Download onze brochure
Theorie bestaat niet voor medewerkers - workshop - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Theorie bestaat niet voor medewerkers - workshop

Enthousiaste en betrokken werknemers zijn een essentieel bestanddeel voor het succes van een organisatie. De organisaties met het hoogste percentage betrokken werknemers kennen een gemiddelde winstgroei van twintig procent per jaar, terwijl de bedrijven met het hoogste aantal onverschillige werknemers gemiddeld een derde deel van de winst verliezen.

De workshop Theorie bestaat niet (Klanthousiasme in de praktijk) wordt altijd voorafgegaan door een presentatie. Na de presentatie volgt een brainstorm in groepjes. De collega's gaan met elkaar aan de slag en brainstormen over Klanthousiasme in de praktijk binnen de organisatie. Alles kan en mag gezegd worden.

Na afloop van de brainstorm worden de ingebrachte punten besproken. Deze vormen vaak het ideale starpunt voor vervolgacties. Daarbij kan hulp van Houden van Klanten worden ingeschakeld, maar er zijn ook veel organisaties die dit onderdeel zelf oppakken. De keuze is aan u.

Uit ervaring weten we dat de workshop gegarandeerd voor een hoog percentage enthousiaste medewerkers zorgt. Ze vinden het geweldig dat ze na de presentatie zelf aan de slag mogen. De output is creatief, kwantitatief en kwalitatief hoog.

De aanpak

Inspirerende presentatie Klanthousiasme in de praktijk 45 -75 minuten. Ons doel is om de aanwezigen te inspireren en motiveren. Daarna brainstorm (workshop) van 60 tot 90 minuten.

Op 1 april, de oprichtingsdatum van de Stichting Cultureel Erfgoed Zeeland (SCEZ), hebben de medewerkers van de SCEZ onder begeleiding van Feike een leerzame en gezellige dag gehad in Middelburg. Centraal stonden de thema's Klantgerichtheid en Samen Werken. Feike heeft deze dag op een ontspannen, interactieve en humoristische wijze vormgegeven. Hij heeft ons duidelijk gemaakt dat Klantgerichtheid en goed samenwerken van positieve invloed zijn op zowel de organisatie en haar medewerkers als de Klant. Feike was gul met het uitdelen van complimenten aan onze medewerkers, maar heeft hen ook kunnen uitdagen tot het afspreken van actiepunten. Feike, bedankt voor deze boeiende dag!
Marijke Gunte, P&O-medewerker/directieassistent - Stichting Cultureel Erfgoed Zeeland

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2019 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..