Presentatie Klantgerichtheid in de praktijk - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Presentatie Klantgerichtheid in de praktijk

"Mijn dank Feike voor jouw enthousiasme en aanstekelijkheid. De manier waarop jij in staat bent om (zelfs als afsluiter van een programma) mensen actief te houden is een groot compliment waard. Je zei: “leven is het meervoud van lef. Heb dus het lef om plezier in je missie op te nemen. Heb het lef om gericht te zijn op complimenten. Maar heb bovenal het lef om enthousiast te zijn over en voor je klanten”. Dat zijn nog eens punten waarmee je het publiek op het puntje v/d stoel hebt gekregen. Je brengt energie, sterker nog; je bent energie! Mensen worden getriggerd tot nadenken op een leuke, ontspannen en humoristische wijze. Mijn grote complimenten en dank voor jouw inbreng op onze middag Feike!"
Martin Mauritz, Managing Consultant - P5COM
www.p5com.eu


Om succesvol zaken te doen gaat om het vooral om het verkrijgen en behouden van Klanten. Degene die dit op de meest simpele, effectieve en creatieve wijze aanpakt, heeft de grootste kans op succes, winst en continuïteit. Die creativiteit moet volgens Feike Cats vooral worden gezocht in de praktische toepasbaarheid.

Inhoud praktijkpresentatie Klantgerichtheid

  • Hoe maak ik fans van mijn Klanten?
  • Hoe maak ik mijn Klanten trouw aan mijn organisatie?
  • Hoe geef ik mijn organisatie een eigen gezicht?
  • Hoe voldoe ik aan de wensen en behoeften van (potentiële) Klanten?
  • Hoe krijg ik goed contact met mijn Klanten?
  • Aan welke soort Klanten kan ik het meeste geld verdienen?
  • Hoe denken mijn Klanten over mijn organisatie?
  • Waarom doen Klanten zaken met mijn organisatie?
  • Waardoor worden (potentiële) Klanten beïnvloed?
  • Hoe kunnen medewerkers het verschil maken?

Overtref verwachtingen

Overtref de verwachtingen van de Klant. Om van uw Klant een fan te maken, moet u nét dat stapje extra zetten. Om te beginnen, luistert u naar de ideeën van de Klant om zijn behoeften en wensen te leren kennen. Als u dat niet doet dan schiet u te kort om hem te geven wat hij nodig heeft. Simpelweg omdat u niet weet wat zijn behoefte werkelijk is. Het klinkt simpel, maar u kunt pas aan wensen en eisen van Klanten voldoen als u ze kent.

De presentatie Klantgerichtheid in de praktijk staat vol met direct toepasbare tips & trucs voor iedereen binnen de organisatie. Van receptioniste t/m Directie. U verlaat met concrete punten de zaal en staat te trappelen om het in de praktijk toe te passen.

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing