Prikkelende uitspraken over Klantgerichtheid - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Prikkelende uitspraken over Klantgerichtheid

Prikkelende uitspraken over Klantgerichtheid

14 jan 2008

Van collega Klantgerichtheidfan Jos Burgers ontvingen wij bijgaande uitspraken. Ik kan het boekje van Jos: "Klanten zijn eigenlijk net mensen" van harte aanbevelen. Het is te bestellen op www.managementboek.nl.

Uitspraken Jos Burgers:

  • Wie nooit meer een Klant kwijt raakt, krijgt het vanzelf erg druk!
  • Marketing is te belangrijk om het alleen aan de marketing afdeling over te laten!
  • Het geven van oprechte aandacht kan je niet aan een ander delegeren!
  • Beter onechte Klantvriendelijkheid dan echte Klantonvriendelijkheid!
  • De beste manier om beloften na te komen, is niet te veel beloven!
  • Het gaat er niet om zo veel mogelijk Klanten te krijgen, maar een zo groot mogelijk deel van de interessante!
  • Minder beloven is gemakkelijker dan meer doen!
  • Alle Klanten zijn belangrijk, maar sommigen zijn belangrijker dan andere!
  • Niemand wil iets kopen, maar iedereen wil wel graag geholpen worden!

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing