Download onze brochure
Het verschil in opbrengst tussen tevreden en enthousiast is écht gigantisch! - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Het verschil in opbrengst tussen tevreden en enthousiast is écht gigantisch!

11 jul 2019

En bijna net zo vaak zag ik de mensen naar me kijken met een blik van: "wat een domme vraag man". Als ik dan vervolgens vroeg of er voor hun een verschil is tussen tevreden en enthousiast ontstond er bijna altijd een schrik.

Tevreden medewerkers en Klanten zijn absoluut belangrijk, maar leveren veel minder op dan enthousiaste medewerkers en Klanten. Iedereen weet het, maar nog niet iedereen handelt daar naar. En dat is zo zonde! Het maakt je dag namelijk zo veel leuker.

Sprekersbureau 'deSpreker' maakte daarover een kort filmpje met mij. Super bedankt daarvoor. Ik wens iedereen veel inspiratie en enthousiasme. U zult versteld staan van de resultaten!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2019 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..