Presentatie Verleuken - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Presentatie Verleuken

"Al twee keer hebben wij Feike uitgenodigd op ons kantoor om een presentatie te houden over hoe leuk het is om Klanten te hebben en met Klanten om te gaan. Hij weet als geen ander op gepassioneerde wijze en met Rotterdamse humor duidelijk te maken, dat je niet moet streven naar een tevreden Klant maar naar een enthousiaste Klant. Feike heeft met zijn boodschap bij ons personeel de ogen geopend hoe eenvoudig het eigenlijk is om met kleine dingen, zoals het geven van aandacht en complimenten, tot dit resultaat te komen. Voor iedere ondernemer die graag wil weten hoe je enthousiaste Klanten realiseert kan ik Feike van harte aanbevelen."
Bart van Onna, Advocaat/Partners - Bierens Incasso Advocaten
www.bierensgroup.com

"Klanthousiasme! Gisteren presenteerde ik de inspiratiesessie bij gemeente Stichtse Vecht met Feike Cats als gastspreker. Een zeer inspirerend en leuk betoog over hoe je door het werk leuker te maken, het werk ook beter maakt. Erg leuk om te doen en te beleven!"
Eva de Ruiter, Programmaleider externe samenwerkingen en Projectleider samenwerking en innovatie
Gemeente Stichtse Vecht

www.stichtsevecht.nl


De afgelopen jaren heeft Feike Cats bij veel opdrachtgevers rond mogen kijken en mogen helpen om Klanthousiasme te implementeren. De resultaten waren wisselend. Als je kijkt waarom het ene traject wel succesvol was en het andere niet dan spelen verschillende factoren een rol. Daar waar het succesvol is, vonden medewerkers het vooral leuk om hiermee aan de slag te gaan en te blijven.
En juist dat "leuk" is een onderbelicht woord in het traject van Klantgerichtheid. De presentatie gaat u tonen tot welke ongekende resultaten "leuk" toe kan leiden. Het is een ideale kapstok om de resultaten van een organisatie aanzienlijk te verbeteren. Zowel op medewerker- als op Klantniveau.

Feike Cats hecht er veel waarde aan om aan te geven dat leuk zeker niet alleen als leuk in de betekenis van lachen en plezier gezien moet worden. Leuk kan bijvoorbeeld ook in de zin van dankbaar worden gezien. Zo zijn er veel patiënten die op het punt van overlijden hun arts geweldig noemen. Dan zit het leuke vooral in aandacht, empathie en betrokkenheid.

Iedereen voelt zich aangetrokken tot het thema "leuk" en voelt het als een uitdaging in plaats van een bedreiging. In veel organisaties gaat het over verbeteren. Vrijwel nooit over verleuken. En dat is gek. Managers praten veel over verbeterprogramma's en roepen ook als het goed gaat: "Het kan natuurlijk altijd beter..." Dat is niet erg motiverend. Er zullen weinig medewerkers denken: "nou, dan ga ik gelijk extra mijn best doen". En toch hanteren organisaties deze aanpak al sinds jaar en dag. Dat kan leuker!

In dat kader hanteert Feike Cats de stelling:

Leuker leidt vrijwel altijd tot beter.

Beter leidt bijna nooit tot leuker!

Een presentatie verleuken van Feike Cats staat garant voor veel energie, enthousiasme, humor en bereidheid tot verandering! Aan de (verleuker)slag!

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing