Warme douche voor Schiphol: aangeleverd door een relatie! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Warme douche voor Schiphol: aangeleverd door een relatie!

7 dec 2009

Begin december zou mijn vriend arriveren op Schiphol vanuit Kopenhagen. Zoals altijd kijk ik voor ik in de auto spring even op internet of de vlucht op tijd vertrokken is van haar bestemming. Zo ook die bewuste middag. Ik kwam terecht op een geheel vernieuwde Schiphol website. Ik vulde zoals gewoonlijk het vluchtnummer in en drukte op enter. “Er zijn geen vluchten die voldoen aan uw zoekopdracht”. Ik dacht hoe kan dat nu? Is de vlucht gecanceld? Ik zoek nog een keer op herkomst, dan nog een keer op aankomsttijd en voor de zekerheid ook op de naam van de vliegmaatschappij. Geen van de opties geeft een zoekresultaat. Lichtelijk in paniek bezoek ik de website van Kopenhagen Airport. Gelukkig zie ik de vlucht keurig staan. Maar waarom kent Schiphol deze vlucht niet? Normaal volg ik de vlucht via de sms, wat nu niet mogelijk is. Ik spendeer een paar minuten om een online klachtenformulier in te vullen om kenbaar te maken dat ze met het overzetten van de nieuwe website de bewuste vliegmaatschappij blijkbaar vergeten zijn toe te voegen... tot mijn grote ergernis. Een mailbevestiging hierop vertelt mij dat een reactie 2 weken duurt. Die avond pik ik mijn vriend goed en wel op van Schiphol.

Op Sinterklaasochtend leeg ik mijn brievenbus en tot mijn verbazing vind ik een handgeschreven envelop, gestempeld op luchthaven Schiphol. Even denk ik: wie stuurt mij een brief vanaf de luchthaven? Na opening wordt alles duidelijk. In de envelop zit een fotokaart van Schiphol en een inlegvel met daarop een bedankje voor het melden van mijn klacht en dat zij deze serieus nemen. Achter de inleg vind ik een voucher, ter waarde van € 20, te besteden bij mijn volgende bezoek aan Schiphol. Ik ben werkelijk meer dan verrast. Alleen de fotokaart met de inleg had al een waardering geweest, maar de voucher maakt mijn dag helemaal goed! Alle hulde voor deze persoonlijke aandacht en het serieus nemen van mijn klacht. Schiphol heeft van een klager weer een tevreden Klant gemaakt!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..