Feike Cats nam onze Klant, een ROC, een dag lang mee in het plezier om je tevreden Klanten ‘om te zetten’ in enthousiaste Klanten

Feike Cats nam onze Klant, een ROC, een dag lang mee in het plezier om je tevreden Klanten ‘om te zetten’ in enthousiaste Klanten. Met prikkelende voorbeelden, zelfreflectie, door zelf in de schoenen van de Klant te gaan staan en door concrete handvatten om ambassadeurs van je Klanten te maken. Zijn enthousiasme, kennis en inleving zorgde voor de gewenste impuls in het traject waar we met de ROC mee aan de slag zijn.
Stefan Herwig, Eigenaar Consonant Next

Blogs

Feike heeft bij mij een deur open gezet naar een “heel vanzelfsprekend iets”, dacht ik. “Tevreden klanten, daar doen we het voor.” NEE! Het doel moet zijn dat Klanten enthousiast zijn over jou als leverancier! Net zoals ik ben over Feike!

Karel de Hooge, Verkoop Binnendienst UNIT4

Een sprankelend uurtje Klantinzicht. In hoog tempo, met veel humor en interactie heeft Feike ons inzicht in Klantgericht werken vergroot.

Herman Groenwold, Senior Projectleider Provincie Fryslân

Aangenaam verrast, beleerd, opgefrist en zelf gereflecteerd na de open workshop “De Klant als Ambassadeur” van Feike Cats. Nieuwe en oude benaderingen doorsponnen met een rode draad van integriteit, humor, lef, en eerlijkheid waardoor je eigen organisatie, collega’s, Klanten en niet in de laatste plaats jezelf beter op de kaart kan zetten. Het was ontspannen en leuk om mee te maken. Bedankt Feike en succes. Laten we hopen dat we nog vaak op de Feike manier benaderd mogen worden.

Camiel Vlasman, Directeur Camiel BV

Langs deze weg wil ik je namens TIO Rotterdam hartelijk danken voor je inzet tijdens het gastcollege bij ons op locatie. Mede door jouw aanwezigheid en inzet is het voor onze studenten een bijzonder geslaagde dag geweest. De resultaten liegen er ook niet om, je hebt heel veel tienen als evaluatiecijfer gekregen! Nogmaals dank en misschien tot ziens!

Cora van Vliet, voormalig Docent TIO university of applied sciences

Feike hebben wij uitgenodigd om op onze kick-off voor al onze managers en consultants te spreken. Hij verzekerde mij van tevoren dat hij de club enthousiast zou krijgen en dat de mensen met meer gevoel voor Klantgerichtheid de deur zouden uitgaan. Hij heeft onze verwachtingen overtroffen, het werd een feest der herkenning! 150 dames lachten om de voorbeelden en filmpjes die zo duidelijk overbrachten hoe we zo simpel als wat (nog) Klantgerichter kunnen werken. En dus, hoe wij effectief en prettig de verwachtingen van onze Klanten kunnen overtreffen en nieuwe Klanten kunnen maken. Zijn Rotterdamse humor en aanstekelijke enthousiasme zijn top!

Karin Korstanje, Voormalig Algemeen Directeur Secretary Plus

Stevig, eerlijk en direct toepasbaar. Wat lijkt het in theorie toch makkelijk om Klantgericht te werken en wat is het in de praktijk toch moeilijk. Wat is dan nog de waarde van theorie? Heerlijk om door Feike Cats aan de hand genomen te worden. Feike motiveert en stimuleert om continue scherp te zijn op kleine zaken met grote gevolgen.

Henno Janmaat, voormalig Algemeen Directeur Westland Energie Services

Zelden zo’n enthousiaste spreker en persoonlijkheid gezien als Feike. Hij vertelt in feite niets nieuws wat je niet weet, echter wat je te weinig of zelfs helemaal niet toepast in de praktijk. Zulke kleine simpele dingen, maar oh zo belangrijk inzake Klantgericht denken en handelen. Een presentatie van Feike is absoluut een aanrader om super Klanthousiast te worden.

Marcel Hemmelder, voormalig Manager Bedrijfsbureau Euro Mail

Iedereen was erg enthousiast over je presentatie. Je energie was geweldig! Het heeft een goede boost aan de middag gegeven. Super bedankt voor je inspiratie!

Elise Kamhoot, Projectmanager Integron

Heerlijk enthousiast hoe Feike mij en mijn collega’s mee heeft genomen in de wereld van de beleving van de klant. Inmiddels alweer een maand of drie geleden, maar Feike’s quotes gonzen hier nog door de gangen!

Bjorn Verberk, Business Unit Manager Service en Onderhoud JWR Nijmegen BV

Jumbo Supermarkten stelt haar Klanten in alles centraal. Wij gaan verder. Wij willen van onze Klanten fans maken. Dat garanderen wij door onze 7 Dagelijkse Zekerheden. De bijdrage van Feike Cats over Klantvriendelijkheid en Klantgerichtheid heeft ons bewustzijn daarin verder geprikkeld en werd alom gewaardeerd.

