Workshop 365 dagen Klanthousiasme - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Workshop 365 dagen Klanthousiasme

"Inspirerend en motiverend! Dat waren de workshops 'Van tevreden naar enthousiast' die Feike voor de gemeente Hulst heeft verzorgd. En niet alleen maar luisteren, ook gewoon doen! Zo zijn er al een aantal zaken direct aangepakt en gaan we van tevreden klanten naar enthousiaste klanten met een verhaal. Bedankt Feike, voor je aanstekelijke enthousiasme en de leerzame workshops."
Melanie de Koeijer - Van Vliet, Coördinator Klant Contact Centrum - Gemeente Hulst
www.gemeentehulst.nl

"Feike, bedankt voor je tomeloze inzet, enthousiasme en vertrouwen. Wonderbaarlijk hoe jij ogenschijnlijk complexe zaken weet terug te brengen tot de kern. Ons team heeft er veel aan gehad en kijkt met plezier terug op het traject."
Rob Kieboom, Voormalig Certificate Manager - Digidentity

Programmaonderdelen van een workshop 365 dagen Klanthousiasme

  • Hoe kunnen we de organisatie Klanthousiaster maken?
  • Hoe kan ik hier zelf aan bijdragen?
  • Hoe zorgen we dat het niet eenmalig is?
  • Klanthousiasme succesvol invoeren in de organisatie.
  • Hoe kan ik het verschil maken?
  • Opstellen Klanthousiasme punten.

Het uitgangspunt van de workshop 365 dagen Klanthousiasme is:
De enthousiaste medewerker en Klant als Ambassadeur!

Waarom een workshop 365 dagen Klanthousiasme?

  • Het werkt motiverend.
  • Het is leuk.
  • Het is een kans als de organisatie de focus op Klanthousiasme heeft.
  • Het verbetert de samenwerking intern en met Klanten.
  • Het verhoogt de Klanttevredenheid.
  • Het is de goedkoopste manier van marketing.
  • Het verbetert het eindresultaat.

Doelstellingen van de workshop 365 dagen Klanthousiasme:

  • Klanthousiasme als thema ijken.
  • Bewust worden van mogelijkheden en onmogelijkheden.
  • Vaardigheden in de communicatie met (interne) Klanten verbeteren.
  • Motiveren van de mensen binnen de organisatie.
  • Medewerkers structureel Klanthousiaster maken.

Wat heeft u aan het einde van de workshop?

  • Medewerkers die bewust zijn van de kansen die Klanthousiasme biedt.
  • Geen eenmalige actie, maar continuïteit in Klanthousiasme.
  • Gemotiveerde collega's die bereid zijn een stapje extra te zetten voor elkaar.

Een workshop 365 dagen Klanthousiasme is voor alle medewerkers geschikt en duurt bij ons een dagdeel tot maximaal een dag. Veelal volgt hierop een terugkomsessie van een of twee dagdelen. Wij maken graag een voorstel op maat voor u.

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..