Volg Houden van Klanten
Tweets van @HoudenvKlanten
Over Feike
Feike Cats, expert & spreker Klantgerichtheid
Feike Cats is Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken met het verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen.
Feike Cats is schrijver van de boeken "Theorie bestaat niet!", "Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme" en "Verleuken kan iedereen". De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en verleuken in de praktijk en staan vol met praktische tips & trucs.
Uitgangspunt van Cats is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? Omdat hij/zij Klanthousiast over de product en/of de ervaring is. Dat ze het leuk vinden om als Ambassadeur op te treden.
Cats gelooft heilig dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten. Niet voor niets schrijft Cats Klant altijd met een hoofdletter en spreekt hij over Klanthousiasme en verleuken.
Van Feike Cats verschenen de volgende boeken:
365 dagen Klanthousiasme
Uw dagelijkse dosis Klantgerichtheid
Houden van Klanten, 2018

Het inspiratieboek voor Klanthousiasme
Een enthousiaste Klant heeft een verhaal
Houden van Klanten, 2013