Marcel Ebbers, voormalig Manager HR Jumbo Supermarkten

Al twee keer hebben wij Feike uitgenodigd op ons kantoor om een presentatie te houden over hoe leuk het is om klanten te hebben en met klanten om te gaan. Hij weet als geen ander op gepassioneerde wijze en met Rotterdamse humor duidelijk te maken, dat je niet moet streven naar een tevreden klant maar naar een enthousiaste klant. Feike heeft met zijn boodschap bij ons personeel de ogen geopend hoe eenvoudig het eigenlijk is om met kleine dingen, zoals het geven van aandacht en complimenten, tot dit resultaat te komen. Voor iedere ondernemer die graag wil weten hoe je enthousiaste klanten realiseert kan ik Feike van harte aanbevelen.

Bart van Onna, Advocaat / Partner Bierens Incasso Advocaten

Hartelijk dank voor jouw energieke optreden als dagvoorzitter en spreker tijdens HRM in de Zorg. Leuk om te zien dat de klik met de andere sprekers zo groot was. Dat doet altijd iets extra’s voor onze dag. Zeer bedankt en complimenten daarvoor! Wij kijken terug op een geslaagde dag! We zien elkaar weer!

Joke Dielesen-Rosier, Algemeen Manager CKC Seminars

Bij Skidôme zijn we alledaags bezig met gasten (klanten) en doen we er alles voor om hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, in de hoop dat zij nog eens terugkomen. Afgelopen week hebben we met het team een training/ lezing gehad van Feike. Wat een eyeopener! Het zit hem in die kleine onverwachte, gedurfde dingen. En je moet niet willen verbeteren, maar juist in het verleuken!!! Het personeel was zo enthousiast, dat zij de volgende dag hier meteen mee aan de slag zijn gegaan. Top!

Sander Reinieren, Teamleider Skidôme

Ik wil je ontzettend bedanken voor alles wat je voor de Jozefmavo gedaan hebt. Door jouw kritische blik en opmerkingen zijn we met andere ogen naar ons zelf gaan kijken en zijn we ons bewust geworden van onze zwakke en sterke punten. Ik wens je nog een fijne Klantgerichte toekomst!

Jurriaan Govaert, PR-commissie St. Jozefmavo

Een middag met Feike Cats voor medewerkers over vitaliteit van medewerkers, geeft op zich al een vitaal gevoel. Ten opzichte van Klanten, cliënten en collega’s kan iedere medewerker het verschil maken. De keuze is aan jou! Feike laat ons inzien dat kleine gebaren grote resultaten kunnen boeken. Een open deur? Wellicht wel, maar op humoristische, respectvolle en rake wijze gebracht. Klanthousiasme moet je doen, het werk wordt er leuker van! Jij hebt toch ook recht op een leuke werkdag!

Frans Hamerslag, Adviseur P&O 's Heeren Loo

Mensen blijven boeien met open deuren. Dat kan Feike als geen ander. Van spijkerbroek tot jasje-dasje, je weet iedereen te raken met herkenbare voorbeelden over Klantgerichtheid. Met je boek, nieuwsbrief en zeker live on stage. Leuk en vooral inspirerend om met je samen te werken!

Brigitte Ramge, voormalig marketing manager NPQ Solutions

Het is wonderlijk om te zien wat het met je mensen doet, de boodschap: “Het moet niet beter, maar wel leuker!” Feike is in staat om vanuit een volstrekt oorspronkelijke en positieve invalshoek een blijvende verandering in het denken te veroorzaken. Het maakt niet uit hóe de termen Klanthousiasme en Verleuken ingebed raken in een organisatie, áls het maar gebeurt. Feike, enorm veel dank voor je inspiratie en voor de spiegel die je ons hebt voorgehouden.

Michel Carree, Directeur Twigt GrafiMedia BV en MediaCenter Rotterdam

Heel veel leuke reacties gehad op je geweldige presentatie. Wat een energie man! En ons doel is bereikt, we zijn er weer eens herinnerd aan dat we zelf meer kunnen en mogen doen dan we soms denken. Dat wisten we al maar die spiegel heb je ons schitterend voorgehouden. Dank je wel daarvoor.

Marco Holtackers, Partner - Manager ING Asset Based Finance Regio Zuid West

Ik ben gefascineerd met hoeveel eenvoud en doelmatigheid Feike iets zo complex en belangrijks als Klantgerichtheid aan de kaak weet te stellen! Zelden zo gemotiveerd geweest om met het de opgedane kennis aan de slag te gaan!

Wouter Heutmekers, Sales Integrator Qurius

Met heel veel plezier heb ik de 1e dag gevolgd Uitbreiding Klantenkring. Vooral de invulling van Feike helpt je bewust te maken welke kracht complimenten hebben.

Marco Engbers, Sales Manager Asito

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam