Verleuken kan iedereen - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Verleuken kan iedereen

Over het boek

Bent u klaar voor een vernieuwende stap? Heeft u zin om op een leuke manier uw resultaten te verbeteren? Het eerste boek in Nederland over verleuken! Cats introduceert een nieuwe stelling:

Verbeteren leidt bijna nooit tot verleuken, maar verleuken leidt bijna altijd tot verbeteren!

Feike toont u aan dat leuk kan leiden tot verbluffende resultaten zoals: kostenbesparing, efficiency, beter, minder klachten, eenvoudiger en veel minder noodzaak tot controle. Dat alles door enthousiaste en betrokken medewerkers.

Feike Cats schreef al twee succesvolle managementboeken Theorie bestaat niet! Over Klantgerichtheid in de praktijk (2004) en Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme (2013).

Boek 'Verleuken kan iedereen' bestellen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing