Volg Houden van Klanten
Tweets van @HoudenvKlanten
Hoe serieus neemt Opel Nederland zichzelf en zijn Klanten?

Hoe serieus nemen Opel en zijn dealerbedrijven de Klanten als je dergelijke mails verstuurt? Is er niemand in de Opel-organisatie die zich schaamt om dergelijke acties? Wat een onprofessionele aanpak. Ik mag toch hopen dat het team van Van der Linden van Sprankhuizen niet in aanmerking komt voor de Opel Klanttevredenheidsprijs.
Lees mee:
Uw mening telt!
Geachte heer ......,
Onlangs bent u bij ons in de werkplaats geweest. Als service bellen wij al onze klanten na om bij u te informeren of het laatste werkplaatsbezoek naar maximale tevredenheid is verlopen. Helaas hebben wij u niet telefonisch bereikt.
Allereerst, hartelijk dank voor uw bezoek aan onze werkplaats! Het team van Van der Linden van Sprankhuizen heeft met veel zorg en aandacht aan uw Opel Corsa gewerkt. Wij gaan voor maximale tevredenheid (een 9 óf zelfs een 10), proeft u dit anders laat ons dit dan weten. Alléén op deze manier kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren.
Graag attenderen wij u op het feit dat u binnenkort een enquête per e-mail of post kunt ontvangen van Opel Nederland. Wilt u de tweede vraag in deze enquête, de aanbevelingsvraag, voor ons invullen met een 9 of een 10? Wij komen dan namelijk in aanmerking voor de Opel Klanttevredenheidsprijs. Dat is voor ons erg belangrijk. Wij danken u dan ook bij voorbaat voor uw medewerking.
Namens het hele team van Van der Linden van Sprankhuizen bedanken wij u voor uw werkplaatsbezoek en graag tot ziens!
Met vriendelijke groet,