Hartelijk dank voor je presentatie

Hartelijk dank voor je presentatie! Er is nog heel veel over nagepraat. In alle presentaties erna is het woord klanttevredenheid vervangen voor Klanthousiasme! De volgende dag zijn de kaarten ingevuld en daar zijn een hoop leuke ideeën uitgekomen. Dit gaat zeker een vervolg krijgen!
Steven Hunnego, Commercieel Manager Tuinmeubelland

Blogs

Een dag na de workshop zit ik nog vol energie en blijdschap. Heb mezelf vannacht verplicht de Feike style te gaan toepassen in mijn eigen style. Vind wat je doet heel leuk en nuttig. Bizar wat het teweeg kan brengen bij bedrijven, organisaties en personen. Heb ik heel veel bewondering voor! De stof in de workshop was goed, nuttig en goed toe te passen. Van advocaat tot een student: iedereen heeft er wat aan. Bedankt!

Arne Meerman, eigenaar Eco Giving

Vorig week je inspirerende dag over Klantvriendelijkheid (oh nee, klantgerichtheid 😉 gevolgd. Ik vond de dag erg leuk en leerzaam. Je enthousiasme werkt aanstekelijk, top! Je hebt er in mij in ieder geval een ambassadeur bij.

Eric Boogert, Adviseur Informatievoorziening 4FM

De kracht van de presentatie van Feike zit hem in die wonderbaarlijke mix van onbevangenheid en directheid. Onbevangen in de zin van openheid en vlot reagerend op reacties vanuit de zaal, en direct in de zin dat de boodschap niet uit het oog wordt verloren. Feike is een professional. Met zijn performance weet hij zelfs bij de meest sceptische toehoorder een lach op het gezicht te toveren en belangrijker nog, een vorm van bewustwording omtrent klantgedrag te bewerkstelligen. Ik heb dat bij twee gelegenheden mee mogen maken. Feike acteerde als inleider en coach op een dag van mijn eigen organisatie over klantgerichtheid en hij was dagvoorzitter van een landelijke ontmoetingsdag van provinciale Monumentenwachten met als thema ‘De klant heeft (n)iets te zeggen’. In beide gevallen waren de deelnemers: enthousiast!

Wim Scholten, directeur - secretaris Stichting Cultureel Erfgoed Zeeland - Vereniging Provinciale Monumentenwachten Nederland

Wat een geweldige (enthousiaste!) presentatie tijdens de Kick-Off van Secretary Plus! Feike nam heel Secretary Plus mee in zijn gedachtegang en heeft (in ieder geval) mijn persoon gemotiveerd om weer ‘out of the box’ te denken. En hij laat je weer terug naar de basis gaan; waar draait het nou allemaal om? Door de manier van spreken zorgt hij ervoor dat hij dichtbij je staat; je voelt geen afstand. Zijn presentatie zet hij bij door eigen ervaringen en voorbeelden uit het zakenleven die zeer herkenbaar zijn en aanspreken. Ondanks dat zijn presentatie aan het einde van de dag was, wist hij mij van het begin tot het eind te boeien. Zeer inspirerend!

Tessa Versluys-Hogewoning, kwaliteitsmanager Secretary Plus

Met dank aan Feike Cats ben ik Product Specialist geworden, wat dus heel iets anders blijkt te zijn dan Account Manager. Hele leuke en leerzame presentatie van Feike Cats over Verleuken en Klanthousiasme mogen bijwonen op de CSU relatiedag.

Thijs Vergouwen, Product Specialist Jong Food

Ik ben superblij en trots dat we Verleukerkoning Feike Cats aan ons team hebben mogen binden. Hij heeft ons geholpen met onze zoektocht en ons het stuur weer in handen gegeven, zodat hij van ons zelfdrijvende team weer een zelfsturend team kon maken. Het fijne aan Feike is dat hij ons heel goed begrijpt. Onze ogen open weet te maken voor dingen die er zijn, maar wij niet zien. Maar vooral dat hij vertrouwen heeft in ons. Hij geeft ons het zelfvertrouwen door te zeggen: ‘ik weet dat jullie het kunnen. Ik geef een beetje richting en een stukje structuur. En dan weet ik zeker dat jullie het zelf kunnen doen. En dat alles vanuit zijn basisgedachte: Beter leidt bijna nooit tot leuker. En leuker bijna altijd tot beter!

Stephanie van Hoek, aandeelhouder Keytoe

Afgelopen vrijdag verzorgde Feike bij ons een presentatie waarvan wij konden leren hoe we Klanten zouden kunnen inzetten als ambassadeurs. Een zaal vol nuchtere MKB’ers zat ruim een uur ademloos te luisteren. Steeds met een glimlach op het gezicht, die geregeld overging in een echte lach maar geen enkele keer in een gaap. Binnen de kortste keren had ik een A4-tje met praktische tips vol geschreven. Nog dagenlang heb ik mijn naasten getrakteerd op die tips en het grappige was, ik kon ze steeds illustreren met eigen voorbeelden, die ik zelf meegemaakt had. Feike, dank voor je wervelende, humoristische verhaal. Je hebt ons allemaal bijzonder geïnspireerd.

Jacobien de Goede, Projectleider KUUB

Met een zeer goed gevoel kijk ik terug op dinsdagavond. Volgens mij is er wat leuks in gang gezet. De collega’s zijn allemaal enthousiast over de bijeenkomst als zodanig, jouw relaxte wijze van presenteren en de mogelijkheden richting de toekomst. Super bedankt!

Maarten Kramers, Algemeen Directeur A.C. De Hoop BV

Klanthousiasme maakt zakendoen een stuk leuker. Dank Feike Cats voor jouw wijze lessen.

Hans van der Ende, Sales Professional Orange Charging

Onlangs heeft Feike voor onze klanten (intermediairs) een laagdrempelige interactieve sessie gegeven. Feike is in staat om een groep te enthousiasmeren en te inspireren. Het is ook zo makkelijk, gewoon “verleuken”! Je kunt er direct mee starten.

Hubert van Gulik, Manager Klantbediening Nationale Nederlanden

Het MT Consumer Relations van Ziggo is een week lang opgetrokken met Feike om op vijf locaties in Nederland met honderden medewerkers en hun leidinggevenden te praten over Klantgerichtheid. We hebben gemerkt dat Feike naadloos aansluit op de beleving van de verschillende deelnemers en telkens weer een gevoelige snaar weet te raken. Creatief, grappig en dan weer bloedserieus. Een aanrader om de organisatie een impuls te geven met de Klant als enthousiaste winnaar.

Maurits Thijssen, Manager CR Business Excellence Ziggo

De workshop “De Klant als Ambassadeur” was verhelderend. Zeker omdat je zelf soms geneigd bent dingen te doen die je zelf als irritant zou aangeven. Ik ben na de workshop met een super positief gevoel weggegaan, en heb er zin in om er tegenaan te gaan. Je positieve instelling werkt aanstekelijk. Heel erg bedankt!

Nienke Fundter, voormalig Account Assistant GB 10 Communications

Feike heeft mijn behoefte perfect ingevuld. Met veel humor en duidelijke tips wist hij de zaal heel gemakkelijk te enthousiasmeren en op zijn hand te krijgen. Waardoor iedereen scherp was en veel heeft opgestoken. Na de presentatie heb ik veel positieve reacties gehad van medewerkers die er echt wat mee kunnen en willen gaan doen. Beter compliment kun je niet krijgen. Feike bedankt voor de inspirerende les.

Arjen Nuyen Sigma Coatings

Feike, thanks for a great session in Barcelona. You were able to give us some beautiful eye-openers and reminders and you are an excellent example of ‘practice what you preach’. We will hopefully meet again soon.

Marcel Visser, Corporate Projectmanager Services Unit4

Top presentatie ter ondersteuning van onze plannen; enthousiaste collega’s zorgen voor enthousiaste relaties.

Eduard de Bruijn, Manager - Actor Bureau voor sectoradvies

Ik heb Feike leren kennen als een bonk positieve energie en bedoelingen. Hij heeft een ongekend gevoel van wat goed en belangrijk is in de wereld van bedrijven en klanten. Zijn concepten spreken mensen aan en slaan over. Ook wij bij Keytoe meten Klanthousiasme in plaats van klanttevredenheid en we proberen zoveel mogelijk leuker te maken voor onszelf als onze klanten. Feike staat ook voor je klaar als je ’s avonds laat nog vragen aan hem stelt en hij schroomt dan niet om nog een uur met je door te kletsen over gekke ideeën. Fijne vent en mega inspirator.

Lennard Toma, Partner Keytoe

Feike, bedankt voor je mailtje en de leuke middag die je eergisteren hebt georganiseerd. Je had een leuk en inspirerend verhaal met praktische voorbeelden hoe sommige organisaties Klantgericht denken en handelen. Een mooie eye opener.

Jurgen Zuurman, gerechtsdeurwaarder De Voordeligste Deurwaarder.nl

Een sprankelend uurtje Klantinzicht. In hoog tempo, met veel humor en interactie heeft Feike ons inzicht in Klantgericht werken vergroot.

Herman Groenwold, Senior Projectleider Provincie Fryslân

Feike verzorgde gistermiddag een presentatie voor ons management kader. Daarbij wist hij heel goed te spiegelen, en ons daarmee te confronteren met onze eigen aannames en gebruiken. Goed om eens met andere ogen naar onze eigen organisatie te kijken! Het heeft veel stof doen opwaaien en krijgt zeker een vervolg! En Feike kwam als ‘een van de beste sprekers’ naar voren, van de afgelopen jaren. Zeker een compliment waard!

Esther Gloudemans, voormalig senior communicatieadviseur Brabant Water

Feike geeft excellente presentaties op zo’n manier dat het je ogen opent door simpel en heel effectieve voorbeelden te tonen over wat wel en niet te doen op het gebied van service richting Klanten. Nadat je de presentatie hebt gehoord, beschik je over zoveel energie en tips dat je gelijk wilt starten met het aanpassen van de processen en procedures. Bovendien is Feike een open en prettige persoonlijkheid.

Arthur Hameete, voormalig Senior Banker ABN-AMRO

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam