Feike Cats ken ik al jaren en hij blijft me inspireren

Feike Cats ken ik al jaren en hij blijft me inspireren. Wat me zo aanspreekt in zijn aanpak is ‘houd het simpel’ en ‘denk vanuit de Klant’. Uiteindelijk is het enige wat telt wat onze Klanten van ons vinden, dat ze bij ons terug blijven komen en nog belangrijker – dat ze hun enthousiasme delen met anderen – m.a.w. dat ze een ras echte Ambassadeur voor ons worden en BLIJVEN! Je hebt me geïnspireerd om hier concreet mee aan de gang te gaan. Super bedankt!
Ton Dobbe, former Vice-President Product Marketing Unit 4

Blogs

Met veel passie, plezier en Klanthousiasme heeft Feike onze organisatie weten te boeien bij het uitvoeren van een Klantgerichtheidscan. Een serieus onderwerp dat Feike op humorvolle en zeker ook op professionele wijze wist vorm te geven. Het was vooral leuk en een ieder kon op een ongedwongen, plezierige manier zijn/ haar verhaal aan hem kwijt. We waren snel aan elkaar vertrouwd. De resultaten zijn op een originele wijze gepresenteerd aan alle medewerkers. Via roadshows in theaters stond de “PoppenCats” centraal. D.m.v. filmpjes, poppenkast, sketches e.d. werden de resultaten gedeeld. Ludiek, vaak herkenbaar, verrassend en soms ook confronterend. Over 20 jaar zullen we nog weten wie Feike Cats is. Feike heeft ons goed op weg geholpen om verder aan de weg te timmeren. De weg naar onze enthousiaste Klant. Feike bedankt.

Ingrid Hitipeuw, voormalig Manager Customer Service Energiewacht

Klantgerichtheid is meer dan 1 medewerker en 1 Klant. Alles binnen een organisatie dient hierop afgestemd te zijn. Met los zand bereik je niets. Niet 1 afdeling/persoon is verantwoordelijk, maar de hele organisatie. Wat dat betreft is het boek “Theorie bestaat niet!” een eyeopener. Aangevuld met de nodige praktische tips tijdens bezoeken en workshops van Feike. Hij gaf duidelijk aan hoe hij zich als “Klant” bij ons behandeld voelde. VERHELDEREND, hoe pijnlijk soms ook.

Bert van Rossum, Voormalig Algemeen Directeur Woningbouwvereniging Vecht & Omstreken

Ik vond de workshop super, mede door de ongedwongen sfeer. Netwerken op dit niveau gerelateerd aan een meer dan zinvol onderwerp ‘Klantgerichtheid’ vind ik helemaal geweldig. Een initiatief wat ik meer dan toejuich en voor jullie hoop dit op meerde locaties te kunnen uitdragen. Zinvol voor iedere ondernemer, groot of klein. De inhoud is óh zo herkenbaar, maar óh zo zinvol om weer eens bewust aan te stippen. Mijn complimenten.

Wim de Beer, algemeen directeur Tillen met Verstand

Verleuken is het nieuwe denken!
Dank voor het inzicht om op een andere manier naar klanten te kijken.

Martijn Waalboer, Directeur Asto Keukens & Leicht Amsterdam

Feike is een gedreven, inspirerende en leuke vent die de naam van zijn bedrijf, Houden van Klanten, ware inhoud geeft. Het streven naar Klanthousiasme is niet alleen heel belangrijk, maar wordt door de samenwerking met Feike ook nog eens een bijzonder leuk proces. Ik verheug me steeds op onze afspraken en die verwachtingen worden telkens overtroffen! En de filmpjes van goede voorbeelden, die we elkaar regelmatig sturen, geven me de energie om voor het beste te blijven gaan.

Ian van Veen, Marketing Director Harmony

Practice what you preach en dat doet Feike. Enthousiast en verbinding zoekend met zijn gehoor wist hij onze medewerkers Klanthousiast te maken. Bedankt!

Frans van Dommele, Manager P&O Advies 's Heerenloo

Het is wonderlijk om te zien wat het met je mensen doet, de boodschap: “Het moet niet beter, maar wel leuker!” Feike is in staat om vanuit een volstrekt oorspronkelijke en positieve invalshoek een blijvende verandering in het denken te veroorzaken. Het maakt niet uit hóe de termen Klanthousiasme en Verleuken ingebed raken in een organisatie, áls het maar gebeurt. Feike, enorm veel dank voor je inspiratie en voor de spiegel die je ons hebt voorgehouden.

Michel Carree, Directeur Twigt GrafiMedia BV en MediaCenter Rotterdam

Bij Skidôme zijn we alledaags bezig met gasten (klanten) en doen we er alles voor om hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, in de hoop dat zij nog eens terugkomen. Afgelopen week hebben we met het team een training/ lezing gehad van Feike. Wat een eyeopener! Het zit hem in die kleine onverwachte, gedurfde dingen. En je moet niet willen verbeteren, maar juist in het verleuken!!! Het personeel was zo enthousiast, dat zij de volgende dag hier meteen mee aan de slag zijn gegaan. Top!

Sander Reinieren, Teamleider Skidôme

Feike hoeft je niet te overtuigen van zijn gelijk, want dat hij gelijk heeft, weet je zelf ook wel, maar hij helpt je eraan herinneren. En dan zodanig, dat hij zichzelf overbodig hoopt te maken. Een aanrader!

Maurits Janmaat, Accounthouder Charlois, Pernis en Alexander Gemeente Rotterdam

Hartelijk dank voor het gastcollege vandaag op de Hogeschool Rotterdam. Ik heb heel enthousiast met collega’s over je les en je boeken gepraat. Dank voor de nieuwe inzichten.

Eda Göksu, docente Hogeschool Rotterdam

Ik laat je nogmaals weten dat ik zeer onder de indruk was van je praktische, Klantgerichte presentatie. Het heeft mij tot nadenken gezet. Ik maak graag een afspraak met je om deze presentatie voor een breder UNIGLOBE publiek te houden. Je hebt er een Ambassadeur bij!

Cees Klinkenberg, Regional President Uniglobe Travel

Klanthousiast. Hoe bedenk je het? Ik zeg: opnemen in de dikke van Dale, want dat wil toch iedereen? Daar geef je energie; Klanthousiasme. En zeker hoe Feike de zaal meekrijgt in zijn enthousiasme.

Karin Klik, Hoofd Klantenadministratie Waterbedrijf Groningen

Voor de tweede maal deelgenomen aan de workshop: De Klant als Ambassadeur. In een dynamische middag zijn de vele aspecten rondom Klantgerichtheid op een heldere, eenvoudige en bevlogen manier voorbij gekomen. Met name het kunnen sparren over Klantgerichtheid met een groep mensen vanuit verschillende disciplines heb ik als zeer positief en inspirerend ervaren. Blijft bijzonder om in te zien dat Klantgerichtheid soms zo eenvoudig kan zijn!

Gilbert de Veth, voormalig Commercieel Manager Automobielbedrijf Kalfsbeek

Een mooie presentatie meegemaakt van Feike Cats, van “Houden van Klanten”.
Ik maakte de volgende aantekeningen:
• Positieve grondhouding
• Focussen
• Lol
• Houden van klanten
• Impact social media
• VERTROUWEN
• AANDACHT
• KlantHOUsiasme
Feike gaf een aantal mooie voorbeelden van Klantgericht denken. Zijn belangrijkste boodschap “VRAAG HET JE KLANT en bedenk het niet zelf…”

Koos Groenewoud, oprichter AAA

Komend jaar zal het thema ‘Klanthousiasme’ een speerpunt van VBW zijn. Op luchtige wijze werd dit thema ingeleid door Feike Cats, die zich met recht specialist op dit gebied mag noemen.

Marco Maasse, Algemeen directeur VBW

Op onnavolgbare wijze toont Feike Cats ons hoe leuk en eenvoudig het is dat Klanten van ons gaan houden.

Arrian Slingerland, Algemeen Directeur en Eigenaar Remmerden

Afgelopen vrijdag verzorgde Feike bij ons een presentatie waarvan wij konden leren hoe we Klanten zouden kunnen inzetten als ambassadeurs. Een zaal vol nuchtere MKB’ers zat ruim een uur ademloos te luisteren. Steeds met een glimlach op het gezicht, die geregeld overging in een echte lach maar geen enkele keer in een gaap. Binnen de kortste keren had ik een A4-tje met praktische tips vol geschreven. Nog dagenlang heb ik mijn naasten getrakteerd op die tips en het grappige was, ik kon ze steeds illustreren met eigen voorbeelden, die ik zelf meegemaakt had. Feike, dank voor je wervelende, humoristische verhaal. Je hebt ons allemaal bijzonder geïnspireerd.

Jacobien de Goede, Projectleider KUUB

Hartelijk dank voor je presentatie! Er is nog heel veel over nagepraat. In alle presentaties erna is het woord klanttevredenheid vervangen voor Klanthousiasme! De volgende dag zijn de kaarten ingevuld en daar zijn een hoop leuke ideeën uitgekomen. Dit gaat zeker een vervolg krijgen!

Steven Hunnego, Commercieel Manager Tuinmeubelland

Nogmaals dank voor de geweldige presentatie. De reacties zijn erg goed. Ze hebben het er nog steeds over, dus het doel is al bereikt. Dus wat ons betreft zeer geslaagd!

Robin Wildschut, voormalig Hoofd afdeling bedrijfsvoering Directie SBO Provincie Zeeland

Je doet het veel beter dan dat clubje van je…….. De collega’s zijn zeer enthousiast! Dank daarvoor! Teksten als: “De beste jaarsessie die ik ooit heb meegemaakt!” Complimenten!

Peter Glissenaar, voormalig Directeur Datamex

Ontvang één keer per maand de inspiratiebrief vol met ideeën om te Verleuken en Klanthousiast aan het werk te gaan.

Naam
De Boeken van Feike.