Download onze brochure
Verleuken voor medewerkers - Presentatie - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Verleuken voor medewerkers - Presentatie

Waarom een presentatie Verleuken?

  • Het werkt motiverend.
  • Het is leuk.
  • Het zorgt voor efficiëntie.
  • Het verbetert de samenwerking intern én met Klanten.
  • Het zorgt voor meer enthousiaste medewerkers én Klanten.
  • Het vermindert faaluren.
  • En niet geheel onbelangrijk: het verbetert het eindresultaat.

Plezier

Iedereen weet dat mensen die naar hun zin hebben beter presteren. Dat stralen ze uit. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Het is immers veel leuker om complimenten te krijgen dan klachten. Dat geeft energie en zin om verder te gaan met de ingeslagen weg. In het proces van Klanthousiast werken, staat plezier van de eigen medewerkers dan ook hoog in het vaandel.

Écht naar hun zin maken

Klantgerichtheid is niet eens zo moeilijk of spannend, maar het is ontzettend lastig om
iedereen er continu naar te laten handelen. Het heeft alles te maken met de wil en de prioritijd (bewust zo geschreven) om er dagelijks mee bezig te zijn. De wil om het Klanten écht naar hun zin te maken.

Enthousiaste medewerkers

Het klinkt zo logisch: enthousiaste medewerkers zorgen voor enthousiasten Klanten. Toch vinden veel medewerkers én managers het lastig om dit in de dagelijkse hectiek toe te passen. Verleuken is hierbij een simpel en geweldig hulpmiddel. Zoals aangegeven, is Verleuken een middel om Klanten en medewerkers enthousiast te krijgen. Verleuken zelf is niet het doel. En Verleuken moet zeker niet alleen gezien worden als lachen, maar nadrukkelijk ook in empathie.

De doelen en verwachtingen

  • De mensen prikkelen op het gebied van Klanthousiasme en Verleuken.
  • De mensen bewust maken van de simpele mogelijkheden om het verschil te maken.
  • Duidelijk maken hoe één extra stap het verschil kan maken.
  • Aangeven hoe leuk en motiverend Klantgerichtheid is.
  • Bewustwording van Klantgerichtheid verder te laten groeien.
  • De aanwezigen inspireren en motiveren.
  • Duidelijk maken hoe leuk het thema is. Verleuken kan namelijk iedereen en heeft snel effect.

Er wordt tijdens de sessies ingegaan op een aantal vragen

  • Wat verwacht u van de collega en Klant?
  • Wat verwachten de collega en Klant van u?
  • Hoe denkt een collega/Klant?
  • Wat werkt wel/niet?
  • Hoe krijg je het concreet?
  • Waar zijn collega's en Klanten écht gevoelig voor?
  • Hoe creëert u enthousiaste collega's en Klanten?
  • Wat maakt Klantgerichtheid zo leuk?
  • Wat is Verleuken en hoe kan ik dat toepassen?
  • Hoe kan ik simpel het verschil maken?

De aanpak

Inspirerende presentatie Klanthousiasme en Verleuken van 45 -75 minuten. Ons doel is om de aanwezigen te inspireren en motiveren.

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2019 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..