Workshop Klanthousiasme - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Workshop Klanthousiasme

"Inspirerend en motiverend! Dat waren de workshops 'Van tevreden naar enthousiast' die Feike voor de gemeente Hulst heeft verzorgd. En niet alleen maar luisteren, ook gewoon doen! Zo zijn er al een aantal zaken direct aangepakt en gaan we van tevreden klanten naar enthousiaste klanten met een verhaal. Bedankt Feike, voor je aanstekelijke enthousiasme en de leerzame workshops."
Melanie de Koeijer - van Vliet, Coördinator Klant Contact Centrum - Gemeente Hulst
www.gemeentehulst.nl

"De medewerkers van de SCEZ hebben onder begeleiding van Feike een inspirerende en leuke dag gehad in Middelburg. Centraal stonden de thema’s Klanthousiasme en samen werken. Feike heeft deze dag op een ontspannen, interactieve en humoristische wijze vorm gegeven. Hij heeft ons duidelijk gemaakt dat Klanthousiasme en goed samenwerken van positieve invloed zijn op zowel de organisatie en haar medewerkers als de Klant. Feike was gul met het uitdelen van complimenten aan onze medewerkers, maar heeft hen ook kunnen uitdagen tot het afspreken van concrete actiepunten. Feike, bedankt voor deze boeiende dag!"
Wim Scholten, Directeur - SCEZ
www.scez.nl

Wij worden regelmatig gevraagd voor het verzorgen van workshops op het gebied van Klantgerichtheid/ Klanthousiasme.


Programma onderdelen van een workshop Klanthousiasme/Klantgerichtheid

  • Hoe kunnen we Klanthousiasme succesvol invoeren?;
  • Van tevreden naar Klanthousiaste medewerkers;
  • Van tevreden naar Klanthousiaste Klanten;
  • Klanthousiasme brainstorm;
  • Hoe kan ik het verschil maken?;
  • Opstellen Klanthousiasme punten;
  • Formeren Klanthousiasme groep.

Het uitgangspunt van de workshop Klantgerichtheid is:
De enthousiaste medewerker en Klant als Ambassadeur!

Waarom een workshop Klanthousiasme/Klantgerichtheid?

  • Het zorgt voor efficiëntie;
  • Het werkt motiverend;
  • Het is leuk;
  • Het is noodzakelijk dat uw organisatie de focus op Klantgerichtheid houdt;
  • Het verbetert de samenwerking intern en met Klanten;
  • Het verhoogt de Klanttevredenheid;
  • Het is de goedkoopste manier van marketing;
  • Het verbetert het eindresultaat.

Doelstellingen van een workshop Klanthousiasme/Klantgerichtheid

  • Beter inspelen op Klantgericht gedrag;
  • Bewust worden van mogelijkheden en onmogelijkheden;
  • Vaardigheden in de communicatie met (interne) Klanten verbeteren;
  • Motiveren van de mensen binnen de organisatie.

Resultaat van de workshop Klanthousiasme/Klantgerichtheid

  • Medewerkers die bewust zijn van de kansen die Klantgerichtheid biedt;
  • Actiepunten voor de organisatie;
  • Actiepunten voor de medewerkers;
  • Gemotiveerde collega's die bereid zijn een stapje extra te zetten voor elkaar.

Een workshop Klantgerichtheid duurt bij ons een dagdeel tot maximaal een dag. Veelal volgt hierop een terugkomsessie van een of twee dagdelen. Vaak wordt er naar aanleiding van de workshops een Klanthousiasme team geformeerd.

Wij maken graag een voorstel op maat voor u.

Meer informatie aanvragen

Workshops Klanthousiasme hebben wij onder meer gegeven bij:

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing