FEM prijst 'Theorie bestaat niet' - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

FEM prijst 'Theorie bestaat niet'

FEM prijst 'Theorie bestaat niet'

25 aug 2009

"Dit boek en de begeleidende website kunnen u als marketeer helpen net dat stapje meer te zetten, waardoor klanten trouwe klanten worden en nieuwe klanten zich welkom voelen bij uw organisatie."

Klik hier om het boek te bestellen.

Deel online

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing