Workshop Verleuken - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Workshop Verleuken

"Onlangs heeft Feike voor onze klanten (intermediairs) een laagdrempelige interactieve sessie gegeven. Feike is in staat om een groep te enthousiasmeren en te inspireren. Het is ook zo makkelijk, gewoon "verleuken"! Je kunt er direct mee starten."
Hubert van Gulik, Manager Klantbediening - Nationale Nederlanden
www.nn.nl

Wij worden regelmatig gevraagd voor het verzorgen van verleuker workshops.

Programma onderdelen van een workshop Verleuken kan iedereen

  • Hoe kunnen we de organisatie leuker maken?
  • Iedereen kan het
  • Hoe kan ik zelf bijdragen aan een leukere organisatie?
  • Van tevreden naar Klanthousiaste medewerkers.
  • Van tevreden naar Klanthousiaste Klanten.
  • Hoe kan ik het verschil maken?
  • Opstellen verleukerpunten.
  • Formeren verleukergroep.
  • Het uitgangspunt van de workshop Verleuken kan iedereen is:
  • De enthousiaste medewerker en Klant als Ambassadeur!

Waarom een workshop Verleuken kan iedereen?

  • Het zorgt voor efficiëntie.
  • Het werkt motiverend.
  • Het is leuk.
  • Het is noodzakelijk dat de organisatie de focus op Klanthousiasme heeft.
  • Het verbetert de samenwerking intern en met Klanten.
  • Het verhoogt de Klanttevredenheid.
  • Het is de goedkoopste manier van marketing.
  • Het verbetert het eindresultaat.

Doelstellingen van de workshop verleuken:

  • Verleuken als thema ijken.
  • Bewust worden van mogelijkheden en onmogelijkheden.
  • Vaardigheden in de communicatie met (interne) Klanten verbeteren.
  • Motiveren van de mensen binnen de organisatie.
  • Klanten en medewerkers enthousiaster maken.

Wat heeft u aan het einde van de workshop?

  • Medewerkers die bewust zijn van de kansen die verleuken biedt;
  • Verleukerpunten voor de organisatie;
  • Verleukerpunten voor de medewerkers;
  • Gemotiveerde collega's die bereid zijn een stapje extra te zetten voor elkaar.

Een workshop Verleuken kan iedereen duurt bij ons een dagdeel tot maximaal een dag. Veelal volgt hierop een terugkomsessie van een of twee dagdelen. Vaak wordt er naar aanleiding van de workshops een Verleukerteam geformeerd. Wij maken graag een voorstel op maat voor u.

Meer informatie aanvragen

Workshops Verleuken hebben wij onder meer gegeven bij:

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing