Uitspraken van onze Ambassadeurs - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Uitspraken van onze Ambassadeurs

"Met veel passie, plezier en klanthousiasme heeft Feike onze organisatie weten te boeien"

Uitspraken van de ambassadeurs van Houden van Klanten

Ook het operationeel management van de Rijksbeveiligingsorganisatie (Min.BZK, UBR|RBO) weet nu wat omdenken en verleuken is. Dankzij een inspirerend en leuk betoog van Feike Cats tijdens de landelijke operationeel managersdag van de RBO is de eerste bewustwording ontstaan om te gaan werken aan enthousiaste afnemers en enthousiaste Medewerkers.
Ab Roskam, Regiomanager - Rijksbeveiligings Organisatie / Ministerie van Binnenlandse Zaken

Al twee keer hebben wij Feike uitgenodigd op ons kantoor om een presentatie te houden over hoe leuk het is om klanten te hebben en met klanten om te gaan. Hij weet als geen ander op gepassioneerde wijze en met Rotterdamse humor duidelijk te maken, dat je niet moet streven naar een tevreden klant maar naar een enthousiaste klant. Feike heeft met zijn boodschap bij ons personeel de ogen geopend hoe eenvoudig het eigenlijk is om met kleine dingen, zoals het geven van aandacht en complimenten, tot dit resultaat te komen. Voor iedere ondernemer die graag wil weten hoe je enthousiaste klanten realiseert kan ik Feike van harte aanbevelen.
Bart van Onna, Advocaat / Partner - Bierens Incasso Advocaten
www.bierensgroup.com

De kracht van de presentatie van Feike zit hem in die wonderbaarlijke mix van onbevangenheid en directheid. Onbevangen in de zin van openheid en vlot reagerend op reacties vanuit de zaal, en direct in de zin dat de boodschap niet uit het oog wordt verloren. Feike is een professional. Met zijn performance weet hij zelfs bij de meest sceptische toehoorder een lach op het gezicht te toveren en belangrijker nog, een vorm van bewustwording omtrent klantgedrag te bewerkstelligen. Ik heb dat bij twee gelegenheden mee mogen maken. Feike acteerde als inleider en coach op een dag van mijn eigen organisatie over klantgerichtheid en hij was dagvoorzitter van een landelijke ontmoetingsdag van provinciale Monumentenwachten met als thema ‘De klant heeft (n)iets te zeggen’. In beide gevallen waren de deelnemers: enthousiast!
Wim Scholten, directeur Stichting Cultureel Erfgoed Zeeland en
Secretaris van de Vereniging Provinciale Monumentenwachten Nederland

www.scez.nl
www.monumenten.nl

Inspirerend en motiverend! Dat waren de workshops 'Van tevreden naar enthousiast' die Feike voor de gemeente Hulst heeft verzorgd. En niet alleen maar luisteren, ook gewoon doen! Zo zijn er al een aantal zaken direct aangepakt en gaan we van tevreden klanten naar enthousiaste klanten met een verhaal. Bedankt Feike, voor je aanstekelijke enthousiasme en de leerzame workshops.
Melanie de Koeijer - van Vliet, Coördinator Klant Contact Centrum - Gemeente Hulst
www.gemeentehulst.nl

Klanthousiasme! Gisteren presenteerde ik de inspiratiesessie bij gemeente Stichtse Vecht met Feike Cats als gastspreker. Een zeer inspirerend en leuk betoog over hoe je door het werk leuker te maken, het werk ook beter maakt. Erg leuk om te doen en te beleven!
Eva de Ruiter, Programmaleider externe samenwerkingen en Projectleider samenwerking en innovatie - Gemeente Stichtse Vecht
www.stichtsevecht.nl

Heerlijk inspirerend betoog over dienstverlening, gehouden ter opluistering van een 40-jarig jubileum van een collega. Grote groep enthousiaste luisteraars, veel reacties na afloop en een goede voedingsbodem gelegd voor verdere gesprekken. Feike: zeer bedankt!
Peter Hordijk, Manager - Gemeente Rhenen
www.rhenen.nl

Feike weet de groep goed mee te krijgen. Zijn enthousiasme werkt besmettelijk. De inhoud van de training was goed en de begeleiding van Feike maakte dit af. We hebben al met al een inspirerende ochtend gehad!
Bianca Withfield - Borgelink, marketing manager - ShipitSmarter
www.shipitsmarter.net

Mijn dank Feike voor jouw enthousiasme en aanstekelijkheid. De manier waarop jij in staat bent om (zelfs als afsluiter van een programma) mensen actief te houden is een groot compliment waard. Je zei: “leven is het meervoud van lef. Heb dus het lef om plezier in je missie op te nemen. Heb het lef om gericht te zijn op complimenten. Maar heb bovenal het lef om enthousiast te zijn over en voor je klanten”. Dat zijn nog eens punten waarmee je het publiek op het puntje v/d stoel hebt gekregen. Je brengt energie, sterker nog; je bent energie! Mensen worden getriggerd tot nadenken op een leuke, ontspannen en humoristische wijze. Mijn grote complimenten en dank voor jouw inbreng op onze middag Feike!
Martin Mauritz, Managing Consultant - P5COM
www.p5com.eu

Twee groepen klachtbehandelaars van Interpolis hebben mogen genieten van Feike, zijn humor en zijn rake voorbeelden. De presentaties waren soepel en er was ruimte voor improvisatie. Alle aanwezigen waren enthousiast (klanthousiast/klachthousiast!) na Feike's verhaal. De zaken die hij ter sprake bracht zijn nu al een paar dagen onderwerp van gesprek bij dag starts en er worden nu al veel ideeën uit geboren. Ik ben blij dat we Feike gevraagd hebben voor een presentatie op onze themadagen!
Jacqueline van Wijk, klachtenmanager - Interpolis
www.interpolis.nl

Onlangs heeft Feike voor onze klanten (intermediairs) een laagdrempelige interactieve sessie gegeven. Feike is in staat om een groep te enthousiasmeren en te inspireren. Het is ook zo makkelijk, gewoon "verleuken"! Je kunt er direct mee starten.
Hubert van Gulik, Manager Klantbediening - Nationale Nederlanden
www.nn.nl

De snelheid waarmee Feike de link weet te leggen tussen C&A, zijn kinderen en onze dagelijkse werkzaamheden is verbazend. En bovenal dat je een spiegel wordt voorgehouden dat zelf bepaalt hoe leuk je het maakt. Het motto 'Wacht niet op een mooie dag, maak er zelf één' is Feike op het lijf geschreven. En dit proberen wij nu elke dag zelf ook toe te passen (wat minder eenvoudig blijkt dan dat Feike je doet vermoeden)!
Ruud van der Marel, Directeur - Snelle Vliet Touringcars
www.snellevliet.nl

Feike heeft met zijn Klanthousiaste presentatie onze behoefte perfect ingevuld. Na een goede voorbereiding en inleving bracht hij een presentatie waarbij iedereen (zelfs op het einde van de dag) ruim een uur op het puntje van de stoel zat. Iedereen herkende zijn humor en voorbeelden. Het was midden in de roos waar ik achteraf nog veel complimenten voor heb mogen ontvangen. Een week na zijn presentatie heb ik hem direct geboekt voor een presentatie voor een andere groep managers.
Lambert Koppens, Manager Verkoop - Homefashion Group
www.homefashiongroup.nl

Feike is een erg inspirerende 'klantenthousiasteling'. Hij brengt de boodschap goed over en is bovendien een aimabel echt mens die je weet te raken. het hele bedrijf is de dag na zijn presentatie letterlijk met een lach begonnen!
Joost Fiévez, voormalig sales Director - Payper
www.payper.nl

In Rotterdam bij HVMP een super leuke bijeenkomst gehad met de titel: "Meer omzet uit Klanten? Een frisse blik op je Klantreis biedt een goede kans". De bijeenkomsten met Feike zijn altijd enthousiasmerend. De verbinding met de Klantreis was een mooie eyeopener en heeft nieuwe ideeën opgeleverd. De persoonlijke greetingscard van Michiel & Feike was zo simpel maar briljant en vooral leuk om te krijgen. Kortom, daar word ik (mede) enthousiast van. 
F. van Hunnik, Groepsmanager Externe Rechtshulp - DAS Rechtsbijstand
www.das.nl

Stel je voor dat alle bedrijven in Nederland tien procent van de fantastische ideeën van Feike gaat uitvoeren om haar medewerkers en Klanten enthousiast te maken. Dan wordt Klanten helpen en Klant zijn nog veel leuker. Hoeveel meer dan nu zouden we dan met z'n allen gaan besteden?
Dennis Rook, Verkoopleider - Irado
www.irado.nl

Met een zeer goed gevoel kijk ik terug op dinsdagavond. Volgens mij is er wat leuks in gang gezet. De collega's zijn allemaal enthousiast over de bijeenkomst als zodanig, jouw relaxte wijze van presenteren en de mogelijkheden richting de toekomst. Super bedankt!
Maarten Kramers, Algemeen Directeur - A.C. De Hoop BV
www.dehoopbv.nl

With a lot of energy and good examples of customer situations and expectations, Feike gave us a very interesting and inspiring speech at our event in Amsterdam. After this seminar we will be even better to handle our customers!
Stefan Fransson, Compliance Director - KGH Customs Services
www.kghcustoms.com

Hartelijk bedankt voor het spreken op onze ledenavond. De reacties waren na afloop zeer positief en de leden zien ons graag nogmaals iets soortgelijks organiseren. Super om te zien wat je presentatie bij onze leden heeft bereikt! Namens het bestuur van TJW & TJO bedankt.
Rémon le Feber, Bestuurslid - Tuinbouw Jongeren Westland
www.tuinbouwjongeren.nl

De zaal was bijna unaniem waar het jouw bijdrage betrof. Met een gemiddelde van 9,14 heb je het hoogste cijfer gekregen van de presentatoren. Wij zijn blij, dat je met je verhaal blijkbaar de juiste snaar hebt weten te raken. Nogmaals dank en wellicht tot een volgende keer!
Silvia Stalenhoef, vormalig communicatie adviseur - Meetingpoint
www.meetingpointgroep.nl

Wij kijken terug op een geslaagde sessie Klanthousiasme. Er is later nog veel over gesproken. Bedankt voor de actiepunten.
Wij gaan nu aan de slag om dit meer handen en voeten te geven voor 2017.
Elbert Griffioen, Manager Service - BPA Flexolutions
www.bpa-flexolutions.nl

Feike Cats met een boeiend betoog over klanthousiasme: "Inspirerend, verhelderend en direct praktisch toepasbaar!" 
Richard Dijkstra, Sales Director Poultry - ForFarmers
www.forfarmers.eu

Feike, bedankt voor je tomeloze inzet, enthousiasme en vertrouwen. Wie weet komt er nog een vervolg. Ik zou dat zeker graag zien.
Rob Kieboom, Certificate Manager Digidentity - Digidentity
www.digidentity.nl

Wij kijken terug op een presentatie vol energie, Klanthousiasme en plezier! Hier zullen we nog vaak aan terug refereren tijdens onze werkzaamheden en in de omgang met interne/externe Klanten!
Madeleine Hamburg, Manager KCC - Woonwaard
www.woonwaard.nl

Feike heb ik een maand geleden voor het eerst gesproken en gister voor het eerst gezien tijdens een geweldige bijeenkomst. Zijn houding en manier van werken is een die ieder bedrijf kan (en moet) toepassen om te blijven groeien. Houden van klanten betekent een focus op complimenten, en dat is iets wat ik "Houden van Klanten" via deze weg heel graag wil geven!
Alexander van Dijl, Customer Happiness Manager - VraagAlex
www.vraagalex.nl

Het was mij een waar genoegen om je presentatie te mogen bijwonen! Je presentatie was top! Mensen die echt 'ingekakt' waren heb je voor je zelf weten te strikken! En ook nog 1 uur lang. Nog aardiger te melden: je had niet 100% aandacht van ons allemaal, maar 200%!!!!  En nog leuker wij hadden allemaal jou aandacht. Je had contact met alle 207 personen in de zaal. Wat kan ik nog meer zeggen en jou niet te kort doen? TOP prestatie en presentatie!
Mirjana Kostadinovic, Directeur - Business Care Support
www.businesscaresupport.nl

Feike heeft mijn behoefte perfect ingevuld. Met veel humor en duidelijke tips wist hij de zaal heel gemakkelijk te enthousiasmeren en op zijn hand te krijgen. Waardoor iedereen scherp was en veel heeft opgestoken. Na de presentatie heb ik veel positieve reacties gehad van medewerkers die er echt wat mee kunnen en willen gaan doen. Beter compliment kun je niet krijgen. Feike bedankt voor de inspirerende les.
Arjen Nuyen, Sigma Coatings
www.sigma.nl

Eindelijk weer een trainer/coach die zich kwetsbaar durft op te stellen en ongezouten de waarheid kan zeggen! Maar ja, daar moet je ook voor in Rotterdam zijn geboren!
Steef Gaspers, Bedrijfsadviseur OSB
www.osb.nl

Wervelend, inspirerend, grappig, eerlijk en nuchter. Feike Cats weet in zijn bevlogen workshop de toehoorders vanaf het begin te boeien en een spiegel voor te houden. Ik stel voor dat alle leveranciers van Nederland verplicht worden om deze workshop bij te wonen!
Sandra Jumelet, Eigenaar Noordvest Interim

Vandaag wederom genoten van je presentatie Feike Cats! Bedankt voor het wakker schudden! De boodschap kwam weer over, hoop dat velen je tips gaan gebruiken! Uit ervaring, ze werken zeker! Dank! Daar kunnen we weer wat mee!
Dirk-Jan van Blijderveen, Directeur-eigenaar - Van Blijderveen BV
www.blijderveen.nl

Feike, bedankt voor je mailtje en de leuke middag die je eergisteren hebt georganiseerd. Je had een leuk en inspirerend verhaal met praktische voorbeelden hoe sommige organisaties Klantgericht denken en handelen. Een mooie eye opener.
Jurgen Zuurman, gerechtsdeurwaarder - De Voordeligste Deurwaarder.nl
www.devoordeligstedeurwaarder.nl

De presentatie heeft veel los weten te maken (op een positieve manier), dus dank daarvoor. In de commerciële teams komen we er zeker nog op terug en daarbij komt je inspiratieboek goed van pas. Ik vond het knap hoe je de energie in de groep weer aan wist te boren, na lunch en doorzakken en veel geluister... Want van onderuit gezakt aan het begin, zaten ze aan het einde op het puntje van hun stoel! Super bedankt!
Joke Kranenberg, Communicatiespecialist - ForFarmers Nederland
www.forfarmers.nl

Komend jaar zal het thema 'Klanthousiasme' een speerpunt van VBW zijn. Op luchtige wijze werd dit thema ingeleid door Feike Cats, die zich met recht specialist op dit gebied mag noemen. 
Marco Maasse, Algemeen directeur - VBW
www.vbw.nu

Ik heb Feike Cats leren kennen als een enthousiaste gangmaker. Zaken die bijna vanzelfsprekend lijken, worden door hem scherp geanalyseerd, zodat de verbetermogelijkheden in het oog springen. De direct betrokkenen worden meegenomen in dit proces en komen spontaan tot actie. Uniek is de passie van Feike om de bereikte 'mental shift' ook vast te houden en duurzaam in de organisatie te verankeren.
Cees van Halem, Hoogleraar Erasmus Universiteit, directeur Erasmus School of Accounting & Assurance
www.esaa.nl

Na de pauze gaf Feike Cats een bijzonder inspirerende presentatie over Klanthousiasme. Feike Cats heeft alle ondernemers en zelfs raadsleden op een andere manier naar hun werk laten kijken. Daar kunt ook u zeker uw voordeel mee doen. De kansen liggen voor het oprapen. Bent u bereid om er voor te bukken? Dat is de vraag.
Michel Grégoire, Manager - Texels Ondernemers Platform
www.top-texel.nl

Inspirerende lezing gehad van Feike tijdens ons nieuwjaarsevent van Young Sodexo. Wist de zaal te boeien met een goed verhaal en de juiste dosis humor.
Susan Verheijen, Manager Development; Sodexo
www.sodexo.nl

Top presentatie ter ondersteuning van onze plannen; enthousiaste collega's zorgen voor enthousiaste relaties.
Eduard de Bruijn, Manager - Actor; Bureau voor sectoradvies
www.actor.nl

De dag werd besloten met een ludieke lezing 'Klanthousiasme' van Klantgerichtheidexpert Feike Cats, die er niet voor schuwde gehakt te maken van begrippen zoals 'communicatie verbeteren' 'transparantie' en 'hostmanship'. Met zijn Rotterdamse tongval en zijn onverbloemde taalgebruik, wist hij de lachers op zijn hand te krijgen en gaf hij rake voorbeelden hoe je Klanten gelukkig kunt maken door 'gewoon normaal' te doen. Als goede raad voor alle toehoorders gaf hij mee: "Begin intern met lol maken met elkaar, dan volgt de rest vanzelf." 
Artikel naar aanleiding van UWV Partnershipdag 2014

Feike heeft ons enthousiast meegenomen in zijn visie op Klantbeleving en Klantbenadering. Het was een inspirerend verhaal waar we nog lang over zullen napraten... Feike, bedankt!
Rene Grootveld, Manager Beheer & Facilitair - UWV Facilitair Bedrijf
www.uwv.nl

Ons team is positief geprikkeld door de Klanthousiaste presentatie van Feike. Een prachtig keerpunt voor ons om onze Klanten zich welkom te laten voelen.
Els Vilters, Teamleider - Werk en Inkomen gemeente Utrecht
www.utrecht.nl

Payrolling is commodity geworden en als organisatie kun je jezelf alleen nog onderscheiden op de wijze waarop je invulling geeft aan je dienst. Het centraal stellen van je Klant is daarbij uiteraard essentieel. Maar niet alleen je externe Klant verdient de juiste aandacht, ook de interne Klant (je collega's). Want samen maak je het verschil. Tijdens onze jaarlijkse inspiratiebijeenkomst heeft Feike ons aan de hand van sprekende voorbeelden en met veel enthousiasme, humor en energie laten zien hoe je kunt komen tot de ideale situatie: een organisatie met enthousiaste Klanten én medewerkers.
Maurice Hennevelt, Marketing Manager - Payroll Select
www.payrollselect.nl

Onlangs heeft ons kantoor van Feike een wel hele bijzondere voordracht gehad. Het boeide van de 1e tot de laatste minuut en het woord Klanthousiasme staat bij 130 personeelsleden in het geheugen gegrift. Wat een inspiratie heeft Feike overgebracht. Echt helemaal super.
Bert van den Heuvel, Directeur vastgoedincasso - Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders
www.janssen-janssen.nl

Feike weet zijn visie op Klantgerichtheid goed te vertalen in een inspirerende bijeenkomst. Hij zet een enthousiast verhaal neer met veel herkenbare anekdotes. Tijdens de workshop zet hij je op een interactieve manier aan het denken over etiquette die eigenlijk heel normaal zou moeten zijn. Na afloop hebben we uitsluitend positieve reacties ontvangen. Er wordt nog veel over nagepraat. Nogmaals hartelijk dank!
Anita Tuwanakotta, HR manager

Hartelijk dank voor jouw energieke optreden als dagvoorzitter en spreker tijdens HRM in de Zorg. Leuk om te zien dat de klik met de andere sprekers zo groot was. Dat doet altijd iets extra's voor onze dag. Zeer bedankt en complimenten daarvoor! Wij kijken terug op een geslaagde dag! We zien elkaar weer!
Joke Dielesen-Rosier, Algemeen Manager - CKC Seminars
www.ckc-seminars.nl

Onlangs hebben wij tijdens onze partnershipdag een inspirerende presentatie van Feike Cats gehad. Wat vooral bij is gebleven is normaal doen, lol hebben, focus op successen en geef complimenten.
Pamela Sedee, Manager beheer en facilitair – UWV
www.uwv.nl

Lees meer complimenten
Meer informatie aanvragen

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing