Workshop Klantgerichtheid in de praktijk - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Workshop Klantgerichtheid in de praktijk

"Ik heb Feike Cats leren kennen als een enthousiaste gangmaker. Zaken die bijna vanzelfsprekend lijken, worden door hem scherp geanalyseerd, zodat de verbetermogelijkheden in het oog springen. De direct betrokkenen worden meegenomen in dit proces en komen spontaan tot actie. Uniek is de passie van Feike om de bereikte 'mental shift' ook vast te houden en duurzaam in de organisatie te verankeren."
Cees van Halem, Hoogleraar Erasmus Universiteit, directeur Erasmus School of Accounting & Assurance
www.esaa.nl


We creëren op een inspirerende, praktisch en humorvolle wijze bewustwording rond Klantgerichtheid in de praktijk. We zetten de (interne) Klant centraal en leggen de link met uw organisatie door herkenbare voorbeelden het liefst uit uw dagelijkse praktijk. Het wordt de deelnemers duidelijk dat zij een doorslaggevende rol spelen in het proces van Klantgerichtheid. Vervolgens gaan we aan de slag om de kansen van Klantgerichtheid te vertalen naar uw organisatie.

Doelstellingen workshop Klantgerichtheid in de praktijk

  • Inzicht geven hoe Klantgerichtheid bijdraagt aan de winst;
  • Op een leuke manier de Klant centraal zetten binnen uw organisatie;
  • Motiveren om met Klantgerichtheid daadwerkelijk aan de slag te gaan;
  • Beter inspelen op Klantgericht gedrag;
  • Bewust worden van mogelijkheden en onmogelijkheden;
  • Vaardigheden in de communicatie met (interne) Klanten verbeteren;
  • Motiveren van de mensen binnen de organisatie.

Programmaonderdelen workshop Klantgerichtheid in de praktijk

  • Bepalen wat Klantgerichtheid betekent binnen de organisatie;
  • Bepalen van de mogelijkheden en de onmogelijkheden;
  • Hoe kunnen we Klantgerichtheid succesvol invoeren?;
  • Klantgerichtheid brainstorm en opstellen actiepunten.

Resultaat van de workshop Klantgerichtheid in de praktijk

  • Een eerste stap gezet naar resultaat;
  • Medewerkers die bewust zijn van de kansen die Klantgerichtheid biedt;
  • Klantgerichte actiepunten voor de organisatie en medewerkers;
  • Gemotiveerde collega's die bereid zijn een stapje extra te zetten voor elkaar.

Een workshop Klantgerichtheid in de praktijk duurt bij ons een dagdeel tot maximaal een dag. Veelal volgt hierop een terugkomsessie van een of twee dagdelen. Vaak wordt er naar aanleiding van de workshops een Klanthousiasme team geformeerd.

Wij maken graag een voorstel op maat voor u.

Meer informatie aanvragen

Workshops Klantgerichtheid hebben wij onder meer gegeven bij:

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing