Een minder warme douche: aangeleverd door een relatie - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Een minder warme douche: aangeleverd door een relatie

19 nov 2009

En ja hoor: zaterdag 3 oktober lag de krant keurig voor 7.00 uur op de mat. Niks te klagen.

Zaterdag 10 oktober om 10.45 gebeld met de lezersservice om te melden dat ik nog geen krant gekregen had. Ik kreeg een automatische meldtekst te horen. Ik zou, na intoetsing van mijn telefoonnummer, de krant diezelfde dag nog nabezorgd krijgen. Helaas ondanks de belofte geen krant gezien. Zondag een mail gestuurd. Maandag nog een keer gebeld. De krant kon niet meer nabezorgd worden, maar mijn abonnement zou GRATIS met een week verlengd worden. Maar ik wilde de krant NU en OP ZATERDAG. Maar daar kon verder niks aan gedaan worden.

Zaterdag 17 oktober: om 10.00 uur opnieuw geen krant. Weer gebeld: er was een storing. Mijn editie kon niet geleverd worden. In de loop van de dag zou een andere editie geleverd worden. In de namiddag werd echter een nog andere editie nabezorgd.

Zaterdag 24 oktober om 9.30 uur geen krant. Weer gebeld. Gekozen voor een “echt mens” in plaats van de computer. De dame die mij te woord stond, vond er wel iets van logica inzitten. Ik had de krant waarschijnlijk niet gekregen omdat de bezorger nu inmiddels gewend zou zijn aan het niet bezorgen van de krant???????? Ik zou de krant tussen 12.00 en 15.00 uur nabezorgd krijgen. En de krant werd inderdaad om 12.15 netjes bezorgd. Enkele dagen later werd ik nog gebeld om te controleren of alles tot tevredenheid opgelost was. Ik was dus nog steeds niet bepaald gelukkig met de hele gang van zaken. De rayonmanager zou er zich mee gaan bemoeien. De bezorger zou toegesproken worden.

Zaterdag 31 oktober. Om 10 uur opnieuw geen krant. Ik begon me zorgen te maken. Stel, dat die rayonmanager de bezorger wat ouderwets corrigerende tikken toebedeeld had, waardoor deze nu niet in staat was om zijn of haar bezorgronde te doen? Mijn vader-zaliger trok daarbij altijd zijn riem uit zijn broek en sloeg met dubbelgevouwen riem op de blote billetjes. Daarna kon je, weet ik uit eigen ervaring, beslist niet meer fietsen......

Toch maar weer eens gebeld en wederom gekozen voor “een mens”. Deze dame was van het minder vrolijk soort. “Er waren al meer klachten gemeld. Die bezorger liet wel meer steken vallen”. De krant zou in de loop van de middag nabezorgd worden. Ik merkte op, dat dit niet was wat we afgesproken hadden toen ik het abonnement afsloot: de krant zou op zaterdag voor 7.00 uur bezorgd worden, zonder dat ik er steeds achteraan moest bellen om de krant in de loop van de middag te krijgen. De dame meldde dat het niet makkelijk was om goede bezorgers te krijgen. Op mijn antwoord dat tijdige distributie conform afspraak toch echt hun probleem en zorg was, werd verder niet anders gereageerd dan met het herhalen van het feit dat het moeilijk was om goede bezorgers te krijgen. De rayonmanager zou er wederom bijgehaald worden.

Mijn proefabonnement is inmiddels GRATIS verlengd tot eind januari 2010. Misschien kom ik wel in het Guiness Book of Records met het eerste gratis eeuwigdurend abonnement! En met de meeste niet bezorgde kranten. Ik heb zo maar het vermoeden, dat er nog wel meer klachten zullen volgen.

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..