Volg Houden van Klanten
Tweets van @HoudenvKlanten
Verleuken kan iedereen
Over het boek
Ben je klaar voor een vernieuwende stap? Heb je zin om op een leuke manier uw resultaten te verbeteren? Het eerste boek in Nederland over verleuken! Cats introduceert een nieuwe stelling:

Verbeteren leidt bijna nooit tot verleuken, maar verleuken leidt bijna altijd tot verbeteren!
Feike toont je aan dat leuk kan leiden tot verbluffende resultaten zoals: kostenbesparing, efficiency, beter, minder klachten, eenvoudiger en veel minder noodzaak tot controle. Dat alles door enthousiaste en betrokken medewerkers.
Feike Cats schreef al twee succesvolle managementboeken Theorie bestaat niet! Over Klantgerichtheid in de praktijk (2004) en Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme (2013).
Na het lezen van “Verleuken kan iedereen” heb ik de passie en bevlogenheid van Feike recent meegemaakt tijdens het Empathie Congres. Ik ben enorm onder de indruk van de wijze waarop je de funfactor voor zowel klant als medewerker beschrijft en met aansprekende voorbeelden illustreert. Het geldt uiteraard voor alle bedrijfstakken, maar zeker in de zorg is oprechte aandacht, het positief verrast worden, een dikke knipoog om zaken te relativeren van cruciaal belang voor zowel patiënt als medewerker. Op naar de opname van “Klanthousiasme” in de Van Dale!
Mandy Pörtzgen, Coördinator roomassistants, eenheid Gastvrijheid at Groene Hart Ziekenhuis
www.ghz.nl