Download onze brochure
Hoe zorg jij met jouw bedrijf voor (snelle) groei?  - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Hoe zorg jij met jouw bedrijf voor (snelle) groei?

18 nov 2019

Tijdens het event The Next Step van Brand New Day op 3 oktober in het Spoorwegmuseum in Utrecht werden twee manieren genoemd om hier invulling aan te geven: growth hacking en een onderscheidende klantbeleving.

Groei door onderscheidende klantbeleving

Dat was een kleine maand geleden het thema van het klantevent van online pensioenbank Brand New Day. Een event op een fantastische locatie: het Spoorwegmuseum in Utrecht. Met drie inspirerende sprekers was het een geslaagde dag voor de aanwezige ondernemers. Bekijk hier de aftermovie.

Growth hacking: Maak jij hier al gebruik van?

Jean Bonnenfant trapte de dag af met een kijkje in de keuken van growth hacking. Een populair woord wat iedere start- en scale-up maar al te graag toepast. Growth hacking is het consequent uitvoeren van experimenten binnen de organisatie om te kijken wat het beste werkt. Grote organisaties doen iedere dag duizenden experimenten om tot het beste resultaat te komen. En het leuke? Ieder bedrijf kan hieraan beginnen, hoe groot je ook bent. En uitgetest ben je natuurlijk nooit!

Tevreden klanten of enthousiaste klanten zijn een groot verschil

Na deze opening was het de beurt aan Feike Cats, eigenaar van Houden van Klanten. Zoals zijn bedrijfsnaam al verklapt is Feike groot fan van enthousiaste klanten en daar vertelde hij dan ook vol enthousiasme over. Toch heeft hij een bijzondere visie op dit onderwerp, want hoe krijg je enthousiaste klanten in plaats van tevreden klanten? Dat doe je onder andere door jouw werknemers óók fan te maken van je eigen bedrijf. Wanneer zij fan zijn, slaat het enthousiasme over op klanten. En zo creëer je ambassadeurs, klanten die over je praten én aanbevelen.

NMBRS: Een praktijkverhaal dat blijft hangen

Ook kwam één van de klanten van Brand New Day aan het woord. In de namiddag legde Michiel Chevalier de connectie van Feike Cats' inspirerende visie naar de praktijk. Hij heeft met zijn bedrijf NMBRS het principe van enthousiaste werknemers volledig doorgevoerd. Waardering voor je werknemers kwam hierbij als één van de belangrijkste onderdelen naar voren!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2019 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..