Wilt u wel of niet het verschil maken? Dat is de grote vraag - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

Wilt u wel of niet het verschil maken? Dat is de grote vraag

21 aug 2018

Enkele weken geleden, ontving ik een tegoedbon van € 40, te verzilveren bij een bekende tenniswinkel, die ook op online gebied een grote partij is in Nederland. Omdat ik niet zo goed ben in het verzilveren van deze bonnen dacht ik er aan om dit vooral snel te doen, zodat die bon niet ergens in een vergeethoekje terecht zou komen. Zo gezegd zo gedaan.

Ik bestelde online een shirt van mijn sportheld Roger Federer. Over sporthelden gesproken. Maarten van der Weijden behoort óók tot die categorie. Ik hield nog wat geld over van die bon en ik stelde het volgende voor aan de organisatie waar ik het shirt had besteld.

Hartelijk dank voor de bevestiging.
Ik had een bon voor 40 euro en heb zojuist voor 34,90 gekocht.
Ik zou het mooi vinden als jullie het restant van 5,10 storten op de rekening van Maarten van der Weijden. https://www.11stedenzwemtocht.nl/

De volgende ochtend volgt het (teleurstellende) antwoord.

Beste Feike,
Wij kunnen geen Gift Card saldo omzetten in contanten.
Dit staat ook vermeld op de kaart.
U kunt het restant bedrag verzilveren bij een volgende bestelling of bij ons in de winkel.
Met vriendelijke groet,

Doen ze iets fout bij deze organisatie? Absoluut niet. Ze staan voor 100% in hun recht, maar toch.

Dit is precies waar Verleuken en Klanthousiasme over gaan. Het is een kleine moeite om te doneren en af te wijken van de regels. Ik had het super gaaf gevonden en absoluut doorverteld. Nu zorgen ze op zijn best voor een neutraal gevoel, maar het zal me zeker niet verleiden om er snel weer iets te bestellen. En het is dat ik niet flauw wil doen en hun naam niet noem, anders had het mogelijk zelfs negatieve publiciteit op kunnen leveren.

Wilt u wel of niet het verschil maken? Dat is de grote vraag. En deze vraag geldt voor iedereen die dit leest. Het kan u een zo veel leukere dag opleveren.

Veel succes én plezier!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..