NIRPA kan nog heel wat bereiken met Verleuken - Houden van Klanten
Uw Klanthousiaste organisatie

NIRPA kan nog heel wat bereiken met Verleuken

30 apr 2018

Afgelopen week kreeg ik een mailing in de bus van NIRPA. Ik had nog nooit van deze organisatie gehoord. Ik moet u zeggen dat de envelop een hoog "Verleuker gehalte" had door het etiket. Ondanks dat het een beetje scheef was opgeplakt, maar een kniesoor die daar op let. Mijn aandacht was gelijk gewekt. Het grappige is ook dat ik linksboven op de envelop zag dat ze zelf op de Databankweg zijn gevestigd. Dat schept in combinatie met het leuke etiket extra verwachtingen. Ik ben benieuwd.

Ik opende de envelop en zag de brief. Hier stond het adres wel goed. Op zich slim dat ze me in de aanhef "Geachte Feike Cats" noemen. Waarschijnlijk weten ze niet of ik een man of een vrouw ben. Ik begon te lezen en daar ging het helaas snel mis. Er werd de suggestie gewekt dat ik op donderdag 12 april bij het congres HRM in de overheid aanwezig was. Helaas beste mensen, maar dat is niet zo. Ik heb netjes afgezegd en was er niet.

In de tweede alinea wordt het nog interessanter. Daarin schrijven ze: Hoe borgt u als overheidsinstelling de kwaliteit van uw salarisprofessionals.
Wij zijn geen overheidsinstantie en dat suggereert de bedrijfsnaam volgens mij ook zeker niet. De brief eindigt ook zonder naam van een collega van het NIRPA en er is ook geen persoonlijke ondertekening.

De bijgevoegde leaflet maakt het ook niet geloofwaardiger, want ook daarin wordt opnieuw de vraag gesteld hoe wij als overheidsorganisatie de kwaliteit van onze salarisprofessionals handhaven.

 

Hoewel ik optimistisch ben ingesteld, denk ik toch dat het leuke foutje van de adressering op de envelop geen opzet was, maar een volgende oneffenheid.

Verder vraag ik me af of zij zo maar gebruik mogen maken van mijn gegevens als ingeschrevene (en tevens afgezegde) voor een beurs. De nieuwe wetgeving gaat pas op 25 mei in dus wellicht komt dat nog.

Wel weet ik dat dergelijke onzorgvuldige mailings niet alleen zonde zijn van het papier en het geld, maar juist irritatie veroorzaken. Het zou me niet verbazen als ik binnenkort ook nog wordt nagebeld of ik de mailing heb ontvangen om daarbij het irritatieniveau compleet te maken.

Kom op NIRPA dit kan veel leuker. Met als gevolg dat het ook veel beter wordt. Anno 2018 zou dit toch het verleden moeten behoren. Veel succes daarbij!

Volg Houden van Klanten

Bekijk de Klanthousiaste video's op het Youtube kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Twitter kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het LinkedIn kanaal van Houden van Klanten Volg het laatste nieuws op het gebied van Klantgerichtheid, Klantvriendelijkheid en Klanthousiasme via het Facebook kanaal van Houden van Klanten
Copyright 2010-2017 - Houden van Klanten B.V. | Klantgerichtheid | Disclaimer | Privacy Statement | Sitemap
Ontwikkeld in samenwerking met HVMP Internet Marketing
Akkoord Niet akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons privacy- en cookiebeleid..