Training & coaching Klantgerichtheid - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Training & coaching Klantgerichtheid

Feike Cats werkt vanuit het principe 'De enthousiaste Klant als Ambassadeur'.

Klanthousiasme is een continu proces en kan niet met één training worden aangeleerd. Het moet verankerd zijn in de organisatie en het gedrag van haar medewerkers. Het moet plezier geven en de medewerkers motiveren om er mee aan de slag te gaan. Vooral het onderdeel plezier is vaak ondergeschoven, terwijl het de basis is van Klanthousiast werken, zowel intern als extern.
Training & coaching (ook on the job) zijn onmisbaar voor het in stand houden en verbeteren van de Klantgerichtheid. De training en coaching verschillen per medewerker en geldt voor iedereen die Klantencontact heeft. Dus ook bijvoorbeeld medewerkers die facturen nabellen, medewerkers die goederen afleveren of onderhoud uitvoeren. Houden van Klanten kijkt daarbij naar de specifieke wensen en werkt daarom bewust niet vanuit een standaard programma.

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing