbenadering. Het was een inspirerend verhaal waar we nog lang over zullen napraten… Feike, bedankt!
Stel je voor dat alle bedrijven in Nederland tien procent van de fantastische ideeën van Feike gaat uitvoeren om haar medewerkers en Klanten enthousiast te maken. Dan wordt Klanten helpen en Klant zijn nog veel leuker. Hoeveel meer dan nu zouden we dan met z’n allen gaan besteden?
Klanthousiasme maakt zakendoen een stuk leuker. Dank Feike Cats voor jouw wijze lessen.
Feike heeft voor ons, Achmea Zorg, in een ochtend een sessie en een workshop over Klanttevredenheid verzorgd. Hij heeft de term Klanthousiasme geïntroduceerd en ons meegenomen in de wereld van het verrassen van de Klant. Zijn voorbereiding is zeer gedegen, deze bestond uit meerdere gesprekken en een uitnodiging voor een bezoek aan een sessie bij een andere Klant. Feike is een gedreven en enthousiast spreker. Waarbij hij heel goed contact hield met de organisatie om te verifiëren of alles nog voldeed aan de behoefte. Wat hij verkondigt, heeft Feike ook toegepast in deze ochtend. Naast zijn bevlogenheid is hij ook heel ad-rem en kon daardoor een ontspannen sfeer creëren bij het luisterende publiek. Verder viel op dat hij zeer flexibel is in wat te bieden heeft en ons heel goed heeft laten nadenken over onze Klantgerichtheid en het verrassen van de Klant. Kortom, een aanbeveling voor degene die meer wil weten en leren over het enthousiasmeren van Klanten.
Feike heeft een duidelijk visie op Ambassadeurs en de rol die ze voor je organisatie kunnen spelen. Zijn directe en open kijk en zijn acties maken het gemakkelijk om er mee aan de slag te gaan en resultaten te boeken in de organisatie.
Feike, thanks for a great session in Barcelona. You were able to give us some beautiful eye-openers and reminders and you are an excellent example of ‘practice what you preach’. We will hopefully meet again soon.
Feike heeft mijn behoefte perfect ingevuld. Met veel humor en duidelijke tips wist hij de zaal heel gemakkelijk te enthousiasmeren en op zijn hand te krijgen. Waardoor iedereen scherp was en veel heeft opgestoken. Na de presentatie heb ik veel positieve reacties gehad van medewerkers die er echt wat mee kunnen en willen gaan doen. Beter compliment kun je niet krijgen. Feike bedankt voor de inspirerende les.
Hartelijk dank voor het gastcollege vandaag op de Hogeschool Rotterdam. Ik heb heel enthousiast met collega’s over je les en je boeken gepraat. Dank voor de nieuwe inzichten.
De bijdrage van Feike heeft geholpen een begin te maken met ‘verleuken’. Feike vertelt een inspirerend en geestig verhaal dat aanzet tot actie – en wie wil er nou niet leuker werken?
Het is gister een geslaagde middag geworden, mede dankzij de bijdrage van de heer Cats. De verwachtingen waren redelijk hoog (een aantal van mijn collega’s heeft hem al eerder horen spreken) en deze zijn zeker waargemaakt door hem. Naast het spreken was ook de presentatie goed voorbereid (filmpjes en geluid), omdat hij zijn eigen laptop bij zich had. Het kon niet misgaan en dat deed het ook niet. Nogmaals, prima geweest.
De snelheid waarmee Feike de link weet te leggen tussen C&A, zijn kinderen en onze dagelijkse werkzaamheden is verbazend. En bovenal dat je een spiegel wordt voorgehouden dat zelf bepaalt hoe leuk je het maakt. Het motto ‘Wacht niet op een mooie dag, maak er zelf één’ is Feike op het lijf geschreven. En dit proberen wij nu elke dag zelf ook toe te passen (wat minder eenvoudig blijkt dan dat Feike je doet vermoeden)!
Vermoeiend zoveel nuttige tips.
Feike Cats trad op als dagvoorzitter op het KCC (Klant Contact Centrum) Congres. Ik heb hem leren kennen als een betrokken en bevlogen dagvoorzitter, iemand die veel kennis heeft van zijn vakgebied en bovendien zijn taak als dagvoorzitter serieus neemt. Nog nooit heb ik zo gelachen op een congres! Voor een volgend event houden we hem zeker in gedachten!
De kracht van de presentatie van Feike zit hem in die wonderbaarlijke mix van onbevangenheid en directheid. Onbevangen in de zin van openheid en vlot reagerend op reacties vanuit de zaal, en direct in de zin dat de boodschap niet uit het oog wordt verloren. Feike is een professional. Met zijn performance weet hij zelfs bij de meest sceptische toehoorder een lach op het gezicht te toveren en belangrijker nog, een vorm van bewustwording omtrent klantgedrag te bewerkstelligen. Ik heb dat bij twee gelegenheden mee mogen maken. Feike acteerde als inleider en coach op een dag van mijn eigen organisatie over klantgerichtheid en hij was dagvoorzitter van een landelijke ontmoetingsdag van provinciale Monumentenwachten met als thema ‘De klant heeft (n)iets te zeggen’. In beide gevallen waren de deelnemers: enthousiast!
Feike, gisteren heb ik genoten van jouw enthousiasme over het ambassadeurschap. Bedankt!
Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.