Download onze brochure
Waar Verleuken toe kan leiden - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Waar Verleuken toe kan leiden

6 aug 2019

In 2017 startten we onder aanvoering van Humphrey Iseli in de Gemeente Houten met een traject Verleuken. Meerdere Verleukerteams kwamen met een groot aantal Verleukerpunten. Hoe gaaf is het dat bijna 1,5 jaar weer een Verleukerpunt is opgestart. Wat toen als onmogelijk werd geacht, is deze zomer als proef gestart. Echt super. Complimenten voor de Verleukeraars van de Gemeente Houten!

Het gratis bezorgen van reisdocumenten in de zomerperiode.
Gemeente Houten startte een pilot en met succes!


"Onze inwoners hebben vaak weinig tijd. Dit snappen we natuurlijk. Daarom bieden we graag gratis bezorging aan van reisdocumenten. Zo kan elke inwoner op elke gewenste tijd en plek haar aangevraagde document in ontvangst nemen. Wel zo vriendelijk.", vertelt Teamleider Klant Contact van de gemeente Houten Marianne van den Hoven.

Houten denkt vanuit de burger en breidt regelmatig haar dienstverlening uit. Zo verruimen ze de openingstijden en pionieren ze op het gebied van het gratis bezorgen van reisdocumenten. Marianne van den Hoven van de gemeente Houten vertelt over de voordelen van deze service.

1. Minder aanvragen aan de balie betekent een meer gastvrije entree

"Onze receptionist heeft minder aanvragen van reisdocumenten te verwerken. Zij kan zich dus focussen op het ontvangen van gasten. Zo krijgt de entree een extra gastvrije uitstraling. Dat is echt een voordeel."

2. Tijd voor focus op identiteitsfraude, woonfraude e.a.

"We hoeven minder tijd te besteden aan het verwerken van reisdocument-aanvragen. Dit betekent dat we ons kunnen focussen op andere thema's zoals identiteitsfraude."

3. De burger waardeert de keus!

"Met de optie tot gratis bezorging van reisdocumenten kunnen we de inwoners van Houten optimaal bedienen. Veel burgers kunnen doordeweeks niet naar het gemeentehuis komen door school, studie of bijvoorbeeld werk. Het verruimen van onze openingstijden en het gratis bezorgen van reisdocumenten sluit aan bij onze filosofie van een compleet servicepakket."

4. Duurzaam en innovatief.

"Houten werd vorig jaar fietsstad van het jaar. Duurzaamheid is een belangrijk thema in Houten. Dat een groot deel van de bezorgingen elektrisch wordt afgehandeld door AMP Groep is daarom positief. Wellicht kunnen we in de toekomst op de fiets bezorgen?"

5. Veilig en vertrouwd gevoel

"Het bezorgen van paspoorten, identiteitsbewijzen, rijbewijzen, het controleren van identiteit aan de deur of op afstand. Het verruimen van de dienstverlening geeft de burger een vertrouwd en veilig gevoel."

Humphrey Iseli voormalig manager dienstverlening van de Gemeente Houten aan het woord:

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2019 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..