Praktijkgerichte advisering begeleiding - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Praktijkgerichte advisering begeleiding

Feike Cats werkt vanuit het principe 'De enthousiaste Klant als Ambassadeur'.

Klantgerichtheid lijkt zo makkelijk. Wellicht is het juist daarom zo'n lastig onderwerp. Procedures moeten eenvoudig blijven en in alles staat de (interne) Klant centraal. Hoe pak je dat aan en hoe zorg je er voor dat het niet bij een eenmalige actie blijft, maar structureel bijdraagt aan de verbetering van de Klantgerichtheid?

Eén lijn

Binnen de organisatie dient men zich er bewust van te zijn dat het gaat om interne en externe Klanten. De activiteiten moeten een focus hebben én houden op Klanthousiasme. Dat betekent aandacht voor het ambassadeurschap en het feit dat enthousiaste Klanten lonen. De doorslaggevende factor voor Klantgerichtheid is de houding van de eigen medewerkers. Daar ligt de kern van het succes. Jij (de medewerker) bent letterlijk het verschil en jij de manager bent daarin een belangrijke schakel.

Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..